he!! gezien je naam ben je stukken ouder dan ik dus zou maar ff dimmen jaquote:
goh wat kunztzinnig zeg.... ga mn kleuterbuurmeisje maar vast aanmelden bij de Rietveld, die komt altijd aan met dat soort boeketjesquote:
en zelf angstvallig de geboortedatum geheim houden in het profiel duh!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
he!! gezien je naam ben je stukken ouder dan ik dus zou maar ff dimmen ja
opa
moest verboden worden op een jongeren forum
euh... nee laat maar, dat laatste mag gewist worden![]()
da's kut, zo wint hij nooitquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat menno mede door deze oprdacht weer een stuk beter in de group komt te liggen
Hahahaha...jongerenforum? Volgens mij was er een tijdje geleden een topic met de vraag wat de gem. leeftijd was van fokkers op BB. Ik dacht dat mijn leeftijd aardig gemiddeld was...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
opa
Nee, en dat groot in beeld op stream 4...... tong erbijquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
Ingrid duimt weer lekker blijf het geen gezicht vinden.
Dat suffe gesabbel zou voor mij inmiddels al meer dan genoeg reden zijn om haar te nomineren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zelf angstvallig de geboortedatum geheim houden in het profiel duh!
geloof me...je hebt echt he le maal niets, maar dan ook niets gemist...althans....ik neem aan dat je weet dat Tanja naar huis is?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:12 schreef Bep het volgende:
Ik heb al een paar dagen niet kunnen kijken , ik ben er helemaal uit![]()
ik denk dat het winnen meer met zich mee brengt dan alles doen wat de groep niet doetquote:
is ooit een topic geweest over de leeftijd van de posters hierquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
opa
als hij niet goed in de groep ligt omdat de groep blind is dan scheelt dat ook een stuk en kan die ver komenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk dat het winnen meer met zich mee brengt dan alles doen wat de groep niet doet
denk dat het zelfs ebter is om goed in de groep te liggen zodat niemand op je stemt.
en als je dan ooit op de bank komt te zitten word je er alsnog niet uit gestuurd omdat je sociaal bent en iedereen het goed met je kan vinden (zoals roel)
ja vind het niet nodig om mn hele geboortedatum in mn profiel te zetten, en alleen geboortejaar pakt ie niet... maar voor de liefhebber, muizemeis is geboren in het fantastische jaar 1975quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zelf angstvallig de geboortedatum geheim houden in het profiel duh!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:12 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Nee, en dat groot in beeld op stream 4...... tong erbij![]()
![]()
dat is ook zo, hebben we het laatst ook over gehadquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hahahaha...jongerenforum? Volgens mij was er een tijdje geleden een topic met de vraag wat de gem. leeftijd was van fokkers op BB. Ik dacht dat mijn leeftijd aardig gemiddeld was...
Je hebt weinig gemist hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:15 schreef Bep het volgende:
Tanja heb ik nog naar huis zien gaan, maar daarna niets meer gezien .
Ja het is verschrikkelijk, ik ben gewoon één van de jongstequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:17 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is ook zo, hebben we het laatst ook over gehadik dacht oen een van de oudtse te zijn, bleek een van de jongste op dat moment!!
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben ook echt op 0-0-1972 geborenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:16 schreef muizemeis het volgende:
alleen geboortejaar pakt ie niet...
nou... ik vind het juiist briljant om te zien, zoals rob bijvoorbeeld, die denkt absoluut van menno te kunnen winnen, en dan merken dat nederland liever jou eruit heeft als je aartsrivaal!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik denk dat het winnen meer met zich mee brengt dan alles doen wat de groep niet doet
denk dat het zelfs ebter is om goed in de groep te liggen zodat niemand op je stemt.
en als je dan ooit op de bank komt te zitten word je er alsnog niet uit gestuurd omdat je sociaal bent en iedereen het goed met je kan vinden (zoals roel)
1975 ..... voor mij een top jaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja vind het niet nodig om mn hele geboortedatum in mn profiel te zetten, en alleen geboortejaar pakt ie niet... maar voor de liefhebber, muizemeis is geboren in het fantastische jaar 1975
en ben al jarig geweest dit jaar, dus ja, heb een mijlpaal bereikt... geweldige ervaring
Dat krijg je als je in het jaar 0000 bent geborenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja het is verschrikkelijk, ik ben gewoon één van de jongste
Psstt niet doorvertellen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
waar haal je die smiley's toch vandaan![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt op 0-0-1972 geboren
Op dit soort momenten wordt het duidelijk dat Rob ervaring heeft met jengelende kinderenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:17 schreef avonne het volgende:
Lieske heeft nog niet aan Rob verteld hoe VRESELIJK ze eczeem vindt.
Nu komt ze even bij Rob zitten
Rob: "laat een kijken? Je ziet er niks van"
Lieske"Jawel"
Rob "Nee, JIJ ziet het"
(..)
Rob : "Als je het al vaker gehad hebt, moet je er nu beter mee om kunnen gaan"
Llieske taait maar weer af
(gut, zowaar een puntje erbij voor Rob vandaag, zover ik weet is hij de enige die het gezegd heeft)
ja, ik op 37 oktuari 11964...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook echt op 0-0-1972 geboren
thanksquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Psstt niet doorvertellen hoor
hier: http://www.my-smileys.de/
nou je oogt stukken jonger hoor!! tekstueel gezien hequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:20 schreef cuall het volgende:
[..]
1975 ..... voor mij een top jaar![]()
was ik 18
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL
had toch gekund?![]()
als je dr nou precies om 00.00 uur uitfloept...
Ik had nog zo gevraagd NIET DOORVERTELLEN! Nou breekt de hel losquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Psstt niet doorvertellen hoor
hier: http://www.my-smileys.de/
Ik las het en ze deed het...........Joost bek houden en niet zeikenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:22 schreef Bep het volgende:
Wat loopt die Joost te zieken zeg , kom op Dido , hoek hem neer
ja en ik kwam lopend op de fiets en heen weer terugquote:
Even een vraagjequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef Gert het volgende:
Dat Dido Joost niet een klap in z'n vervelende smoel geeft!
Hij hobbelt de hele tijd achter haar aan, schijtlollig te doen, en al die leuke opmerkingen worden ook nog eens grotendeels met een volle mond gebezigd.
Ik had 'm een ros gegeven.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou je oogt stukken jonger hoor!! tekstueel gezien he![]()
Ah, ik snap het! Dan hoef jij je nergens zorgen over te maken. Ik trapte even in de 'gender-trap'quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
pure herkenning![]()
opruimwoede + kort lontje
doet bij mij de vraag rijzen... zijn hier ook mensen geboren ná 1975???quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef Bocaj het volgende:
En Bocaj komt van het mooie wijnjaar 1967....
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Ikke nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
doet bij mij de vraag rijzen... zijn hier ook mensen geboren ná 1975???
BlaBlubjequote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaa...1985quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
frizti ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef Bocaj het volgende:
helaas...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog schoenen uit dat jaar hier liggenquote:
ahahahahaha...broekie....quote:
Nou, soms denk ik dat er bij zitten die van na de millenniumwende zijn! Zelf durf ik mijn geboortejaar niet eens te noemen... Ben wel op dezelfde dag jarig als onze Herman B. en niet erg veel jonger dan Herman (geweest zou zijn).quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik weet het ik weet het!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:27 schreef muizemeis het volgende:
zeg even vraagje tussendoor... doe fok!king uploadmanager blijft het maar níet doen dus dacht, kom via filedump plaats ik mn icoontje even...
welke link moet ik dan kopieren naar mn profiel/webicon, nog steeds die voor gebruik in forum??
ik ook....mijn allereerste nike's...:Dquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb volgens mij nog schoenen uit dat jaar hier liggen![]()
gemiddeld zijn jullie samen ouder dan ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ahahahahaha...broekie....
Maar wel uit mijn geboortedorpje...
oe, daar botste Joost bijna tegen haar opquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef regenworm het volgende:
Zag lieske weer lachen dus het gaat weer goed met haar.
Gelukkig maar dan wordt het overal weer rustig
als je nou ook nog beetje op hem lijkt is het helemaal toppie!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, soms denk ik dat er bij zitten die van na de millenniumwende zijn! Zelf durf ik mijn geboortejaar niet eens te noemen... Ben wel op dezelfde dag jarig als onze Herman B. en niet erg veel jonger dan Herman (geweest zou zijn).![]()
De kipfiletjes steken er nog een beetje uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
muizemeis je avatar is je gelukt zie ikbeter
![]()
toen ontmoette ik mijn eerste vrouw....waar ik alweer tien jaar van ben gescheiden...quote:
gladheid van al dat huilenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:37 schreef milagro het volgende:
[..]
oe, daar botste Joost bijna tegen haar op
thnx!! ja vind het ook wel leuk... weet niet zeker of ik deze wel wil houden want heb hem al een keer gebruikt, maar vind het zo leuke fotoquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:36 schreef cuall het volgende:
muizemeis je avatar is je gelukt zie ikbeter
![]()
nou als ik mn kipfiletjes daar zou stoppen doe ik iets verkeerd volgens mij!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
De kipfiletjes steken er nog een beetje uit![]()
No go on that one!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als je nou ook nog beetje op hem lijkt is het helemaal toppie!!![]()
geeft hem ritalin werkt beter dan een zakquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:39 schreef stil het volgende:
Trek toch die zak over je hoofd Joost.
Jemig hoe weet jij dat nouquote:
ze hebben opgegeven....quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:41 schreef Bocaj het volgende:
Ben effe weggeweest vanmiddag... ik zie ze niet meer sporten... waarom niet? Nieuwtje eraf?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:35 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, soms denk ik dat er bij zitten die van na de millenniumwende zijn! Zelf durf ik mijn geboortejaar niet eens te noemen... Ben wel op dezelfde dag jarig als onze Herman B. en niet erg veel jonger dan Herman (geweest zou zijn).![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |