Het aanrechtblad blijft voorlopig nog even zitten. We hebben al genoeg dingen aangepakt die we niet van plan waren en er moet nog een beetje geld overblijven voor nieuwe kozijnen volgend jaar.
![]()
Aventura, het eerste deel heb ik gedaan met een of ander spuitbusje van mijn vader maar later ben ik door gegaan met Super Afbijt van Alabastine, dat ging beter.
Maar dat was ook omdat er tapijtlijm op de vloer zat. Eigenlijk denk ik dat jij mss beter af bent met
HG super remover voor vloertegels en natuursteen is een professionele, extreem sterke reiniger voor echte probleemvervuilingen, zoals moeilijk te verwijderen polish lagen en oude polish lagen of zware inloopvervuiling e.d.
![]()
of
HG marmer shine finish remover is een krachtige reiniger voor het verwijderen van HG marmer shine finish en hardnekkig vuil en vet. Verdun HG marmer shine finish remover met lauw water. Daarna aanbrengen met een luiwagen. Even laten inwerken, goed schrobben en naspoelen met water. Eén liter water is goed voor circa 15 vierkante meter vloeroppervlak.
![]()
Die eerste ga ik er nu ook nog een keer overheen gooien van de week. Is sowieso ook iets vriendelijker voor de vloer zelf.