yepquote:
Voor zichzelf ook geloof ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was iemand daarbij met die ban-aanvraag? Wil wel weten voor wie ie dat dan deed
Case assignment, ben er dan ook niet vanavond daardoorquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:54 schreef Gizmore het volgende:
Hoaah, imberr, zie ik net die foto staan bij PUB S&G [V]![]()
![]()
Ik vind hem tofquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah dat kan nog welDie meest linkse is net té.
Ik ben ook niet zo'n ruitjes fanquote:
Jaquote:
ohjaquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zeker
Ze kreeg een massage van me ervoor
Iedereen zijn eigen smaakquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij liever dan ikMaar goed, ik ben eten
10^ getalquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
wie kan me helpen voor scheikunde moet ik de concentratie h+ ionen uit moeten kunne reken als ik de ph-waarde weet. dat moet met behulp van de omgekeerde log-operatie. wie kan me zeggen hoe ik de omgekeerde log-operatie meot doen met een ti-83 zoals het in me scheikunde boek staat lukt het niet..
als je een half uurtje hebt, kan mn broer het je zo vertellenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
wie kan me helpen voor scheikunde moet ik de concentratie h+ ionen uit moeten kunne reken als ik de ph-waarde weet. dat moet met behulp van de omgekeerde log-operatie. wie kan me zeggen hoe ik de omgekeerde log-operatie meot doen met een ti-83 zoals het in me scheikunde boek staat lukt het niet..
10 ^ -ph is [h+]quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
Dat is heel vermoeiendquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:03 schreef snopprinses het volgende:
jah..nooit geweten dat je van een hele dag achter een pc te zitten moe kon worden
quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Vooral als je de hele tijd op f5 moet druken
thnq brainster je hebt mij schoolexamen gered (tenminste een begin met het redden gemaakt:P)quote:
ow my goshquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En ik heb geen licht op me fiesten ik moet zo naar volleybal
50 euro boetequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En ik heb geen licht op me fiesten ik moet zo naar volleybal
Hadden wij vroeger ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Die neem ik niet meewant er word hier nogal veel gestolen in het sportding
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |