gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef P8 het volgende:
mijn naam mag ook in de lijst der geslaagden![]()
mocht ook wel na 4 keer
gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef P8 het volgende:
mocht ook wel na 4 keer
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef P8 het volgende:
mocht ook wel na 4 keer
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef P8 het volgende:
mocht ook wel na 4 keer
hoe voelt het nou om helemaal zelfstandig te karren, zonder instructeur?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:22 schreef veldmuis het volgende:
Gefeliciteerd nieuwe geslaagden!
Heerlijk joh, zo'n rijbewijs!
En ook jij gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef P8 het volgende:
mocht ook wel na 4 keer
Oké, veel succes morgen!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:52 schreef mirelia het volgende:
Nou ik durf bijna niet meer ..... nog 14 uurtjes!!!!!!
Succes NLboy..... wij rijden tegelijk af
Alleen ik in Rijswijk
Gek he, je moest ook als een mafkees kijken bij je rijles. Geloof me, als je eenmaal veel gaat rijden, dan kan ik dat echt niet meer continue met 2 handen op het stuur en continue intens overal heenkijken. Ik ga nu echt niet meer als een mafkees een kruising van stoplichten inkijken. Ik zou er nog nekklachten van krijgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef veldmuis het volgende:
De eerste keer: KUT! Heel onwennig, je moet alles zelf doen, tijdens les is het "wat ik niet zie, ziet de instructeur wel"
Heb er nu al wel een paar kilometertjes opzitten, en het went retesnel, alleen je merkt dat je NU al minder in je spiegels aan het kijken bent dan dat je met de les doet.
hey ben tijdje afwezig geweest, maar feliciteerdquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef veldmuis het volgende:
De eerste keer: KUT! Heel onwennig, je moet alles zelf doen, tijdens les is het "wat ik niet zie, ziet de instructeur wel"
Heb er nu al wel een paar kilometertjes opzitten, en het went retesnel, alleen je merkt dat je NU al minder in je spiegels aan het kijken bent dan dat je met de les doet.
Veel oefenen met de vragen. Een paar uurtjes les vooraf aan het theorie-examen heeft bij mij ook erg goed geholpen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:08 schreef GotC het volgende:
Zo, nieuw geval meldt zich hier
Ik begon op 14 oktober (verjaardag!), ga voor een 10 weekse curcus, heb alweer 8 lessen van anderhalf uur achter de rug. Morgen theorieexamen, heb er weinig vertrouwen in eigenlijk..iemand nog tips ofzo?
Autorijden is wel geweldig![]()
Ik heb ook theorieles gekregen, totaal..4 lessen van 2 uur, had 2 lessen gemistquote:Op donderdag 3 november 2005 11:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Veel oefenen met de vragen. Een paar uurtjes les vooraf aan het theorie-examen heeft bij mij ook erg goed geholpen.
Wanneer start je 10-daagse cursus? Ik volg er ook zo eentje, vandaag en morgen nog les en dinsdag afrijden.
Bij mij volgt het examen vlak na de lessen. Sinds vorige week maandag heb ik les. Morgen de laatste, en dinsdag examen. Bij een 10-daagse cursus vragen ze die examens van te voren aan, als je na die 10-daagse cursus een paar weken moet wachten voor je examen hebt, dan zakt er veel weer weg lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook theorieles gekregen, totaal..4 lessen van 2 uur, had 2 lessen gemist. Ik zit nu ook constant, elke minuut dat ik praktisch tijd heb, met een cdrom te oefenen, maar het wil niet lukken..elke keer denk ik dat ik t wel goed heb, en dan heb ik toch nog fouten gemaakt
.
Een 10-weekse cursus doe ikTegen de tijd dat je examen mag doen (examen aangevraagd enzo) is het toch weer een paar weken verder werd mij verteld
Oh trouwens, ik heb nog een licht dilemma van de theorieles gister, over deze vraag:
'Hoeveel promille mag je op hebben als je door de politie wordt gecontroleerd?'
0.2 promille (dat zegt het boek, cd-rom, wet)
0.5 promille (leraar, aangezien de wegpolitie's apparaat maar 0.5 kan aflezen volgens die vent)
0.2 promille voor jonge automobilisten dus als je net je rijbewijs hebt (geloof eerste 5 jaar). Daarna meag je 0.5 promille hebben..quote:Op donderdag 3 november 2005 11:20 schreef GotC het volgende:
Oh trouwens, ik heb nog een licht dilemma van de theorieles gister, over deze vraag:
'Hoeveel promille mag je op hebben als je door de politie wordt gecontroleerd?'
0.2 promille (dat zegt het boek, cd-rom, wet)
0.5 promille (leraar, aangezien de wegpolitie's apparaat maar 0.5 kan aflezen volgens die vent)
Wat een raar onderscheid. Gaat men er van uit dat jonge autombilisten minder goed tegen drank kunnen?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
0.2 promille voor jonge automobilisten dus als je net je rijbewijs hebt (geloof eerste 5 jaar). Daarna meag je 0.5 promille hebben..
Dat zei ik dus ook..en die leraar met hoog en laag beweren dat ik het fout had, en dat het boek een foutje erin had omdat de politie langs de weg met hun meetapparatuur geen 0.2 kunnen detecteren, alleen op het politiebureau kunnen ze dat doenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef Gelderland het volgende:
[..]
0.2 promille voor jonge automobilisten dus als je net je rijbewijs hebt (geloof eerste 5 jaar). Daarna meag je 0.5 promille hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |