Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef wickie het volgende:
Jahoor Lieske is weer make-up aan het opdoen, als ze dat nou eens niet deed een weekje lang, waarschijnlijk is haar 'uitslag' dan binnen een paar daagjes helemaal verdwenen.
maar ach ja wie ben ik, ze heeft er zelf toch meer verstand van.....
Ik hoop dat ze ook een dermatoloog hebben bij bb die haar effe haarfijn wat zaken uitlegt ofwat...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:02 schreef wickie het volgende:
Jahoor Lieske is weer make-up aan het opdoen, als ze dat nou eens niet deed een weekje lang, waarschijnlijk is haar 'uitslag' dan binnen een paar daagjes helemaal verdwenen.
maar ach ja wie ben ik, ze heeft er zelf toch meer verstand van.....
* AnTjUh 2quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef BlaBlub het volgende:
Ik ga ff een beetje rommelen in huis.
Toedels
heeft Ingrid ook al een pijnlijke knie.. gaat goed daarquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid zie ik straks ook wel door d'r hoefjes zakken, die blijft haar pijnlijke knie maar belasten door dit hardlopen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Lieske, zodat ze haar janksmoel houdt.
[afbeelding] [afbeelding]
Die is al ingekleurdquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
voor Lieske, omdat ze zo drietig is![]()
Hij gaat het de komende dagen nog zwaar krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ach zolang Roel er niet moe van wordt vind hij het best
Gewoon doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om Medisch Centrum Aalsmeer weer verder in te gaan vullen met al die kneusjes
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:13 schreef Timon223 het volgende:
Nee, we geven Lieske dit
[afbeelding]
(weet niet of het werkt, want is de eerste keer dat ik een plaatje neerzet
ben je niet de enige.... HELAAS!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Even ook lekker offtopic, ik kan het namelijk niet laten nu jullie het allemaal in positieve zin over het nieuwe zorgstelsel hebben:
Ik ga er per maand ¤ 150 op achteruit! Ben namelijk nu particulier verzekerd en zelfstandig ondernemer. Kutzooi.
het is een stickerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die is al ingekleurd
Nou is de verrassing verpest![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |