stinkie zit op zijn werk, ik ben thuis.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:39 schreef Koningin het volgende:
Zijn jullie nou via FOK! een discussie aan het voeren???![]()
Of zitten jullie gewoon allebei thuis?
Of de kelder, de kruipruimte, de muur naast jullie bed ( optie van stinky) was ook een erg goed idee met die kledingkast.....quote:
Goed he! Hij ging er kopien van laten maken bij mijn moeder in de winkel, toen heb ik gevraagd of ik er ook 1-tje mocht. Die koppies zijn gewoon helemaal goed. 'Ik wil dit niet!quote:Op woensdag 16 november 2005 14:28 schreef Lucille het volgende:
Die jongetjes met streepjes trui, hand in hand, briljante foto.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Goed idee!
Stinkie? Wat zeg je er van?
Nou dan wordt het tijd Stinkerd zielig te maken...quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Studeerkamer - stinkie, dit is een zeer ruime kamer met slaapbank
Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?![]()
Wat ben ik zielig hè!
NEE!!!!! honderd en elf Je hebt de rest van het huis, muts!! Je hebt alles, en ik herhaal wederom, alles van het huis, behalve de studeerkamer!! En op de gang komen de foto's niet, dat is niet mannelijk, dus die komen niet daar.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
<knipt geil verhaal>
Oftewel... stinkie heeft zijn eigen plekje en ik moet het met de rest van het huis doen... maar dacht je dan dat ik dat naar eigen inzicht in mocht richten? Of dan iig 1 vierkant metertje muur?![]()
Wat ben ik zielig hè!
tsja stinkie... een "ongelukje" is zo gebeurd..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben ons ook prima vermaakt hoor!
Ach... het zal een discussiepuntje blijven. Zo af en toe breng ik het weer ter spraken enzo.
En dan ineens 'nou, ik maak een deal... als ik nou dit of dat mag... dan zal ik het niet meer over die foto's hebben'.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |