abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32278068
En Lotito speelt met rood tegen blauw

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:33:07 #102
8540 Peter83
All the way
pi_32281345
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Hoeveel van de Serie A volgers hier hebben trouwens zaterdag voor Italie staan juichen?

Uiteraard. Jammer dat Totti niet meedeed, maar dat mocht de pret niet drukken.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_32282197
quote:
Hoeveel van de Serie A volgers hier hebben trouwens zaterdag voor Italie staan juichen?

Alleen voor Toni's goal
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:13:07 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32282389
quote:

Vriendschappelijk voetbal doet mij helemaal niets, ook al is het Nederland - Italië. Net voor de 1 - 0 kwam ik bij mijn vriendin thuis en heb tot de rust gekeken, toen naar boven gegaan. Hoorde feitelijk maandag-ochtend pas dat de wedstrijd in 1 - 3 eindigde.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32293981
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Alleen voor Toni's goal
Dat zal best. Lijkt ie nog op je?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32308709
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Alleen voor Toni's goal
Teletoeter

Voor de Fiorentina fans wel leuk dat juist Pazzini Italie naar het EK < 21 schoot om hun titel te verdedigen.
pi_32310813
Fiorentina heeft nu overigens 15 uit 5 thuis, hopen dat dat na zondag nog steeds zo is
(Ook Juve en Milan hebben thuis nog geen punt laten ligen overigens)
pi_32311015
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:12 schreef DIGGER het volgende:

(Ook Juve en Milan hebben thuis nog geen punt laten ligen overigens)
Wordt wel tijd
  woensdag 16 november 2005 @ 12:22:50 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32311157
quote:
Di Vaio still Inter-ested

Despite claiming yesterday that he wouldn’t be leaving Spain, it now seems that Marco Di Vaio is keen on a move to Inter.

Di Vaio said on Tuesday that he would not be packing his bags in January as the problems he was experiencing at Valencia were of a tactical, rather than a personal nature.

The truth is, though, whether tactical or not, the problem for the former Juve striker is that he is not getting any first-team action under Coach Antonio Lopez.

Now it seems, after further reflection, that the 29-year-old is pining for a return to his homeland and Di Vaio is keen on moving to Inter.

"Inter would be a superb option and a positive break in my career," he told television channel 7 Gold. "I’ve been close to signing for them on several occasions but it never quite happened."

As reported by Football Italia this week, there has been contact this season between the Milan club and Di Vaio’s agent Alessandro Moggi.

Relations between the Nerazzurri and the Liga outfit are also known to be good and in August the Spanish side were prepared to loan Di Vaio to Inter, who would also have the option to buy him for £4m.

However, three months is a long time in football and the Italian side now seem to have changed their minds, due to the breathtaking displays of Chievo’s Victor Obinna.

Although on loan to the Veronese outfit this season, Obinna is on Inter’s books and may be recalled to the San Siro in January as a replacement for Obafemi Martins, who leaves for African Cup duty in February.

Di Vaio need not think he is completely stranded, however, as Milan are said to be also monitoring his progress. Should Christian Vieri choose to move to Spain himself in January, as has been suggested in the Press of late, the Valencia outcast may find himself moving to the San Siro after all.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32311261
Laat maar komen !
pi_32334705
1-1 tegen Ivoorkust in Geneve, een half vol stadion van Servette.

Toni niet gescoord, wel weer beslissend aanwezig. Af en toe wat lekkere onvriendelijkheden op het veld en voor de PSV fans: Kone speelde een minuut of 75 en deed dat zeker niet onaardig.
pi_32336940
Zowieso speelde Ivoorkust hartstikke leuk. Ben alleen bang dat als ze op het WK zo spelen, dus met Drogba, Kone, Dindane en Kalou, het wel eens verkeerd kan gaan uitpakken.

Waarom werd er eigenlijk in Geneve gespeeld, en waar is die keeper nu weer van, die inviel?

[ Bericht 0% gewijzigd door zjroentje op 17-11-2005 10:42:43 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 17 november 2005 @ 10:41:38 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32337047
Zal een aparte voorhoede worden op het WK, met Didier Drogba, Aruna Dindane, Arouna Koné, Bonaventura Kalou en Salomon Kalou. Een 4-1-5-opstelling wellicht?

On topic: komend weekend een mooi programma, met o.a. Fiorentina tegen AC Milan, AS tegen Juventus en Sampdoria tegen Lazio. Oftewel nieuw puntverlies voor AC Milan, de vete tussen Francesco Totti en de Oude Dame en eindelijk drie punten buiten Olimpico voor Lazio.
pi_32351659
Speelde Manfredini al mee met Ivoorkust?
www.thuisuiteten.nl
pi_32364205
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:35 schreef zjroentje het volgende:
Zowieso speelde Ivoorkust hartstikke leuk. Ben alleen bang dat als ze op het WK zo spelen, dus met Drogba, Kone, Dindane en Kalou, het wel eens verkeerd kan gaan uitpakken.

Waarom werd er eigenlijk in Geneve gespeeld, en waar is die keeper nu weer van, die inviel?
1: Geen idee waarom in Geneve
2: van Livorno (veel geblesseerde Italiaanse keepers momenteel)
3: Abbiati was weer eens lekker aan het grabbelen af en toe.
pi_32369439
Denk door reisafstand te beperken voor de meerderheid?
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:17:20 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32374034
quote:
Ibra: Roma as bad as Ascoli

Zlatan Ibrahimovic has entered the verbal battle with Roma with an almighty put-down for the side Juventus face on Saturday night. "It’ll be like playing Ascoli," he scoffed.

Ibrahimovic is not known for an easy-going nature and, with all the fighting talk having so far emanated from the capital, the big Swede has decided to reply on behalf of his teammates with a few verbal punches of his own.

"On Saturday we will win," he declared. "We are better than them."

The Giallorossi have been fanning the flames of antagonism all week, in an attempt to draw the Bianconeri into a psychological battle before the real one begins at the Stadio Olimpico tomorrow night.

Francesco Totti has had disparaging words to say about Juve Coach Fabio Capello, under whom he served for five years, and Leandro Cufrè added a few choice words of his own yesterday.

Remaining unapologetic for hitting Alessandro Del Piero in last season’s volatile clash, the Argentine hard man also encouraged Roma fans to welcome the Turin giants with open hostility.

Most Juve players have refused to react to the comments and attempted to remain above any Giallorossi jibes, but Ibra has waded in, in true confrontational fashion. For the 24-year-old, Roma’s aggressive attitude is a sign of insecurity.

"Playing Roma is like playing Ascoli," he added. "There are no easy games in Italian football, but I certainly won’t be losing any sleep tonight."

One man who might be suffering from insomnia is Capello. The competitive former Roma boss will be quietly determined to prove a point to certain disrespectful former employees, but is concerned about the condition of his players.

No fewer than 14 Juventus stars have been away on international duty and only just returned from exhausting trips around the world.

Pavel Nedved was notably weary after returning from his World Cup qualifying exploits, although he is expected to play.

Roma, on the other hand, had just six players representing their countries in the recent break.

Of those, only Daniele De Rossi and Francesco Totti are first-team regulars and the Roma captain missed both Italy matches anyway due to a minor injury - from which he has since fully recovered.
Zlatan mag van mij naar Lazio komen!

Zlatan
pi_32397584
Ik ben op zoek naar alle uitslagen en opstellingen/selecties van Lippi als bondscoach. Inclusief alle vriendschappelijke wedstrijden.

Wie kan me helpen?>?
pi_32399626
Kaartjes voor Fiorentina-Juve voor de Coppa Italia zijn binnen, nu even waakzaam blijven voor de competitiewedstrijd. Als ze dit weekend een positief resultaat tegen Milan behalen zal het snel uitverkocht zijn.
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:32:32 #121
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32403919
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:37 schreef gras het volgende:
Ik ben op zoek naar alle uitslagen en opstellingen/selecties van Lippi als bondscoach. Inclusief alle vriendschappelijke wedstrijden.

Wie kan me helpen?>?
Site van de voetbalbond of 1 van de sportkranten?
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 19 november 2005 @ 18:33:13 #122
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32403936
Klose en Toni gaan voor de gouden bal, zo lijkt het, ze staan iig al flink voor op de concurrentie.
  zaterdag 19 november 2005 @ 19:50:19 #123
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32406236
Cadeautip voor fans van Inter, Milan, Fiorentina, Palermo, Juve en Totti: http://www.gazzetta.it/calendari2006/

En Udinese scoort op de valreep de 1-0 (Felippe 87e minuut)
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:11:28 #124
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32406852
http://www.asroma.it/NewsDoc.aspx?Categoria=ITPrimoPiano&Documento=4782 (Over de Roma shirtjes van vanavond die worden geveild 10 December)

Opstellingen:

Roma: 32 Doni A. 2 Panucci C. 4 Kuffour S. 5 Mexes P. 25 Cufre' L. 20 Perrotta S. 4 De Rossi D. 30 Mancini A. 10 Totti F. 11 Taddei R. 9 Montella V.

Wissels: 1 Curci G. 3 Bovo C.15 Dacourt O. 17 Tommasi D. 8 Aquilani A. Alvarez E. 40 Nonda S.

Juve: Abbiati C. 32 Pessotto G. 7 Thuram L. 21 Cannavaro F. 28 Zambrotta G. 19 Camoranesi M. 16 Vieira P. 4 Emerson F. 8 Nedved P. 11 Trezeguet D. 17 Ibrahimovic Z. 9

Wissels: Chimenti A. 12 Chiellini G. 3 Kovac R. 6 Blasi M. 20 Giannichedda G. 23 Del Piero A. 10 Mutu A. 18

zaterdag 19 november 2005 @ 20:59:46 #125
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32408461
Roma maakt het spel, is de betere ploeg, Juve sporadisch gevaarlijk, tyisch een scenario waarbij als het te lang duurt, Juve de ploeg is die scoort....
pi_32413242
Wat een goal van Zlatan !
Wereldklasse !
-
  zondag 20 november 2005 @ 15:14:17 #127
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_32425974
Luca Toni!!!

En 1-0 voor tegen Milan!
  zondag 20 november 2005 @ 15:17:16 #128
43497 Afunados
Get Therapy
pi_32426053
TONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_32426446
1-1 door Gilardino inmiddels.
  zondag 20 november 2005 @ 16:06:32 #130
43497 Afunados
Get Therapy
pi_32427401
JORGENSEN, 2-1!!!

Nu volhouden!!!

Forza viola!!
  zondag 20 november 2005 @ 16:06:42 #131
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_32427406
Jorgensen, 2-1!
  zondag 20 november 2005 @ 16:34:04 #132
8540 Peter83
All the way
pi_32428142
Diana en Flachi scoren direct na elkaar de 1-0 en de 2-0. Lazio gaat gelukkig weer zonder punten naar huis denk ik zo.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
  zondag 20 november 2005 @ 16:47:31 #133
43497 Afunados
Get Therapy
pi_32428457
en 3-1, TONI weer!!!!

Wat een held, ik kan bijna niet anders dan zijn shirt kopen volgende week

Nu 2de samen met Milan!!

VIOLAAAA
pi_32428620
quote:

Wie kan me helpen?>?
Poeh, heb toen wel eens een lijstje gezien met alle spelers die hij ooit eens had opgeroepen, maar dat is niet meer helemaal actueel. Maar we moeten hier een eind kunnen komen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 20 november 2005 @ 17:12:51 #135
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32429086
Tussendoor bij 2-1 nog ff een goal van Gilardino afgekeurd (terecht overigens ivm duwen voordat de bal er was).

Leuke wedstrijd, Fiorentina massaal achter de bal, goed verdedigend en snel counterend, zege was wel terecht.
Serginho liet Toni wel makkelijk uit z'n rug lopen bij de 3-1.

Napoli 1-2 gewonnen bij Chieti. tot de 0-2 (Calaio & eigen goal) liep het gesmeerd, waarna de schieds 1 van de meest onterechte pingels ooit besloot te geven en Napoli met 10 verder mocht, toch werd het na de 1-2 nooit spannend omdat Napoli ook met 10 de betere ploeg was.
Perugia kwam weer niet verder dan een draw, dus Napoli is nu al 7 punten los van nr. 2 Sangiovannese.
Volgende week de beladen match tegen het zeer slecht geklassificeerde Foggia.

Dinsdag in de C1 de topper Genoa - Spezia voor de koppositie.
  zondag 20 november 2005 @ 17:31:31 #136
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32429590
quote:

Wie kan me helpen?>?
Hier vind je alle uitslagen van Italië (met opstellingen) vanaf 2000 t/m de interland met Nederland vorige week:

http://www.rsssf.com/tablesi/ital-intres2000.html

(De eerste interland van Lippi is #627 uit tegen IJsland(vriendschappelijk)op 18-8-2004)
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32429673
Leuke site. Interland 627 dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_32431926
CL is zo eigenlijk al binnen voor Fiorentina
  zondag 20 november 2005 @ 21:04:08 #139
43497 Afunados
Get Therapy
pi_32435558
Nog wat fototjes:

En de twee doelpuntmakers:
  zondag 20 november 2005 @ 22:25:31 #140
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32438254
Ik vraag me af of ene spits bij de Prutsers inmiddels net zo juicht als de heer Toni (handjes om de oren)

En zo waar, Figo heeft gescoord...
pi_32445674
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:25 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik vraag me af of ene spits bij de Prutsers inmiddels net zo juicht als de heer Toni (handjes om de oren)

Het wordt trouwens gewoon eng: (zie onder)
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32445833
Nou Vlaar zal zich wel wat beter voelen na dit weekend. Wat een Toni
wat werd hij slecht gedekt bij de 1-0 en wat was hij snel bij de 3-1
pi_32448106

maandag 21 november 2005 @ 11:27:54 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32448122
pi_32448248
Aantal uitoverwinningen van Lazio dit seizoen:

pi_32448340
Ik ga mijn zoontje later Toni noemen
  maandag 21 november 2005 @ 11:42:58 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32448489
quote:
Totti risks ban for Nedved kick

Francesco Totti risks a heavy ban if video evidence is used to punish his petulant kick out at Pavel Nedved during Juve’s victory over Roma.

The Giallorossi captain was caught on camera kicking Nedved in the back of the head as the two lay on the ground following a challenge from the Czech international.

If the Disciplinary Commission views the video evidence and considers it worthy of punishment, then Totti risks a ban of between two and four games.

It is hardly the first time that the Roma man has been involved in this type of incident, as he received a three-match ban during Euro 2004 when he was spotted in footage spitting at Denmark’s Christian Poulsen.

Totti is the most red-carded player in Roma’s Serie A history, having been dismissed eight times in his career.
Ophangen, aan de hoogste boom! Wat een smeerlap, die Francesco Totti.
pi_32448550
Voor mensen met een schotel: de DSF ( www.dsf.de ) heeft naast alle wedstrijden van de Duitse clubs in de UEFA cup plus nog wat andere matchen ( http://www.dsf.de/de/prog(...)ve/uefacup-live.html ) en de 2e bundesliga live, sinds kort ook wedstrijden uit de Italiaanse Serie A live. Niet allemaal, maar iig al wel wat, gewoon gratis uit de lucht te plukken.

Zie http://www.dsf.de/de/prog(...)v/live-exklusiv.html

Het wordt steeds interessanter om een schotel aan te schaffen trouwens, prijzen hiervan dalen, kabelTV wordt duurder, kwaliteit van de schotel is ongeevenaard en evt abonnementskosten (canaal digitaal) zijn veel lager dan kabeltarieven.

(En als je handig bent, met een dreambox en een leuke crack kun je je modem aansluiten op de ontvanger en kun je Pplive etc. ook op je TV kijken)
pi_32455011
Ancelotti hing gisteren wel de jankmuil uit op de persconferentie, met name over die afgekeurde goal van Gilardino, vlak voor de 3-1 viel.
Hij was met name verbolgen over het feit dat de scheids, die dichterbij stond, op z'n grensrechter af ging, die vlagde voor de overtreding, maar verder weg stond.

Die rood zwarte calimero vergat alleen ff dat de grensrechter qua zichtslijn perfect kon zien dat Gilardino overduidelijk z'n tegenstander met 2 handen wegduwde zodat hij ongehinderd in kon koppen, daar waar de scheids in een veel slechter beeldperspectief stond.
Dus gewoon keurig dat dat scheids nu op de grensrechter af ging.

Maar goed, bij Milan had van te voren iedereen geroepen dat zij ene Luca Toni wel even zouden afstoppen, in bedwang houden, en dat hielden ze nog geen 10 minuten vol, dus werden de pijlen op de scheids afgevuurd, terwijl ze gewoon meer dan terecht met 3-1 op de pantalon kregen.

Een slecht resultaat bij Fenerbache woensdag zou wel eens tot een crisis kunnen leiden bij die arrogante Milanisti.
  maandag 21 november 2005 @ 16:12:03 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32455140
DIGGER (of Elegantly Wasted), wat vind jij nou van Francesco Totti en zijn opvliegende karakter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')