De hoger in de markt geplaatste Giant modellen zijn wel degelijk TOP modellen...deze fiets is dat denk ik niet nee.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef baquelappe het volgende:
- edit -
Ik heb de laatste twee reacties verwijderd (van S1nn3rz en jou); dat was hetzelfde als wat er al twee keer stond. De quote van de offtopic had ik over het hoofd gezien. Sorry daarvoor; inmiddels hersteld!quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:19 schreef Hanneke1983 het volgende:
ElisaB, je hebt helaas ook de goede reacties verwijderden de "offtopic" niet goed aangepast...
20 inch is redelijk aan de grote kant hoor voro iemand van 1.75cmquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef Koenijntje het volgende:
Bied 100 euro
ikzelf ben btw 1.75 denk dat dat dan wel goed zal zijn of niet?
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Integrity het volgende:
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!
Als je het topic had gevolgd, zag je dat ze positieve en negatieve kritiek eruit haalde. Van allebei de werelden wát dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij haalt goede kritiek eruit, da's erg partijdig van je. Het aanbod van TS is misleidend en dat hebben we aangegeven. Nu neem jij deel aan oplichting, succes moderator van me!
Deore LXquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef Miesjel het volgende:
Even wat extra info nodig:
Welke shimano groep gaat het over? Het maakt nogal wat uit of het alivo of XTR is. Verder wat voor een frame hoogte is het? Ik geloof dat Giant werkt met S/M/L/XL. Dat moet ergens op het frame staan. Daarnaast zou ik wel graag willen weten hoeveel kilometer er ongeveer mee gefiets is.
En in de buitenband niet?quote:-in de binnenband van de achterband zit 1 klein gaatje: plakken, klaar!
IK ben bloedserieus...de nieuwprijs vragen voor deze fiets en dan met gebreken ook nog in goede staat noemen was toch ook serieus?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef Hanneke1983 het volgende:
De buitenband is prima in orde, anders had ik er dat wel bijvermeld
Maarrehh, wonko, wil je even serieus bieden? Bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |