Nou?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef Seraphin het volgende:
"Weet je wat jij zou moeten doen.........?"
quote:
Dat kan. Heb andere ook al bekeken. Maar 1 prijsvraag is nooit de andere. En tevens voel ik me niet echt zeker bij het kopieren van zomaar algemene voorwaarden. Die zijn afgestemd op andere ondernemingen en veelal wel gemaakt door professionals. Neem ik er 1 over, dan moet ik dat zelf afstemmen op mijn onderneming. Maar of dit zo makkelijk gaat dat vraag ik me af.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Lucille het volgende:
Of je zoekt op het internet naar vergelijkbare prijsvragen en kijkt hoe ze daar de voorwaarden hebben opgesteld. Altijd handig om op die manier te kijken wat je moet schrijven.
Wat bedoel je hier mee te zeggen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:49 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel links naar AV's van bijvoorbeeld web-winkels wil je hebben waarin voorwaarden staan die tegen elke wet in Nederland gaan?
Dat lees je goed volgens mij. 70 - 80% van (met name) de webwinkels hanteert voorwaarden die kant nog wal raken.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:52 schreef sugarnieuws het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee te zeggen?
Dat er genoeg Algemene Voorwaarden zijn geschreven van webshops in NL die in strijd met de wet zijn?
Of lees ik dat nu verkeerd.
Je hebt gelijk maar je somt precies op waarom ik ga twijfelen. De som van het bedrag en de risico's van het zelf uitvogelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:25 schreef Lawman het volgende:
Ga je zelf rommelen om zodoende kosten te besparen dan kun je vroeg of laat problemen krijgen welke je wellicht had kunnen ondervangen door het inschakelen van een deskundige. Reken voor het opstellen van goede ALV een bedrag van circa ¤ 700- ¤ 900.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |