quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef JPM01 het volgende:
goeiemiddag.., daar was ik weer
en ik ben kwaad op die buschaufeur van connexxion5 minuten te vroeg was hij en toen ik bij de deur was sloot die hem en reed die weg en met zo'n vals lachje nog zwaaien ook
![]()
![]()
![]()
wat een LULquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef JPM01 het volgende:
goeiemiddag.., daar was ik weer
en ik ben kwaad op die buschaufeur van connexxion5 minuten te vroeg was hij en toen ik bij de deur was sloot die hem en reed die weg en met zo'n vals lachje nog zwaaien ook
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:57 schreef nikky het volgende:
_ELMaikel_ ban aanvraag. 48 uur
ja kon ik daar een uur wachtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wat een LUL![]()
Meestal wachten buschaufeurs![]()
Mij uitmaken voor van alles en nog wat als ik bij een mod een terechte klacht indien en nu doet hij iets stoms en zal ie nog wel verbaasd zijn ook.quote:
1 minuut stilte, gaat nu in.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:00 schreef Palau het volgende:
Graag wil ik even stilstaan bij het niet in de OP staan van _ElMaikel_
Ik heb nog nooit gehad dat een buschaufeur zomaar wegreedquote:
Wat lopen er toch een hoop idioten rondquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:04 schreef Talena het volgende:
Om even een korte verklaring af te leggen van gister.
verhaal
Ik woon op 3 hoogquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:07 schreef Jaguarized het volgende:
Zo Talena!Dat is nogal wat!
Je vader heeft niks gehoord ofzo toen jij tegen de deur aanstond?
En hem ook niet kunnen vinden ofzo?
Lekker kut, hoe is het met je vriend? Is ie al bij de dokter geweest voor een check?
jezus, hebben die die turk te pakken gekregen??quote:
Ah ja dan hoor je dat niet zo snel nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:10 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog
Het enige wat ik nog van Achmed weet is dat hij Achmed heet, donker haar, donkere ogen en ongeveer 1.80 is.
Mijn vriendje belde me nog gisteravond, hij ging slapen.. hij was nog stoned enzo..
das waar, ze zien er allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Talena het volgende:
Aangifte heeft voor mijn gevoel geen zin omdat ik zo weinig van hem weet..
nee die naam loopt door het gezicht heen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef _moder8or_ het volgende:
even een vraagje.
Duidelijk dit plaatje?
[afbeelding]
ja.. hoogste punt teltquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef freiss het volgende:
[..]
ik hoop wel voor ja als je dan een 3 haalt, dat dan die 8.6 telt
De naam is nog goed leesbaar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee die naam loopt door het gezicht heen.
en _moder8or_ niet slim op dit moment
Je moet dan wel ongeveer deze grootte aanhouden he want anders komt het minder mooi uit,.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Sorry dat ik door de deur kwam vallen.
[..]
Ik hou dan deze
eindelijk iemand die mijn TT mooi vindquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Goeie TT, eind van mijn week wordt feest
Na de toetsweek meteen die avond partyquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
Goeie TT, eind van mijn week wordt feest
Je ava heeft af en toe kurenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
weer niemand die mij zietmoet ik soms een knoekie avatar nemen ofzow
Ik zag je welquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
weer niemand die mij zietmoet ik soms een knoekie avatar nemen ofzow
Ja , maar dat maakt het andere niet minder ergquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Blowen vind ik trouwens ook echt dom, maargoed
Wees blij dat je nog iemand hebt die om je geeftquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:20 schreef Talena het volgende:
Maarja, even de gevolgen van gister
Vriendje stopt met blowen èn roken, en gaat mij voortaan altijd thuis brengen no mather what*damn, ik moet toch ooit voor mezelf leren opkomen
*
Ik stop ook met blowen en ik heb vandaag nog niet gerookt
Mijn toetsweek is woensdag afgelopen, dan voetbal kijken natuurlijk, misschien toch nog een soort van feestquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Na de toetsweek meteen die avond party
Ik pas ze zelf aanquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet dan wel ongeveer deze grootte aanhouden he want anders komt het minder mooi uit,.
En als je nog wat nodig hebt, kun je da gewoon hier zeggen
stel er zijn meer slachtoffers van hem, en een daarvan doet wel aangifte, hij wordt opgepakt, dan lijkt het een tamelijk 'onschuldig iemand'. Bij meerder aangiftes wordt er al seriuezer naar gekeken. Als niemand nou aangifte doet hoeft hij zich helemaal nie druk te maken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:12 schreef Talena het volgende:
Aangifte heeft voor mijn gevoel geen zin omdat ik zo weinig van hem weet..
Haha, nee hoor ik vind het súper chill, maar goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Palau is lievquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Je ava heeft af en toe kuren
En speciaal voor jou :
HEY MERC!
Precies..quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
stel er zijn meer slachtoffers van hem, en een daarvan doet wel aangifte, hij wordt opgepakt, dan lijkt het een tamelijk 'onschuldig iemand'. Bij meerder aangiftes wordt er al seriuezer naar gekeken. Als niemand nou aangifte doet hoeft hij zich helemaal nie druk te maken...
Nee, dat bedoel ik toch, zie maar wat er van komtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:25 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha, nee hoor ik vind het súper chill, maar goed.
Niet zo chill om de persoon van wie je al 2 jaar houdt te zien liggen in de mcdonalds hae.
En dat is nog maar 1 van de 6 vragenquote:2. Een historische “nalatenschap” van Ford, welke de bekwaamheid van Ford om naar het “build-to-order” (BTO) model over te gaan beïnvloed, is de product variëteit. Wat zijn de aan product design/development gerelateerde zaken (issues), in het geval dat Ford het zou overwegen om een nieuw model te introduceren? ( Zie ook H 5 in Heizer & Render en de collegesheets ‘product design’). Bespreek in je antwoord ook de rol van component leveranciers enerzijds en dat van Ford “product life cycle “ (PLC) anderzijds.
drinken ook?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, nou, zo is mijn bijnaam, omdat ik een hele smalle taille heb, en ook niet heel breed ben, maar verder juist heel erg gespierd. In verhouding zeg maarquote:
kan dat niet gewoon in dick brunataalquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:27 schreef Gizmore het volgende:
Even een voorbeeld van wat ik moet beantwoorden voor die leuke case assignment waar ik de ballen niet meer van snap:
[..]
En dat is nog maar 1 van de 6 vragen
Whehe, nee. Maar het is nogal vaag want overal staan die termen anders opgeschreven, dus ik kom er niet echt meer uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
kan dat niet gewoon in dick brunataal
Het valt nog mee in Nederland...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:29 schreef Renesite het volgende:
Talena!!!!![]()
![]()
meisje!!!
Jezus, wat een boel randdebielen wonen in dit kut land op deze wereld![]()
Toch aangifte doen! Al is het maar voor je eigen gevoel, als je het niet doet heb je er misschien spijt van!!
Gatverdamme wat erg![]()
Jawel, maar dit heeft niet betrekking op dehele wereld, zo ben ik dan weer wel.quote:
quote:Als ik ooit een slim word wil ik gerne bij een touropator reizen inkopen en/of samenstellen. Da's sjiek zegt m'n moeke.
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie isquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar dit heeft niet betrekking op dehele wereld, zo ben ik dan weer wel.
Dat probeer ik dus onbewust te doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie is
Soms heb ik het idee dat het wel zo isquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
je doet overkomen alsof Nederland een uitzonderlijke situatie is
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:32 schreef Gizmore het volgende:
Volgens mij heb ik een kloon van Maikuuul gevonden:
Fotoboek van Allure_
[..]
quote:31.10.2005 Ik op m'n hendig sjiekst.
Maikuuul's vriendinnetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]de naam van 1 van de foto's ook:
[..]
Ik vind het té verdachtquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef Imberr het volgende:
[..]de naam van 1 van de foto's ook:
[..]
Hij ook al? Dribbel is wel jammerquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar is de op? En waarom is Elmaikel geband?
OP is verwijderd ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waar is de op? En waarom is Elmaikel geband?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hoi
check ook even mn reactie in dat fotoboek
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deedquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
OP is verwijderd ofzo![]()
ELM: ban-aanvraag![]()
Dribbelquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deed
Even zoeken danquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
[..]
Dribbeler is een topic in FB daarover
yepquote:
Voor zichzelf ook geloof ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deed
Case assignment, ben er dan ook niet vanavond daardoorquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef Gizmore het volgende:
Hoaah, imberr, zie ik net die foto staan bij PUB S&G [V]![]()
![]()
Ik vind hem tofquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dat kan nog welDie meest linkse is net té.
Ik ben ook niet zo'n ruitjes fanquote:
Jaquote:
ohjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeker
Ze kreeg een massage van me ervoor
Iedereen zijn eigen smaakquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij liever dan ikMaar goed, ik ben eten
10^ getalquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
wie kan me helpen voor scheikunde moet ik de concentratie h+ ionen uit moeten kunne reken als ik de ph-waarde weet. dat moet met behulp van de omgekeerde log-operatie. wie kan me zeggen hoe ik de omgekeerde log-operatie meot doen met een ti-83 zoals het in me scheikunde boek staat lukt het niet..
als je een half uurtje hebt, kan mn broer het je zo vertellenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
wie kan me helpen voor scheikunde moet ik de concentratie h+ ionen uit moeten kunne reken als ik de ph-waarde weet. dat moet met behulp van de omgekeerde log-operatie. wie kan me zeggen hoe ik de omgekeerde log-operatie meot doen met een ti-83 zoals het in me scheikunde boek staat lukt het niet..
10 ^ -ph is [h+]quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
Dat is heel vermoeiendquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef snopprinses het volgende:
jah..nooit geweten dat je van een hele dag achter een pc te zitten moe kon worden
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Vooral als je de hele tijd op f5 moet druken
thnq brainster je hebt mij schoolexamen gered (tenminste een begin met het redden gemaakt:P)quote:
ow my goshquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En ik heb geen licht op me fiesten ik moet zo naar volleybal
50 euro boetequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En ik heb geen licht op me fiesten ik moet zo naar volleybal
Hadden wij vroeger ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Die neem ik niet meewant er word hier nogal veel gestolen in het sportding
![]()
Toen ik nog 15 was had ik ook een boete voor id niet meenemen, normaal 25, toen ik de bon kreeg was het 13quote:
dat klopt onder de 16 hoef je altijd maar de helft van de boete te betalen en als dit uitkomt op een bedrag met komma's word er omhoog afgerond dus 12.50 word 13 euro. exact volgens het boekje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Toen ik nog 15 was had ik ook een boete voor id niet meenemen, normaal 25, toen ik de bon kreeg was het 13
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef B_BOY het volgende:
ik ga maar weer ff gamen. ciao ciao
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:22 schreef B_BOY het volgende:
ik ga maar weer ff gamen. ciao ciao
Word je daar dik vanquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
ben ik weer..kheb vreetkix >_<
ahhquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
Beetje wiet zitten roken ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
Hoi snopjequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
Pas op !!! straks vind ze je scheermesje !!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:28 schreef Imberr het volgende:
Altijd leuk als je iets kwijt bent van school, dat je moeder dat voor je gaat zoeken en jij gewoon rustig door kan computeren
Ben je nu pas thuis gekomen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik word niet dik
[..]
ik rook geen wiet
[..]
ow. Ik schok alquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen, was iets na 5uur al thuis
Een wat ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk een handout maken wat me maar 5 minuten kost maar kheb geen zindus ik maak het tegen 11 uur
zo gezellig is dat !
het is helemaal niet gezellig om huiswerk te maken om 11 uurquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:33 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk een handout maken wat me maar 5 minuten kost maar kheb geen zindus ik maak het tegen 11 uur
zo gezellig is dat !
Ik vind hem wel okquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ow. Ik schok alKijk je even naar mijn site?
Nog 10 coureurs te gaan en dan is ik klaar
pardon "mijn" site?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ow. Ik schok alKijk je even naar mijn site?
Nog 10 coureurs te gaan en dan is ik klaar
Op de keukentafel?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pas op !!! straks vind ze je scheermesje !!!
had 'k ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef snopprinses het volgende:
En jij bent die in het midden, 2de rechts neem ik aan ?quote:
4e van rechts is redelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
Op de keukentafel?![]()
@maryse: jij hebt dus echt absoluut geen leuke jongens in je klas he![]()
![]()
oprol kneusquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
2e van links in het midden wordt later hoer.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
van de onderste rij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
4e van rechts is redelijk
2e van rechts zit geen eens bij ons in de klas
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
In een t-shirt en een spijkerbroekquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar dacht ik gewoon aan, zo lopen alle sletten er bij ons ook bij..
Groen is tofquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef Messenga het volgende:
Die boven in het midden trouwens
Met zn groene trui
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef Messenga het volgende:
Met zn groene trui
Zij loopt in een rokje hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:43 schreef MaRySe het volgende:
[..]
In een t-shirt en een spijkerbroek?
Het is een foto van een foto!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef snopprinses het volgende:
en toen stonden er 3 jongens voor de deur die snoepjes wilden..![]()
Sint Maarten is toch pas volgende week?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef snopprinses het volgende:
Wordt er hier in nl aan halloween gedaan dan?:oquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef snopprinses het volgende:
Halloweenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sint Maarten is toch pas volgende week?
eindelijk ff rustquote:
'Trick or treat'quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef snopprinses het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:48 schreef snopprinses het volgende:
schijnbaar wel dus :/quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wordt er hier in nl aan halloween gedaan dan?:o
Lijkt me wel tof het is beter als dat suffe keuvelen![]()
een snoepje of ik schiet zei diequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
'Trick or treat'![]()
![]()
Ik ga wat doen voor halloween bij n vriendin.. Daagdaag iedereen.. ms nog tot vanavond ofzo.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
'Trick or treat'![]()
![]()
Ik ga wat doen voor halloween bij n vriendin.. Daagdaag iedereen.. ms nog tot vanavond ofzo.![]()
Is leuk, en veel beter dan keuvelenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
halloween is amerikaans en zo goed is dat niet dus wrom zoude we het overneme?
Ja die is nog al euh ...quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef Messenga het volgende:
Met zn groene trui
wat is dat?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Is leuk, en veel beter dan keuvelen![]()
Omdat het tof isquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
Keuvelen? Met je lampionetje langs de deur zo vals mogelijk liedjes zingen en er nog snoep voor krijgen ookquote:
oh ik dacht dat je rechts zeiquote:
Bril + Petquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:55 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/8088/scannen00032uh.th.jpg]afbeelding][/URL] nou kom maar op met het commentaar wie denken jullie trouwens dat ik ben??
Jij zit naast degene met dat gele dept shirtquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:55 schreef B_BOY het volgende:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/8088/scannen00032uh.th.jpg]afbeelding][/URL] nou kom maar op met het commentaar wie denken jullie trouwens dat ik ben??
Klein klasje heb jequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:55 schreef B_BOY het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Keuvelen? Met je lampionetje langs de deur zo vals mogelijk liedjes zingen en er nog snoep voor krijgen ook
Zo goed is wat niet? Halloween of Amerikaans?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:53 schreef B_BOY het volgende:
Zo!quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:55 schreef B_BOY het volgende:
dit zijn nog 2 klassen. mijn klas bestaat uit 7 man en 1 dame.quote:
Bij ons zijn er helemaal geen foto's gemaaktquote:
vooral 2e rij van onder de 2 linkse zijn fucking lekker.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo!Wat een beebs
BBOY met petje
Aaaaah wat zielig!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bij ons zijn er helemaal geen foto's gemaakt![]()
mee eenshquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
Onderste rij, die in het oranje en in het wit![]()
2e rij van boven rechtsquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef B_BOY het volgende:
nog een vraag wie is de klassenleraar/klassenlerares.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef Chanandler het volgende:
Hoi, ik ben weer terug. Ik kom jullie weer lastigvallenLeuk hea
NEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:05 schreef Chanandler het volgende:
Hoi, ik ben weer terug. Ik kom jullie weer lastigvallenLeuk hea
heeft je pa een bmw 7 en een leuke cabrio?quote:
Welke van de 2, die witte?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
heeft je pa een bmw 7 en een leuke cabrio?
en heb jij op zijn minst een audi tt'tje gekregen voor je verjaardag?
zo nee dan maak je bij haar geen kans
fackin rijke biatch
maarja ze is wel kei relaxt.
Jij bent ook wel lief hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef Chanandler het volgende:
Ik deed altijd aardig tegen jou RoOoYtJuH
Welke? Die in het wit of oranje?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fackin rijke biatch
Nee, me pa rijd in een opel comboquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fackin rijke biatch
Veel plezierquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga naar school, een of andere hoeren informatie avond
Have funquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maarja ik ga naar school, een of andere hoeren informatie avond
Die oranje dus.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
neej die midden onder zit. met da donkere haar
Als dat zo'n type is dan ging ze mij niet aardig vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:14 schreef B_BOY het volgende:
oranje roze
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als dat zo'n type is dan ging ze mij niet aardig vinden
Is ralph lauren en tommy hilfiger dragen ook goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.
ze is verder heel relaxt ook tegen mij terwijl wij geen dikke bmw op de stoep hebben staan en ze gaat ook gewoon keihard mee zuipen in de kroeg (ja bier en wijn gewoon) but she's hard to get.
Ken ze, Mn bijna vriendin is ook zo, heb dr toch zover gekregen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mij vind ze wel aardig. maar ze vind je wel aardig maar ze begint niets met je.
ze is verder heel relaxt ook tegen mij terwijl wij geen dikke bmw op de stoep hebben staan en ze gaat ook gewoon keihard mee zuipen in de kroeg (ja bier en wijn gewoon) but she's hard to get.
maak er burberry en stone island van en je maakt misschien een kansje.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Is ralph lauren en tommy hilfiger dragen ook goed
quote:
Idd, ben blij dat ik maar 4 uur in die mentorklas zitquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:30 schreef B_BOY het volgende:
geen lekkere wijven.nl
nog een keer danquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef B_BOY het volgende:
ik ga naar de harmonie repetitie ciao ciao
Onze clusterklas zitten wel lekkere meidenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:34 schreef B_BOY het volgende:
messenga dat is niet gek nee
Dat konijn in het grijs? das een manwijfquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is dat ding in het midden rechts ? een jongen of meisje ?
Moiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |