abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32734984
quote:
Op donderdag 1 december 2005 19:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vier

Da's toch treurig...
treurig is het juiste woord
pi_32740168
De situatie bij Fiorentina - Juventus. Onderaan is het begin:
quote:
22:26 The situation is becoming clearer... there seems to be problems outside the ground, and it's no secret that these two teams' fans don't get on... the police have fired tear gas at the perpetrators of the violence, and the smoke has wafted into the stadium, stopping the match.... ridiculous...

22:25 Physically the players cannot continue in conditions like this... the fire brigade have finally turned up to direct people... but it has to be said that the smoke has been coming spewing out for most of the game...

22:23 The players are heading off the pitch... what a shame...

22:20 Surely the players can't continue in an atmosphere like this... they can hardly breathe whilst standing still let alone whilst they're running around trying to play a football match...

22:20 Bear with us as the break continues... the stand behind the goal is nearly empty now... the players are still on the pitch, but it's looking bad... the gas is still hanging in the air...

22:18 Looks like the game might be stopped.... whatever next...

22:18 Maybe it's not tear gas... it's coming from one of the stands behind the goal... very strange....

22:17 If it is tear gas it mustn't be very pleasant for the players or the fans...

22:16 Buffon looks like he's having trouble breathing... the fans are beginning to leave the stadium.... this really is ridiculous...

22:15 The smoke is still hanging above the stadium... in fact it's tear gas or something similar... the referee has stopped the game as all the players start to cough and splutter..
pi_32740690
Nou, er wordt toch nog gevoetbald. Schijnt echt enorme chaos geweest te zijn.

1-0 voor Fiorentina overigens.
pi_32740780
2-0 Pazzini, goede goal.

2-1 Pessotto. Juve speelt nu met Zlatan, Nedved en Emerson.
pi_32740992
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-0 Pazzini, goede goal.

2-1 Pessotto. Juve speelt nu met Zlatan, Nedved en Emerson.
Gaat het nu gewoon door?
pi_32741014
Yup, spelen gewoon. Minuut na rust waren alle problemen. Hebben denk ik een halfuur stil gelegen. Op het moment dat ik de stream aanzette, gingen ze net weer beginnen.
pi_32741675
Inmiddels weer 2-2. Leuke wedstrijd, ook te volgen op Rai Uno
pi_32743058
Juve toch wel beter over de hele match gezien, maar was iig een vermakelijke match, beide teams raakten ook nog de lat en hadden een goal voor buitenspel afgekeurd (Die van Juve zeker terecht, die van Fiorentina discutabel).

En bijzonder handig om zo veel traangas te gebruiken als het vochtig en nagenoeg windstil is. Problemen kwamen met name onder uit en achter het Juve vak en het aansluitende stuk van de Curva Marione

Toni gespaard voor Zondag daar waar Zlatan na de 2-0 wel kwam opdraven, helaas dat het nog werkte ook.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_32743214

pi_32747323
Toch wel typische Italiaans dat gedoe, gelukkig hebben ze er wel een leuke wedstrijd van gemaakt.
That's all folks!
pi_32749138
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef DIGGER het volgende:
En bijzonder handig om zo veel traangas te gebruiken als het vochtig en nagenoeg windstil is. Problemen kwamen met name onder uit en achter het Juve vak en het aansluitende stuk van de Curva Marione
Hoe lang het ook duurde voordat ze die vuilnisbak over de omheining gegooid hadden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32762140
Prandelli heeft zijn contract bij Fiorentina verlengd tot 2008 (was 2006)
pi_32772129
Ja hoor, we zaten midden in deze traangaswolk. In totaal 15 "bommen" afgeschoten achter de Marathona, waar wij dus zaten. Op het begin leek het mee te vallen, maar op een gegeven moment zat/rende iedereen jankend, ineengebogen en paniekerig op de tribune. Grote chaos. Gelukkig uiteindelijk allemaal goedgekomen, was ook een leuke match.

Zondag zal ook wat worden. Donderdag zaten er namelijk misschien 300 Juve fans, zondag een tiendubbel aantal. Della Valle heeft fans echter gewaarschuwd zijn toekomst met Fiorentina te betwisten, als er wederom zoiets dergelijks gebeurd. Volgens mij gewoon pure bluf, maar het zal wel werken.

Ook grappig, Capello bracht zijn beste drie spelers in. Wie wisselt Prandelli? Pasqual, Vryzas en Bochu, die zijn laatste wedstrijd in serie C2 speelde . 2de helft was dus eigenlijk Fiorentina B(op 2-3 spelers na), tegen Juve A(2-3 spelers na), en Fiorentina kreeg in de slotfase ook nog enkele goede kansen. Ik heb veel vertrouwen dat we die gobbi kunnen verslaan zondag
pi_32772252

Jij zat er natuurlijk, helemaal niet meer aangedacht. Toch wel mooi om mee te maken lijkt me Hopelijk zondag weer een positief resultaat voor Fiorentina
pi_32777034
Is Vryzas nou toch weer terug bij Fiorentina dan Afunados?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32777285
Ik las op de site van de VI dat hij verhuurd zou zijn aan Reggina, maar hij heeft inderdaad donderdag gespeeld tegen Juventus
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32778497
Napoli gisteren de 1e seizoensnederlaag geleden bij Perugia, 1-0 viel halverwege de 1e helft en was ook de eindstand.

Napoli speelde slecht, het schortte met name aan de aansluiting bij de spitsen en topscoorder Calaio werd node gemist.

Keeper van Perugia pakte nog een fantastische free kick van Fontana uit het kruis en de scheids was weer dramatisch.
Floot veel kleine zaken juist voor Napoli (waarbij ie het soms compleet mis had), maar gaf een speler van Perugia slechts geel terwijl deze 10 meter voor de neus van de scheids heel opzichtig natrapte. Scheids dacht kennelijk dat, daar de Napoli speler net op tijd kon wegspringen, geel volstond

Ook weer 2 glaszuivere pingels voor duidelijke trekfouten op de doorgebroken Pia weggewonen.

Napoli heeft nu nog 5 punten voor op Sangiovannese, en 6 op Frosinone en Perugia, waarbij Sangiovannese en Frosinone dit weekend nog in actie moeten komen.

Eeerstvolgende match 8 december tegen Roma.
pi_32778618
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Is Vryzas nou toch weer terug bij Fiorentina dan Afunados?
Vanaf de zomer(voorheen verhuurd aan Celta) speelt hij gewoon bij Fiorentina, zij het in het 2de team. Hij viel niet eens zo slecht in afgelopen donderdag.
pi_32786155
Kaladze zet Milan op 0-1 bij Chievo.
sig verwijderd door FA
pi_32786339
Net voor rust maakt Chievo de gelijkmaker.
sig verwijderd door FA
pi_32787564
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:13 schreef Afunados het volgende:

[..]

Vanaf de zomer(voorheen verhuurd aan Celta) speelt hij gewoon bij Fiorentina, zij het in het 2de team. Hij viel niet eens zo slecht in afgelopen donderdag.
Okee. Was laatst een quizvraag over, toen gaven ze hem een club in B. Vond ik al vreemd. Dacht zelf dat hij bij Reggina zat.
www.thuisuiteten.nl
pi_32787954
Nog een paar minuten bij Chievo-Milan, stand 2-1.
pi_32791925
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okee. Was laatst een quizvraag over, toen gaven ze hem een club in B. Vond ik al vreemd. Dacht zelf dat hij bij Reggina zat.
Die vraag kwam toen van mij en ik dacht ook (door de Vi-site) dat hij bij Reggina zat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32792150
Inter krap met 1-0 voor
pi_32802137
Verrassende nederlaag van Milan. Als Juventus van Fiorentina kan winnen, krijgen ze weer een fikse voorsprong.
www.thuisuiteten.nl
pi_32805023
quote:
Op zondag 4 december 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
Verrassende nederlaag van Milan. Als Juventus van Fiorentina kan winnen, krijgen ze weer een fikse voorsprong.
En als Inter volgende week zondag van Milan weet te winnen, staan ze boven hun stadgenoot.
En dat terwijl Inter al save is, maar Milan nog een cruciaal duel tegen Schalke er tussendoor heeft.

Lecce - Roma vanavond trouwens zonder Totti, Montella, Dacourt, Cufre en Mancini.
pi_32807214
Nu moet Juve alleen punten laten liggen.
Dan kan de titelstrijd weer open.
pi_32808367
0-1 Trezeguet
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_32809201
1-1 bij Juve
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32809234
1-1 Pazzini.
pi_32810413
Hoe is juve mensne, beetje goed?
pi_32811256
1-2 Juve.

Mooi.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32812378
Weer Trezegol! Die tweede ook?
www.thuisuiteten.nl
pi_32814115
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
Weer Trezegol! Die tweede ook?
Tweede goal van Juventus was van Camoranesi.
pi_32815964
Juve ontsnapt toch wel hoor, Toni raakte lat (klopte Trezeguet in een kopduel) en binnenkant paal (lege goal) waarbij Abiatti 2 keer kansloos was en ook Ujfalusi schoot vanaf grote afstand op het houtwerk.

Goal van Trezeguet was op assist van Zlatan, die goed gekeken had en Trezeguet had eigenlijk ook de 2-0 moeten maken op assist van weer Zlatan maar prikte de bal van een meter of 8 nog hoog over.

1-1 van Pazzini (al na 20 minuten ingevallen voor de geblesseerde Jorgensen was echt bijzonder goed ingekopt, voor Cannavaro komend en precies de juist hoek & snelheid meegevend.

De 2-1 viel vlak voor tijd, met Fiorentina de gehele 2e helft beter en ook meer kansen creeerend na een fout van Pancaro waarop Camoranesi vrij in kon schieten.

Verder donkere wolken bij Palermo, een 2-0 tegen Cagliari weggeven is toch vrij schandalig en Livorno weer de nul gehouden (wel mede dankzij een onterecht afgekeurde goal van Di Michele) voor een knappe uitzege in Udine.
pi_32816989
Kortom weinig goed gegokt aan uitslagen deze week van mijn kant...

Maar wel een boeiend weekend opzich daar
pi_32818980
Juve moet eens punten gaan laten liggen !

Inter kan volgende week 2de worden
pi_32819967
Roma geeft een 2-0 voorsprong weg tegen Lecce. 2-2 met nog een halfuur op de klok.

De Rossi er geblesseerd af.
pi_32820184
Roma zal toch wel wat meer grotere namen moeten halen voor echt mee te doen...
  maandag 5 december 2005 @ 09:13:45 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32827904
Schitterend! AS laat 2-0 voorsprong glippen, weer netjes onder Lazio, zoals het hoort!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 5 december 2005 @ 18:26:31 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32841324
AS mag ook nog eens 7 miljoen Euro overmaken aan AJ Auxerre voor Philippe Mexčs.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32842541
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roma geeft een 2-0 voorsprong weg tegen Lecce. 2-2 met nog een halfuur op de klok.

De Rossi er geblesseerd af.
Met dank aan de ref, wat een dramatisch slechte pot floot die zeg

Veel blessures voor Roma is wel gunstig voor Napoli donderdag, Cassano verliet ook al geblesseerd het veld.

Mooie foto van zondag:

En van donderdag:

pi_32842607
Toch een erg grote middengroep weer dit jaar.

Juve, Milan, Fiorentina en Inter sterk en dan is alles ongeveer aan elkaar gewaagd, lijkt het.
www.thuisuiteten.nl
pi_32858724
De Bidone d'Oro (Gouden Vuilnisbak) is dit jaar voor Vieri.

pi_32888213
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:52 schreef zjroentje het volgende:
De Bidone d'Oro (Gouden Vuilnisbak) is dit jaar voor Vieri.

hij is toch ook een aanfluiting wat is die enorm teruggevallen zeg...

dat rood/zwart staat hem echt niet
pi_32891907
Idd , dat staat hem echt niet !
Ik verwacht ook niet dat hij nog lang bij Milan blijft.
pi_32892191
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Idd , dat staat hem echt niet !
Ik verwacht ook niet dat hij nog lang bij Milan blijft.
Laat hem lekker in de woestijn gaan voetballen en de studie van zijn kinderen binnenhalen .
(al zal hij die nu ook wel kunnen betalen, als die kinderen heeft tenminste)
pi_32892405
Ik vind hem wel passen bij Lazio....
pi_32900252
Bari - Palermo 0-0 voor de Coppa, morgen Samp - Cagliari, Lazio - Citadella en Napoli - Roma.

Helaas wegens de overgrote dreiging van rellen verplaatst naar 15.00 uur ipv 21.00 uur.
Stadion uitverkocht, worden maar weinig Roma fans verwacht, ca. 1000, er is namelijk afgeraden naar Napoli te reizen ivm de angst voor rellen.

De ontmoeting heeft iig een historie van (soms zeer extreme) rellen en de beide supporterskernen staan ook niet erg best te boek.
pi_32900406
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef DIGGER het volgende:
Bari - Palermo 0-0 voor de Coppa, morgen Samp - Cagliari, Lazio - Citadella en Napoli - Roma.

Helaas wegens de overgrote dreiging van rellen verplaatst naar 15.00 uur ipv 21.00 uur.
Stadion uitverkocht, worden maar weinig Roma fans verwacht, ca. 1000, er is namelijk afgeraden naar Napoli te reizen ivm de angst voor rellen.

De ontmoeting heeft iig een historie van (soms zeer extreme) rellen en de beide supporterskernen staan ook niet erg best te boek.
Het zal daar inderdaad een enorm gekkenhuis zijn. Zou daar als Roma fan me ook niet echt op mijn gemak voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')