Ja bij blom nog steeds. Heb in feite geen keus tenzij ik mijn herexamengeld (hoorde bij het pakket) kwijt wil spelen. Heb na het eerste examen meteen gebeld om het nieuwe examen te laten vastleggen. Derde week november al. Kijk of ik er klaar voor zal zijn in die korte tijd, of niet, boeide me eigenlijk niet. Wilde van de rijschool af. Maar na 3 lessen bij deze man, moet ik zeggen dat ik meer leer dan bij die vorige man. Dus dilemma.... ten opzichte van de rijschool en hoe ze klachten afhandelen zou ik meteen willen overstappen, maar hey mijn nieuwe instructeur is de slechtste niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zit je nou nogsteeds bij blom, maar dan andere instructeur of wat?
Nee maar waar moet je je als leek anders op orienteren.. helemaal niets? Je zal best gelijk hebben, daar niet van.quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:31 schreef essiedepessie het volgende:
slagingspercentage moet je ook niet teveel aan ophangen.
Dat is toch eigenlijk niet zo gek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:31 schreef essiedepessie het volgende:
...En ook sommige rijscholen laten leerlingen gewoon zoveel lessen nemen dat ze zeker weten dat ze in een keer slagen.
Op ervaringen van andere mensen? Ik heb aan heel erg veel vrienden/familie gevraagd wat hun van de rijscholen vonden die ik had uitgekozen, of ze iemand kenden die rijles op 1 van die rijscholen had genomen (misschien zijzelf), wat diegene ervan vond en of ze in 1x geslaagd waren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:35 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Nee maar waar moet je je als leek anders op orienteren.. helemaal niets? Je zal best gelijk hebben, daar niet van.
Mijn les koste per keer ¤ 36 euro, zou je uitkomen op ¤ 144 euro voor 4 lessen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk niet zo gek.
Ik heb liever 4 extra lessen voor 160 EUR dan 1 verknald examen van 160 EU
(bedragen zullen wel niet kloppen, geen idee wat rijlessen kosten)
Probleem is natuurlijk dat je het dan wel moet halen.
Anders ben je dubbel genaaid![]()
Waarom vraag je niet in je omgeving waar hun hebben gelest ? Aantal lessen . Kosten . Ervaringen ?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Repeat het volgende:
ik kan niet kiezenhoe moet je nou beslissen waar je gaat lessen als je van al die rijscholen alleen maar de naam kent
En overal een proefles is ook niet te doen
* Repeat gaat denk ik gewoon maar wat prikken
9 weken wachten ? Dat is echt lang ja !quote:Op donderdag 3 november 2005 18:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb les gehad bij een grote rijschool, die ermee adverteert dat ze examens groot inkopen blablablablabla...dan is 9 weken wachten toch best veel?
Ach, ik heb het, ik klaag niet, maar ik klaag toch stiekem wel een beetje.
Dat is echt lang ja. Ik kon bijna bij elke examen binnen 1 of 2 weken al weer. En nog op gunstige tijden ook. En ik zat gewoon bij een eenmans-bedrijf.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb les gehad bij een grote rijschool, die ermee adverteert dat ze examens groot inkopen blablablablabla...dan is 9 weken wachten toch best veel?
Ach, ik heb het, ik klaag niet, maar ik klaag toch stiekem wel een beetje.
je kan natuurlijk altijd een pakket nemen van 15 lessen. dat ga ik maar doen, en dan zie ik daar wel of ik dan bij die rijschool blijf (moet wel raar lopen wil dat niet zo zijn)quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Ja bij blom nog steeds. Heb in feite geen keus tenzij ik mijn herexamengeld (hoorde bij het pakket) kwijt wil spelen. Heb na het eerste examen meteen gebeld om het nieuwe examen te laten vastleggen. Derde week november al. Kijk of ik er klaar voor zal zijn in die korte tijd, of niet, boeide me eigenlijk niet. Wilde van de rijschool af. Maar na 3 lessen bij deze man, moet ik zeggen dat ik meer leer dan bij die vorige man. Dus dilemma.... ten opzichte van de rijschool en hoe ze klachten afhandelen zou ik meteen willen overstappen, maar hey mijn nieuwe instructeur is de slechtste niet.
Denk denk, wat ik ga doen. Ha misschien wel slagen de 2de keer.
@ repeat: mijn advies is NEEM GEEN PAKKET!! Goedkoper dan losse lessen is het in principe niet. Verder zit je wel vast aan je rijschool.
Niet zenuwachtig worden als 't nu nog niet gaat. Bij mij duurde het ook lang voordat het echt goed begon te gaan (in lesuren gesproken na een uur of 20-25. Aangezien ik een 10-daagse cursus heb, was het na 6 middagen lessen dat 't lekker begon te gaan).quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:16 schreef ImPrEzA het volgende:
Hmm.. ik heb dus ook net een pakket afgesproken, van 34 lessen (effectief 17), met de optie om dat als het goed blijkt te gaan te verminderen..
net tweede (dubbel)les gehad. t eerste uur ging niet zo lekkerbah
Als het telkens misgaat word ik best zenuwachtig merkte ik, waardoor het nog vaker misgaat. Gelukkig ging het in het tweede uur soepeler en dus meer zelfvertrouwen en dus wel aardig.
Ik weet, het is pas de tweede les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |