Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet stiekem wel erg lachen om deze newly wed-discussie![]()
![]()
kus knuffel kroelquote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
Het voelt aan alsof we in [OUD] zitten
Dan heb jij nooit goed opgelet als ik daarover uitweidde!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
He heh he, dat heb ik thuis ook wel eens. "Jij wilt er altijd over discusieren", Ik: "Nee hoor, het staat gewoon vast dat we zus en zo doen"quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het is geen discussie, het is een vaststaand gegeven dat er geen, ik herhaal, geen foto's komen te hangen.
Waaruit we kunnen opmaken dat de vrouw uiteindelijk de meeste zeggenschap heeft.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wilkomen er dus niet, ik wil ze niet
![]()
![]()
O god wat erg ja!!! * ril *quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef moussy het volgende:
wij hadden het vandaag nog, een dvd-rek en een vitrinekast wilkomen er dus niet, ik wil ze niet
![]()
![]()
Om zn condoomverzameling in uit te stallenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom willen mannen altijd vitrinekasten???? Wat ís dat??
Als consessie ben ik bereid te zeggen de muur naast het bed. Dan kan de kleding kast er mooi voor blijven staan.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, lieverd! stinkie! Als ik er nou fotobehang van laat maken? Op de wand achter ons bed? Is dat wat?
Die heeft mijn moeder wijzelijk in beslag genomen, en die blijven daar!!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik leg ze wel gewoon onder mijn bed... dan kijk ik er af en toe gewoon even naar.![]()
Het gaat niet om het feit dat ik het ben, maar de combi-foto + lijstje en... nou ja goed...
Ik ben helemaal geen foto tiep, ook niet van mooie zonsondergangen op vakantie of wat dan ook. Dus dit is geen foto-fetish of zo. Maar gewoon eh... leuk...
Heb je jouw kinderfoto's al aan je aanstaande laten zien zwaai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |