Nee, da's de tuinmanquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
Got You! Nieuwe bewoner![]()
[afbeelding]
ha eindelijk ook iemand die van het goede leven houdt!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is nou timing
*net een fles wijn opent
Wel vreemd om te zien zo...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
Is dat de broer van Menno?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:18 schreef BBscanner het volgende:
[afbeelding]
kan ook nogquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
*grin* en een officiele waarschuwing voor gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)
Ik vind hem mooiquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een nieuw icoontje!!![]()
![]()
![]()
zelf gemaakt
Never change a winning avatar! Dit vind ik geen vooruitgangquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee, de nieuwe lover van chantal!!
Meid....zucht....ik ben trots op je...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
zelf gemaakt
dat geloof ik niet, dat kost iets te veel geld om daar grapjes over te maken.... of hij moet erbij vertellen dat hij op staande voet ontslagen werd??quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef Bocaj het volgende:
Joost heeft eens een melding van een bankoverval gedaan bij zijn vorige werkgever (rabobank)
Ben jij datquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
![]()
![]()
zelf gemaakt
Als bij een koolwitje, totaal rein en smetteloos?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
My soul is painted like the wings of butterflies
Hij is er impulsief genoeg voor om daar niet bij stil te staan volgens mij.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:27 schreef muizemeis het volgende:
dat geloof ik niet, dat kost iets te veel geld om daar grapjes over te maken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |