Het is een complot!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
om lieske in een verkeerd daglicht te zetten
Nu er weer iemand in de dbk zit, is stream 3 juist goed te volgen. Stream 1 en 2 totaal niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef Bocaj het volgende:
Het geluid op stream 3 is al tijden zwakker dan de andere streams...
Mwahquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Morgen om 19.25 wordt het echt een Lieske uitzending verwacht ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De stem was ook niet negatief op het eind van de uitzending. Ze trainde inderdaad te fanatiek, maar na het missen van een paar andere weekopdrachten kan ik me dat wel voorstellen.
Die stem had het over voor de groep verpesten ofzo. Terwijl ze gewoon haar steentje wilt bijdragen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of het de moeite was om een belediging achter te laten. Als die meteen verwijderd worden ga ik geen moeite doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:51 schreef Mike1964 het volgende:
pffff.....ben jij tot het dagboek gekomen? Ik kwam niet verder dan de introductiepagina...
Waarschijnlijk een hobby site van een of andere zwakbegaafde al dan niet bejaarde trut....
In het geluid zit idd een blikkerige nagalm.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het geluid ook op stream 1 en 2. Denk het niet.
Vergelijk het maar eens met 3 en 4
Het geluid op 3 is zwakker dan bv 4 (1 en 2 zijn totaal zwak (in de verte) ivm dbk probleem)quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu er weer iemand in de dbk zit, is stream 3 juist goed te volgen. Stream 1 en 2 totaal niet.
Er is ook een Roel-clubquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
uit het zwaar gecensureerde gastenboek:
[..]
![]()
quote:hallo roel hoe is ie met mij gaat het goed ik vind je een toffe jongen en ik wil dat jij win voor jou eigen
je praat wel heel vaak met andere bewoners vind ik tof
en je moet blijven vol houden
afz miranda
Ben ik het deels wel mee eens. Maar voor alle meiden in dat huis is uiterlijk heel belangrijk. Dat is duidelijk. Voor Lieske ook. Ik vind het ook jammer dat voor toch veel vrouwen uiterlijk zo belangrijk is (en zeker als je dagelijks op tv bent, denk daar ook aan), maar daar doe je niets aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dat zielige overdreven geblér om een beetje huiduitslag vanochtend... Nee, dan verdien je gewoon een ontzaglijke trap onder je hol.
Het was erg overdreven van Lieskequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat zielige overdreven geblér om een beetje huiduitslag vanochtend... Nee, dan verdien je gewoon een ontzaglijke trap onder je hol.
Ze hebben Lieske daar niet hoog zitten, dat is duidelijk. Wordt veel gemanipuleerd. Het zijn de kleine dingetjes die opvallen. Bepaalde leuke stukjes die ze niet laten zien. Vanavond wel laten zien dat ze 3 keer misgooit met dat blikken gooien, terwijl ze de tweede keer alles op 1 na eraf gooide.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Die stem had het over voor de groep verpesten ofzo. Terwijl ze gewoon haar steentje wilt bijdragen.
Ja hoor Gertquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij overdrijft weer een beetje, over wat Roel beweert. Laatst ook al, met de leeftijd mbt psychoses. Hij beweert dingen vaak iets te stellig, maar "grootst mogelijke onzin" is het niet. Zowel mbt die psychoses als in die haldol-opmerking zit een (grote) kern van waarheid.
Wat dramatisch zegquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Lkw het volgende:
Er is ook een Roel-club![]()
Met een al even hoogstaand gastenboekbericht:
Klopt uiterlijk is op zekere hoogte belangerijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het deels wel mee eens. Maar voor alle meiden in dat huis is uiterlijk heel belangrijk. Dat is duidelijk. Voor Lieske ook. Ik vind het ook jammer dat voor toch veel vrouwen uiterlijk zo belangrijk is (en zeker als je dagelijks op tv bent, denk daar ook aan), maar daar doe je niets aan.
Misschien moeten we a.s. zaterdagavond met alle hier aanwezige fokkers even het gastenboek met een bezoekje vereren?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wilde even weten of het de moeite was om een belediging achter te laten. Als die meteen verwijderd worden ga ik geen moeite doen![]()
die site kán niet serieus zijn, dit staat op de tanja pagina:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
jullie raden nooit wat ik net tegenkwam:
http://www.bb-tanja.nl/
Klikken op eigen risico...
En dan zal je zien dat ze bij Talpa morgen nèt doen alsof Lieske vandaag de hele dag heeft gehuild, en die andere 5 minuten gewoon negerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben Lieske daar niet hoog zitten, dat is duidelijk. Wordt veel gemanipuleerd. Het zijn de kleine dingetjes die opvallen. Bepaalde leuke stukjes die ze niet laten zien. Vanavond wel laten zien dat ze 3 keer misgooit met dat blikken gooien, terwijl ze de tweede keer alles op 1 na eraf gooide.
<..>
Ach, ik kan het aan de ene kant begrijpen omdat ze toch weten dat ze iedere dag op tv zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Klopt uiterlijk is op zekere hoogte belangerijk.
Maar vind wel dat de meeste t overdrijven.
En uitslag is heel vervelen,T jeukt kan zeer doen ja.
Maar is niet iets om over te jengelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |