Nou, ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef Cuaderno het volgende:
Joost wil óók gaan sporten, maar óók met z'n allen alle kunstwerken gaan bekijken... nu dat het liefste he!
(hij heeft vanmiddag een kunstroute in het huis uitgestippeld)
Ja, de MySQL-database draait al weer een paar dagen, dus die zal wel weer een resetje nodig hebben onderhand.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij is Fok weer heel erg traag
Als tanje geen zin heeft dan komt ze niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef teckeltje het volgende:
Barend en van Dorp is een Talpa programma dus ik denk dat ze daar contractueel verplicht
is te verschijnen,kan me herinneren dat bij vorige BB`s bewoners ook verplicht waren na afloop in een paar programma`s op te draven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Rica het volgende:
[..]
God wat zullen de anderen zich verheugen.
Het was een kleine dip nu loopt alles weer lekker snel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de MySQL-database draait al weer een paar dagen, dus die zal wel weer een resetje nodig hebben onderhand.
Dan zou ik als ik Talpa was die babykamer eigenhandig in mootjes hakken en al helemaal dat geld voor jos niet stortenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als tanje geen zin heeft dan komt ze niet.
En een contract heeft ze nooit gelezen![]()
![]()
Ik Tanja vooral. De rest vind ik niet bijster interessant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:28 schreef Arcee het volgende:
Ik vind er niet veel meer aan momenteel. Ik mis Linda en Tanja.
Hoop het. Aan de andere kant val je zo niet in zo'n diep gat als het straks afgelopen is.quote:Maar ik denk dat 't wel weer aantrekt, over een tijdje.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Talpa was die babykamer eigenhandig in mootjes hakken en al helemaal dat geld voor jos niet storten
OMG!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
was vanmiddag ook erg leuk, Dido had opruimwoede en wilde het huis gezellig maken en Joost liep haar voor de voeten en legde overal plastic zakjes neer om de route uit te stippelen
![]()
Ze heeft echt teveel van zichzelf gevraagd. Ze zat even heeeeel dicht bj de apparatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal is oververmoeid geraakt van het sporten
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:40 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ze heeft echt teveel van zichzelf gevraagd. Ze zat even heeeeel dicht bj de apparaten![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef teckeltje het volgende:
Barend en van Dorp is een Talpa programma dus ik denk dat ze daar contractueel verplicht
is te verschijnen,kan me herinneren dat bij vorige BB`s bewoners ook verplicht waren na afloop in een paar programma`s op te draven.
Dacht dat hij meer in de Tik Tak leeftijd zatquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef regenworm het volgende:
Het sesamstraat uurtje van Joost is begonnen![]()
![]()
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''quote:
Joost begint me nu wel erg te vervelenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''
![]()
Wanneer kunnen we Joost eruit stemmen?
Nu pas?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost begint me nu wel erg te vervelen
Dat is veel beter dan dat gestook en andere rare praktijken ,Die hij doetquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''
![]()
Wanneer kunnen we Joost eruit stemmen?
Hm, weinig vlekken meer... waren toch huil- en wrijfvlekken dan in het gezicht van het meisje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
Oh wat ben ik vrolijk vandaag
[afbeelding]
fotoshopquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, weinig vlekken meer... waren toch huil- en wrijfvlekken dan in het gezicht van het meisje...
Of heeft ze ze weggewerkt met uierzalf?
Ja nieuwe fiets en roeiapp. is ook nieuw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
Hebben ze een nieuwe fiets gekregen de andere was toch stuk
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
Hebben ze een nieuwe fiets gekregen de andere was toch stuk
Ontzettend Natte Ochtend Kut (Tegenhanger van ODOL)quote:
O nu snap ik mquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Otzettend Natta Ochtend Kut (Tegenhanger van ODOL)![]()
Ik vind dat ze het verrekte lang heeft volgehouden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef BlaBlub het volgende:
Zo, ik heb de streams ook voor eventjes aangegooid.Zo te horen is Dido Joost flink zat
Wij waren m zelfs eerder zat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het verrekte lang heeft volgehouden...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja nieuwe fiets en roeiapp. is ook nieuw.
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Roel al gesport vandaag? Ik zet mijn geld op NEE
Ik heb hem in elk geval nog niks zien doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ja, vanochtend heeft Roel geroeid, gerend en buikspieroefeningen gedaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Kutquote:
ik ook niet en heb ook nergens in dit forum gelezen dat hij iets gedaan zou hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem in elk geval nog niks zien doen![]()
Dan had je vanochtend moeten streamenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb hem in elk geval nog niks zien doen![]()
Ik hoop het niet. Zou me van hem tegenvallen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft geroeid en buikspieroefeningen,Weet niet precies meer hoelang.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kutmaar dan niet al te lang zeker?
Moet niet erg lang zijn geweestquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja, vanochtend heeft Roel geroeid, gerend en buikspieroefeningen gedaan.
Kom maar op met dat geld
dat zeg ikquote:
Ga jij maar heel snel het streamverslag lezen van vandaag, ik heb express er in gezet dat Roel aant sporten wasquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook niet en heb ook nergens in dit forum gelezen dat hij iets gedaan zou hebben.
Maar goed ik kan me vergissen.
Regenworm foeiquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook niet en heb ook nergens in dit forum gelezen dat hij iets gedaan zou hebben.
Maar goed ik kan me vergissen.
soms doe ik ook nog iets zinnigsquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan had je vanochtend moeten streamen
Hij is wel een aardig poosje bezig geweest hoorquote:
Goede grapquote:
Tot dalijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:31 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Goede grap
Ik ga Expeditie Robinson kijken
nog geen tijd gehad om te lezenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Regenworm foei![]()
Streamverslagen toppic.
![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ga jij maar heel snel het streamverslag lezen van vandaag, ik heb express er in gezet dat Roel aant sporten was
Ok omdat je een goed excuse had,En t zo lief brengt.quote:
En jij overdrijft weer een beetje, over wat Roel beweert. Laatst ook al, met de leeftijd mbt psychoses. Hij beweert dingen vaak iets te stellig, maar "grootst mogelijke onzin" is het niet. Zowel mbt die psychoses als in die haldol-opmerking zit een (grote) kern van waarheid.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Roel zegt soms ECHT stomme semi intellectuele dingen........Haldol is een tegenhanger van speed.
Hij doet vaak alsof hij verstand van zaken heeft, maar verkoopt de grootste onzin![]()
![]()
Ja, vanmiddag vroeg iemand hem wat schizofrenie precies was en hij kwam met typische college-wijsheid aanzetten. Over de positieve en negatieve kenmerken. Dat krijg je op een college, hij heeft volgens mij nog nooit een schizofreen iemand in de praktijk meegemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Roel zegt soms ECHT stomme semi intellectuele dingen........Haldol is een tegenhanger van speed.
Hij doet vaak alsof hij verstand van zaken heeft, maar verkoopt de grootste onzin![]()
![]()
Ja t meeste leer je toch in de praktijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag vroeg iemand hem wat schizofrenie precies was en hij kwam met typische college-wijsheid aanzetten. Over de positieve en negatieve kenmerken. Dat krijg je op een college, hij heeft volgens mij nog nooit een schizofreen iemand in de praktijk meegemaaktEn zo gebruikt Roel heel veel boekenwijsheid en heeft er in wezen niet zo heel erg veel verstand van.
Als je bijna nergens las van heb dan zou ik ook hard door gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Cuaderno het volgende:
Lieske wordt waarschijnlijk van de weekopdracht gehaald omdat ze te fanatiek bezig is. Ze is ook wel stom bezig vind ik eerlijk gezegd. Als ze pijn in haar knie heeft, moet ze dat niet gaan forceren.
Als ze straks inderdaad moet stoppen dan wordt hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske straks weer pieperdepiep wapperdewap
Hoezo schokkende beeldenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
jullie raden nooit wat ik net tegenkwam:
http://www.bb-tanja.nl/
Klikken op eigen risico...
Met Haldol meer Lol.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
![]()
Zeg, nu Frans Van Duschoten dood is, hebben ze niet nog wat stemmen nodig bij de Fabeltjeskrant?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske straks weer pieperdepiep wapperdewap
Ze heeft behoorlijk last van haar knie. Dan ga je dat toch niet forceren. Ik vind het stom, lekker straks een brakke knie hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je bijna nergens las van heb dan zou ik ook hard door gaan.
Lieske houdt van sport dan is het moeilijk om te stoppen.
Zelf vind ik het wel zielig voor waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle 4 de streams lopen bij mij als een zonnetje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat het dbk probleem vooral effect heeft op stream 1 en 2 trouwens.
Het geluid ook op stream 1 en 2. Denk het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alle 4 de streams lopen bij mij als een zonnetje.
om lieske in een verkeerd daglicht te zettenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan van het lieske verhaal duidelijk een 'rode draad' maken in een paar afleveringen. Vandaag begonnen en zal morgen en overmorgen nog wel doorgaan. Misschien wel tot vrijdag aan toe
uit het zwaar gecensureerde gastenboek:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
jullie raden nooit wat ik net tegenkwam:
http://www.bb-tanja.nl/
Klikken op eigen risico...
quote:<..>Je ging gewoon je eigen gang, ik vond het lekker stoer van je dat je gewoon bleef roken en je van niemand iets aantrok. Je helpt ons hiermee enorm in de strijd tegen die verzuurde anti-rook lobby.... roken moet mogen!
Bij mij werd na 5 minuten het geluid in eens harder.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het geluid ook op stream 1 en 2. Denk het niet.
Dat weet ik niet. De stem was ook niet negatief op het eind van de uitzending. Ze trainde inderdaad te fanatiek, maar na het missen van een paar andere weekopdrachten kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
om lieske in een verkeerd daglicht te zetten
pffff.....ben jij tot het gastenboek gekomen? Ik kwam niet verder dan de introductiepagina...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
uit het zwaar gecensureerde gastenboek:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |