Kneus....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Haha, ja ik zal zeker gaan bellen als ik zoiets zie gebeuren.Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
![]()
ja, leuk, geweldig!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Haha, ja ik zal zeker gaan bellen als ik zoiets zie gebeuren.Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
![]()
Ze hadden dus wel alcohol genuttigt én reden te hard.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.
![]()
Molesteren is een leuke actie??? Sinds wanneer?? Je lijkt die mongool wel die ik zaterdag avond verwijdert heb. Toen ik tegen hem zei dat ik liever niet had dat hij mijn collega op zijn achterhoofd sloeg antwoordde hij dat dat nu eenmaal een beroepsrisico was....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
![]()
mm...mmag ik je aanraken....me mene meneer?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Molesteren is een leuke actie??? Sinds wanneer?? Je lijkt die mongool wel die ik zaterdag avond verwijdert heb. Toen ik tegen hem zei dat ik liever niet had dat hij mijn collega op zijn achterhoofd sloeg antwoordde hij dat dat nu eenmaal een beroepsrisico was....
wat een debiel ben je..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
mm...mmag ik je aanraken....me mene meneer?
Eens. Hopelijk gebeurt dit vaker !quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Schepseltje het volgende:
tsja, asociaal beleid levert asociale reacties op...
Laten we de politie vogelvrij verklarenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk gebeurt dit vaker !
Spijt me kerel. Zo lang als dat mijn oma niet over straat durft omdat alle mocro's op scooters langs 'r scheuren en jullie nog laf staan te flitsen in een berm kun je dit verwachten !quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Molesteren is een leuke actie??? Sinds wanneer?? Je lijkt die mongool wel die ik zaterdag avond verwijdert heb. Toen ik tegen hem zei dat ik liever niet had dat hij mijn collega op zijn achterhoofd sloeg antwoordde hij dat dat nu eenmaal een beroepsrisico was....
wat een debiel ben je..
Je praat verschrikkelijk poep kerel:quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Spijt me kerel. Zo lang als dat mijn oma niet over straat durft omdat alle mocro's op scooters langs 'r scheuren en jullie nog laf staan te flitsen in een berm kun je dit verwachten !
Het is een voorbeeld waarmee ik probeer aan te tonen dat je dit kan verwachten zolang de prioriteit verkeerd ligt. Mensen snappen niet dat Rotterdam 'savonds in een No-Go area verandert en er niets gebeurt terwijl ze voor 5km/h te hard een bekeuring thuis krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef sp3c het volgende:
ja idd, als je nu gewoon zegt dat je zelf niet over straat durft dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar om je frustratie op je oma af te schuiven vind ik wat zielig hoor
De burger is ook al vogelvrij verklaard.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Laten we de politie vogelvrij verklarenZe snappen er toch niets van, het is de schuld van de politie!! Laten we daarom de uitvoerende partij aanpakken en niet de beleidsmakers, want die doen het zo goed.
Nou, wat een leuke actiequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.![]()
Ach kom op, ze zijn niet over die beste man heen gereden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nou, wat een leuke actie
Ik vind het wel een leuke actie als iemand deze week een paar keer over je heenrijdt met zijn auto
V.
een no-go area nog wel ... ik weet niet waar jij woont in Rotterdam maar ik heb daar nog nooit wat van gemerktquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld waarmee ik probeer aan te tonen dat je dit kan verwachten zolang de prioriteit verkeerd ligt. Mensen snappen niet dat Rotterdam 'savonds in een No-Go area verandert en er niets gebeurt terwijl ze voor 5km/h te hard een bekeuring thuis krijgen.
0w ja nu wordt hij mooiquote:Overigens is dit niet de schuld van de dienders maar van de politiek, maar ja, die kun je de auto niet uitsleuren.
Niet dat ik deze actie verder wil goedkeuren, maar ik kan me goed voorstellen dat de maatregelen die worden genomen om de "verkeersveiligheid" te vergroten velen in het verkeerde keelgat schieten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Schepseltje het volgende:
tsja, asociaal beleid levert asociale reacties op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |