Logisch dat je in de stress schiet maar je hebt ook ouders die dat niet doen, dat betekend niet dat er gelijk wat mis is met de begeleiding van hun kind. Beetje kortzichtig om te denken dat iedereen maar wat mis doet als het niet op jouw manier is.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:43 schreef FoXyLiZ het volgende:
Als mijn dochter nu om de Pil zou vragen zou ik absoluut in de stress schieten....en als je dat als ouder niet doet dan vind ik toch dat er wat goed mis is met de begeleiding naar volwassenheid
Nee, zwanger op je 17e is een stuk slimmer...quote:Op donderdag 3 november 2005 08:43 schreef FoXyLiZ het volgende:
Als mijn dochter nu om de Pil zou vragen zou ik absoluut in de stress schieten....en als je dat als ouder niet doet dan vind ik toch dat er wat goed mis is met de begeleiding naar volwassenheid
"score"-update, zeg maarquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef _Liquid_ het volgende:
Kwam net een topic tegen over mensen die nog nooit een relatie of sex hadden gehad, ook tamelijk "oude" mensen.
Leek me wel wat om een tegenovergesteld topic te openen.
Nu wil ik best beginnen met hoeveel dames ik mee geweest ben en hoe oud ik ben, maar ga dan niet typen "verkapt ik-laat-zien-hoe-stoer-ik-ben" oid.![]()
Leeftijd: 19 jaar (m)
Sex: 15 16 vrouwelijke personen variërend van 17 tot 24 25
0 mannelijke
0 dieren
Ik bied ¤25quote:Op woensdag 2 november 2005 19:23 schreef DarkDancer het volgende:
anders ga je je 14 jarige dochter op ebay aanbieden om haar te ontmaagden, zag dat je al behoorlijk bezig was daarmee op fok![]()
Toen ik 14 was heb ik mijn moeder verteld dat ik aan de pil wilde omdat ik toch wel jongens wat leuk begon te vinden.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Logisch dat je in de stress schiet maar je hebt ook ouders die dat niet doen, dat betekend niet dat er gelijk wat mis is met de begeleiding van hun kind. Beetje kortzichtig om te denken dat iedereen maar wat mis doet als het niet op jouw manier is.
vind het ergens wel stoerquote:
maar hoe kom je op zo'n feestjequote:Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef erodome het volgende:
Tja, als je meerdere mensen tegelijk doet gaat het heel erg snel omhoog, vandaar ook mijn hoge getal, het gaat vaak met 2 tegelijk, soms een seksfeestje en dan heb je er weer 4 tot 6 bij op je teller ofzo.
Maar ik doe het niet zo vaak meer en vroeger ging het wel 1 voor 1
maar hoe kom je op zoiets? bel je er 70 op?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, op gangbangs heb je er zo 70 op een avond, dsu dat tikt wel lekker aan natuurlijk
lol, nee, gangbangs worden gewoon door het hele land op locaties georganiseerd en ik ga altijd naar de grootste gangbang van Nederland, 20 vrouwen en 150-200 mannenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef belusting het volgende:
[..]
maar hoe kom je op zoiets? bel je er 70 op?
vind het trouwens waardevol dat ik de kans krijg een vraag te stellen aan jou omdat je in het dagelijks leven natuurlijk van niemand zoiets weet.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, nee, gangbangs worden gewoon door het hele land op locaties georganiseerd en ik ga altijd naar de grootste gangbang van Nederland, 20 vrouwen en 150-200 mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |