De hoger in de markt geplaatste Giant modellen zijn wel degelijk TOP modellen...deze fiets is dat denk ik niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef baquelappe het volgende:
- edit -
Ik heb de laatste twee reacties verwijderd (van S1nn3rz en jou); dat was hetzelfde als wat er al twee keer stond. De quote van de offtopic had ik over het hoofd gezien. Sorry daarvoor; inmiddels hersteld!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
ElisaB, je hebt helaas ook de goede reacties verwijderden de "offtopic" niet goed aangepast...
20 inch is redelijk aan de grote kant hoor voro iemand van 1.75cmquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef Koenijntje het volgende:
Bied 100 euro
ikzelf ben btw 1.75 denk dat dat dan wel goed zal zijn of niet?
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Integrity het volgende:
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!
Als je het topic had gevolgd, zag je dat ze positieve en negatieve kritiek eruit haalde. Van allebei de werelden wát dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!
Deore LXquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef Miesjel het volgende:
Even wat extra info nodig:
Welke shimano groep gaat het over? Het maakt nogal wat uit of het alivo of XTR is. Verder wat voor een frame hoogte is het? Ik geloof dat Giant werkt met S/M/L/XL. Dat moet ergens op het frame staan. Daarnaast zou ik wel graag willen weten hoeveel kilometer er ongeveer mee gefiets is.
En in de buitenband niet?quote:-in de binnenband van de achterband zit 1 klein gaatje: plakken, klaar!
IK ben bloedserieus...de nieuwprijs vragen voor deze fiets en dan met gebreken ook nog in goede staat noemen was toch ook serieus?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef Hanneke1983 het volgende:
De buitenband is prima in orde, anders had ik er dat wel bijvermeld
Maarrehh, wonko, wil je even serieus bieden? Bedankt.
¤ 30 en dan plak ik die band zelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik wil best genoegen nemen met wat minder, maar ik zie toch geen bod?
Gewoon negeren dat soort typesquote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
wonko, als je geen serieus bod kunt doen, blijf dan weg
Dat was serieus.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
wonko, als je geen serieus bod kunt doen, blijf dan weg
Ik woon in Taiwanquote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef Hanneke1983 het volgende:
je hebt verder geen interesse aan je post te zien, selang?
Neuh, k heb al een goede fietsquote:
Of misschien de voorwaarden en hoe je het brengt. Mag je van me aannemen of naast je neerleggen. Ik weet wel hoe je iets moet verkopen iig en de punten van kritiek neem je niet mee in je verhaal. Zoiets heten objecties in een verkoopgesprek, die je moet overwinnen. Nou ja, succes ermee iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
heb ik al aan gedacht, maar denk dat de winter niet zo'n goede verkoopgetijde is
zoiets tegen de argumenten die gegeven zijn valt niet overheen te praten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Of misschien de voorwaarden en hoe je het brengt. Mag je van me aannemen of naast je neerleggen. Ik weet wel hoe je iets moet verkopen iig en de punten van kritiek neem je niet mee in je verhaal. Zoiets heten objecties in een verkoopgesprek, die je moet overwinnen. Nou ja, succes ermee iig
Niet mee eens, alles is te verkopen. Als je de band voor die tijd plakt en niet teveel ingaat op details, die laat je gewoon achterwege. Je noemt het gewoon een goede fiets, merk zou je eventueel kunnen vermelden en je plaatst een foto. Je noemt een richtprijs en zodra mensen vragen stellen, dan kun je ingaan op de details.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:52 schreef jaguar het volgende:
[..]
zoiets tegen de argumenten die gegeven zijn valt niet overheen te praten.
De fiets is Sis18 afgemonteerd en heeft een winkelwaarde van ongeveer 50 euro
Dat je nog het geduld hebt. De fiets staat al 3 maanden te koop. Niet dat er iets mis is met je fiets maar ik krijg het idee dat het niet echt op gaat schieten. Marktplaats al geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Hanneke1983 het volgende:
Bedankt voor de tip i.v.m details vermelden.
Ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Somebody??
Doe dan eens wat met de prijs...zo lijkt het wel een loterij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik denk dat de zomer een betere tijd is voor deze fiets te verkopen, maar blijf het proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |