Ja t meeste leer je toch in de praktijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag vroeg iemand hem wat schizofrenie precies was en hij kwam met typische college-wijsheid aanzetten. Over de positieve en negatieve kenmerken. Dat krijg je op een college, hij heeft volgens mij nog nooit een schizofreen iemand in de praktijk meegemaaktEn zo gebruikt Roel heel veel boekenwijsheid en heeft er in wezen niet zo heel erg veel verstand van.
Als je bijna nergens las van heb dan zou ik ook hard door gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef Cuaderno het volgende:
Lieske wordt waarschijnlijk van de weekopdracht gehaald omdat ze te fanatiek bezig is. Ze is ook wel stom bezig vind ik eerlijk gezegd. Als ze pijn in haar knie heeft, moet ze dat niet gaan forceren.
Als ze straks inderdaad moet stoppen dan wordt hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske straks weer pieperdepiep wapperdewap
Hoezo schokkende beeldenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
jullie raden nooit wat ik net tegenkwam:
http://www.bb-tanja.nl/
Klikken op eigen risico...
Met Haldol meer Lol.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Roel zegt soms ECHT stomme semi intellectuele dingen........Haldol is een tegenhanger van speed.
Hij doet vaak alsof hij verstand van zaken heeft, maar verkoopt de grootste onzin![]()
![]()
Zeg, nu Frans Van Duschoten dood is, hebben ze niet nog wat stemmen nodig bij de Fabeltjeskrant?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:39 schreef Isabeau het volgende:
Lieske straks weer pieperdepiep wapperdewap
Ze heeft behoorlijk last van haar knie. Dan ga je dat toch niet forceren. Ik vind het stom, lekker straks een brakke knie hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je bijna nergens las van heb dan zou ik ook hard door gaan.
Lieske houdt van sport dan is het moeilijk om te stoppen.
Zelf vind ik het wel zielig voor waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle 4 de streams lopen bij mij als een zonnetje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat het dbk probleem vooral effect heeft op stream 1 en 2 trouwens.
Het geluid ook op stream 1 en 2. Denk het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Alle 4 de streams lopen bij mij als een zonnetje.
om lieske in een verkeerd daglicht te zettenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan van het lieske verhaal duidelijk een 'rode draad' maken in een paar afleveringen. Vandaag begonnen en zal morgen en overmorgen nog wel doorgaan. Misschien wel tot vrijdag aan toe
uit het zwaar gecensureerde gastenboek:quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef Mike1964 het volgende:
jullie raden nooit wat ik net tegenkwam:
http://www.bb-tanja.nl/
Klikken op eigen risico...
quote:<..>Je ging gewoon je eigen gang, ik vond het lekker stoer van je dat je gewoon bleef roken en je van niemand iets aantrok. Je helpt ons hiermee enorm in de strijd tegen die verzuurde anti-rook lobby.... roken moet mogen!
Bij mij werd na 5 minuten het geluid in eens harder.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het geluid ook op stream 1 en 2. Denk het niet.
Dat weet ik niet. De stem was ook niet negatief op het eind van de uitzending. Ze trainde inderdaad te fanatiek, maar na het missen van een paar andere weekopdrachten kan ik me dat wel voorstellen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
om lieske in een verkeerd daglicht te zetten
pffff.....ben jij tot het gastenboek gekomen? Ik kwam niet verder dan de introductiepagina...quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
uit het zwaar gecensureerde gastenboek:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |