Nou, ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef Cuaderno het volgende:
Joost wil óók gaan sporten, maar óók met z'n allen alle kunstwerken gaan bekijken... nu dat het liefste he!
(hij heeft vanmiddag een kunstroute in het huis uitgestippeld)
Ja, de MySQL-database draait al weer een paar dagen, dus die zal wel weer een resetje nodig hebben onderhand.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij is Fok weer heel erg traag
Als tanje geen zin heeft dan komt ze niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef teckeltje het volgende:
Barend en van Dorp is een Talpa programma dus ik denk dat ze daar contractueel verplicht
is te verschijnen,kan me herinneren dat bij vorige BB`s bewoners ook verplicht waren na afloop in een paar programma`s op te draven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef Rica het volgende:
[..]
God wat zullen de anderen zich verheugen.
Het was een kleine dip nu loopt alles weer lekker snel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de MySQL-database draait al weer een paar dagen, dus die zal wel weer een resetje nodig hebben onderhand.
Dan zou ik als ik Talpa was die babykamer eigenhandig in mootjes hakken en al helemaal dat geld voor jos niet stortenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als tanje geen zin heeft dan komt ze niet.
En een contract heeft ze nooit gelezen![]()
![]()
Ik Tanja vooral. De rest vind ik niet bijster interessant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:28 schreef Arcee het volgende:
Ik vind er niet veel meer aan momenteel. Ik mis Linda en Tanja.
Hoop het. Aan de andere kant val je zo niet in zo'n diep gat als het straks afgelopen is.quote:Maar ik denk dat 't wel weer aantrekt, over een tijdje.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:32 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik Talpa was die babykamer eigenhandig in mootjes hakken en al helemaal dat geld voor jos niet storten
OMG!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
was vanmiddag ook erg leuk, Dido had opruimwoede en wilde het huis gezellig maken en Joost liep haar voor de voeten en legde overal plastic zakjes neer om de route uit te stippelen
![]()
Ze heeft echt teveel van zichzelf gevraagd. Ze zat even heeeeel dicht bj de apparatenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal is oververmoeid geraakt van het sporten
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:40 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ze heeft echt teveel van zichzelf gevraagd. Ze zat even heeeeel dicht bj de apparaten![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:25 schreef teckeltje het volgende:
Barend en van Dorp is een Talpa programma dus ik denk dat ze daar contractueel verplicht
is te verschijnen,kan me herinneren dat bij vorige BB`s bewoners ook verplicht waren na afloop in een paar programma`s op te draven.
Dacht dat hij meer in de Tik Tak leeftijd zatquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef regenworm het volgende:
Het sesamstraat uurtje van Joost is begonnen![]()
![]()
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''quote:
Joost begint me nu wel erg te vervelenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''
![]()
Wanneer kunnen we Joost eruit stemmen?
Nu pas?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Joost begint me nu wel erg te vervelen
Dat is veel beter dan dat gestook en andere rare praktijken ,Die hij doetquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Is dit een verkapt sollicitatiegesprek? '' kijk mij eens typetjes neerzetten!''
![]()
Wanneer kunnen we Joost eruit stemmen?
Hm, weinig vlekken meer... waren toch huil- en wrijfvlekken dan in het gezicht van het meisje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
Oh wat ben ik vrolijk vandaag
[afbeelding]
fotoshopquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, weinig vlekken meer... waren toch huil- en wrijfvlekken dan in het gezicht van het meisje...
Of heeft ze ze weggewerkt met uierzalf?
Ja nieuwe fiets en roeiapp. is ook nieuw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
Hebben ze een nieuwe fiets gekregen de andere was toch stuk
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
Hebben ze een nieuwe fiets gekregen de andere was toch stuk
Ontzettend Natte Ochtend Kut (Tegenhanger van ODOL)quote:
O nu snap ik mquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Otzettend Natta Ochtend Kut (Tegenhanger van ODOL)![]()
Ik vind dat ze het verrekte lang heeft volgehouden...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:17 schreef BlaBlub het volgende:
Zo, ik heb de streams ook voor eventjes aangegooid.Zo te horen is Dido Joost flink zat
Wij waren m zelfs eerder zat.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het verrekte lang heeft volgehouden...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja nieuwe fiets en roeiapp. is ook nieuw.
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Roel al gesport vandaag? Ik zet mijn geld op NEE
Ik heb hem in elk geval nog niks zien doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Roel al gesport vandaag? Ik zet mijn geld op NEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |