Heb je het ook al af?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Ik moet morgen mijn project inleveren
morgen engels pwquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:51 schreef freiss het volgende:
morgen Wiskunde pw...
wrom ga je een 8.6 overdoen"????quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
morgen engels pw![]()
die de hele klas over mag doen omdat ie de vorige x zo bagger gemaakt was(niet door mij trouwens, ik had n 8.6 ofzo
)
Dan moet je nu niet gaan slapen natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Ja ik moet nog 1 dingetje afmaken en da zijn we klaar
Ja gek ik maak dat vanavond welquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu niet gaan slapen natuurlijk![]()
Omdat dat moet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
wrom ga je een 8.6 overdoen"????
voel jij je wel helemaal lekker.
ik morgen nog vrij:D
voor mij begint woensdag de shit pas...
ik hoop wel voor ja als je dan een 3 haalt, dat dan die 8.6 teltquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Omdat dat moet.![]()
En nu ga ik een 9.6 halen ofzo![]()
![]()
Bij ons maken ze bonustoetsen makkelijker, maar laatste wordt geschrapt en dat is omdat er zo veel mensen waren die die toets niet gehaald hebben en het was veel dus ammel voor niks geleerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Omdat dat moet.![]()
En nu ga ik een 9.6 halen ofzo![]()
![]()
Bij ons zou de 3 tellen bij Se's . Rotherkansingsregelingquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef freiss het volgende:
[..]
ik hoop wel voor ja als je dan een 3 haalt, dat dan die 8.6 telt
X2 = 2xquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:02 schreef freiss het volgende:
Gelukkig is differentieren niet zo moeilijk, dus ik heb nog wel tijd om te computeren
Ik heb voor elke toets een herkansingquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb alleen nog maar herkansingen en die heb je maar een bepaald aantal per jaar en daarna is het jammer.
De afgeleide van X3 = 3x2quote:
ach dat is niet zo moeilijk ik heb meer een hekel aan al die grafieken en dat soort zooi...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De afgeleide van X3 = 3x2
Ik dacht dat ik na mijn examen eindelijk van die onzin af was, maar we zijn er 3 weken geleden weer mee begonnen![]()
Die functies differentieren is inderdaad vrij simpel. De rest inderdaad niet zoquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach dat is niet zo moeilijk ik heb meer een hekel aan al die grafieken en dat soort zooi...
Je hebt gelijkquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef B_BOY het volgende:
maarja laten we de stemming hier niet verneuken door het over mathematique te hebben.
ja idd optimaliseren. wij kregen meestal van je hebt een vel van 50cm breed en 60 breed dit moet een doosje zijn zonder deksel en je knipt er hoekjes van x uit en dan voor welke x is de inhoud minimaal. een schoolexamen met dat onderdeel erin had voor mij als resultaat een 5.4 ( niet zo'n goede herrineringen aan)quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:16 schreef freiss het volgende:
Ze kan het wel aardig moeilijk vragen door bijvoorbeeld te vragen over een doosje zonder deksel die een inhoud heeft van 1 liter. Hoe groot moet het doosje zijn als je zo weinig mogelijk papier wilt gebruiken
wij 1 per periode en nu telt laatste punt...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:06 schreef B_BOY het volgende:
ik heb alleen nog maar herkansingen en die heb je maar een bepaald aantal per jaar en daarna is het jammer.
Of het zin heeft om morgenvroeg naar school toe te gaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:19 schreef B_BOY het volgende:
ander onderwerp: Wat houd je nu bezig??
Ga je chillen met je matties en hebben jullie matties ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:29 schreef B_BOY het volgende:
kga ff naar een maat toe. mzzls
Halloquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef Talena het volgende:
Helleu
Sorry van gisteravond.. was niet zo vrolijk enzo![]()
Het is je vergevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:40 schreef Talena het volgende:
Helleu
Sorry van gisteravond.. was niet zo vrolijk enzo![]()
Mag, ik had al een mooie TT maarjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Open ik de volgende ?
Prima, zolang de TT normaal isquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Open ik de volgende ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |