abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:25:03 #1
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31833126
Agent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

maandag 31 oktober 2005

http://www.noordhollandsd(...)89-723605-%2C00.html

Haha, ja ik zal zeker gaan bellen als ik zoiets zie gebeuren. Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_31833148
tsja, asociaal beleid levert asociale reacties op...
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 11:28:09 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31833201
leuke actie ja

ik hoop dat die agent de volgende keer 2x nadenkt als hij zo'n auto ziet keren en zijn pistool gereed maakt om te schieten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31833225
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Kadesh het volgende:
Haha, ja ik zal zeker gaan bellen als ik zoiets zie gebeuren. Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
Kneus....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_31833242
Ja man, echt wel leuk.
Mensen in elkaar slaan die hun beroep doen.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31833271
quote:

ja, leuk, geweldig!
zouden meer mensen moeten doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:34:59 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31833363
Wat jammer dat die agent niet geschoten heeft zeg... Wat een stelletje asocialen ...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_31833365
quote:
Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

Ze hadden dus wel alcohol genuttigt én reden te hard.
Alcohol en verkeer is echt niet verstandig en veilig.
Wat mij betreft worden ze gepakt. Je moet het recht niet in eigen hand nemen.
pi_31833375
quote:
Molesteren is een leuke actie??? Sinds wanneer?? Je lijkt die mongool wel die ik zaterdag avond verwijdert heb. Toen ik tegen hem zei dat ik liever niet had dat hij mijn collega op zijn achterhoofd sloeg antwoordde hij dat dat nu eenmaal een beroepsrisico was....

wat een debiel ben je..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31833416
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Molesteren is een leuke actie??? Sinds wanneer?? Je lijkt die mongool wel die ik zaterdag avond verwijdert heb. Toen ik tegen hem zei dat ik liever niet had dat hij mijn collega op zijn achterhoofd sloeg antwoordde hij dat dat nu eenmaal een beroepsrisico was....

wat een debiel ben je..
mm...mmag ik je aanraken....me mene meneer?
pi_31833446
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef veldmuis het volgende:

[..]

mm...mmag ik je aanraken....me mene meneer?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:39:20 #12
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31833474
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Schepseltje het volgende:
Eens. Hopelijk gebeurt dit vaker !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:43:33 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_31833568
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Eens. Hopelijk gebeurt dit vaker !
Laten we de politie vogelvrij verklaren Ze snappen er toch niets van, het is de schuld van de politie!! Laten we daarom de uitvoerende partij aanpakken en niet de beleidsmakers, want die doen het zo goed.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:44:25 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31833588
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

wat een debiel ben je..
Spijt me kerel. Zo lang als dat mijn oma niet over straat durft omdat alle mocro's op scooters langs 'r scheuren en jullie nog laf staan te flitsen in een berm kun je dit verwachten !
pi_31833829
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Spijt me kerel. Zo lang als dat mijn oma niet over straat durft omdat alle mocro's op scooters langs 'r scheuren en jullie nog laf staan te flitsen in een berm kun je dit verwachten !
Je praat verschrikkelijk poep kerel:

Ik ben parttime portier en geen politie agent.

Dus omdat jouw oma niet over straat durft is dat een reden om een willekeurige agent in elkaar te schoppen?
Omdat een doorgesnoven jongen een poging deed om mijn collega te molesteren geeft het mij recht om een willekeurige jongen volledig in elkaar te rossen omdat ze me anders toch aan vliegen?

Het is appels met peren vergelijken. Aangezien de agent in kwestie van de verkeerspolitie is heeft hij al minder te maken met de veiligheid in de straat van je oma. Je generaliseert, en hiermee gaat je vergelijking niet op.
burgerweeshuis
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 11:57:27 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31833955
ja idd, als je nu gewoon zegt dat je zelf niet over straat durft dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar om je frustratie op je oma af te schuiven vind ik wat zielig hoor
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:00:15 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31834019
heeft die agent geen pistool of zo?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:00:29 #18
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_31834023
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef sp3c het volgende:
ja idd, als je nu gewoon zegt dat je zelf niet over straat durft dan zou ik het nog enigszins kunnen begrijpen maar om je frustratie op je oma af te schuiven vind ik wat zielig hoor
Het is een voorbeeld waarmee ik probeer aan te tonen dat je dit kan verwachten zolang de prioriteit verkeerd ligt. Mensen snappen niet dat Rotterdam 'savonds in een No-Go area verandert en er niets gebeurt terwijl ze voor 5km/h te hard een bekeuring thuis krijgen.
Overigens is dit niet de schuld van de dienders maar van de politiek, maar ja, die kun je de auto niet uitsleuren.
pi_31834046
tja, asociale lui heb je overal.
Krijg je ervan als je met Streefcijfers werkt... en de wetten die gelden uitbuit om rijk van te worden...
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:03:00 #20
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31834083
ik keur trouwnes de achtie van die 2 geflipte gasten af.
enkeltje tokkie land voor die 2.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:06:05 #21
121830 Kadesh
pi_31834146
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Laten we de politie vogelvrij verklaren Ze snappen er toch niets van, het is de schuld van de politie!! Laten we daarom de uitvoerende partij aanpakken en niet de beleidsmakers, want die doen het zo goed.
De burger is ook al vogelvrij verklaard.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:08:00 #22
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31834181
quote:
Ik wind het wel een leuke aktie van de beide onbekende heren.
Nou, wat een leuke actie

Ik vind het wel een leuke actie als iemand deze week een paar keer over je heenrijdt met zijn auto

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:13:41 #23
121830 Kadesh
pi_31834287
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, wat een leuke actie

Ik vind het wel een leuke actie als iemand deze week een paar keer over je heenrijdt met zijn auto

V.
Ach kom op, ze zijn niet over die beste man heen gereden.
  Moderator maandag 31 oktober 2005 @ 12:17:18 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31834367
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:00 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Het is een voorbeeld waarmee ik probeer aan te tonen dat je dit kan verwachten zolang de prioriteit verkeerd ligt. Mensen snappen niet dat Rotterdam 'savonds in een No-Go area verandert en er niets gebeurt terwijl ze voor 5km/h te hard een bekeuring thuis krijgen.
een no-go area nog wel ... ik weet niet waar jij woont in Rotterdam maar ik heb daar nog nooit wat van gemerkt

dat de prioriteiten verkeerd liggen is ook onzin, de man werkt bij de verkeerspolitie ... waar denk jij dat bij die gasten de prioriteiten zouden moeten liggen?
Zedenmisdaden?

ik zou toch gokken op verkeersovertredingen
quote:
Overigens is dit niet de schuld van de dienders maar van de politiek, maar ja, die kun je de auto niet uitsleuren.
0w ja nu wordt hij mooi

volgens jouw logica is het dus ok voor die agent om de eerste de beste japanner die die tegenkomt in elkaar te slaan en zijn camera te jatten omdat hij die anderen toch al niet meer kan vinden
pi_31834600
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:26 schreef Schepseltje het volgende:
Niet dat ik deze actie verder wil goedkeuren, maar ik kan me goed voorstellen dat de maatregelen die worden genomen om de "verkeersveiligheid" te vergroten velen in het verkeerde keelgat schieten.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')