ga ik morgen even kijken, dus niet gevuld he?quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan ze kopen bij de xenos, 2 of 3 euro voor eenpotje ofzo.
op zich zit er wel aardig wat in, maar ik denk dat die dingen gewoon duurzijn...
Het smaakt beter, verser, en de pepertjes zijn knapperiger... En mijn vriendin heeft het gemaakt met de goedkoopste roomkaas van AH, met dure zal het misschien nog beter smaken?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:59 schreef Martijn_77 het volgende:
@stukschijt dat ziet er goed uit smaakt het net zo lekker als de kant en klare?
Heb vandaag ook bij de Xenos met zo'n pot in mijn handen gestaan
Nou we hebben er een paar gegeten, en de rest in een bakje gedaan met olijfolie van de Lidl... en daarna heb ik er nog eentje gepakt... smaakte niet lekker, maar goed... dit is ook omdat de Lidl olijfolie niet echt lekker is... dus wel een goeie olie kiezenquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is een stuk goedkoper dan de 2.99 ofzo per honderd gram (stuk of 4 gevulde dingen) hier bij de lokale kaasboer
Misschien dat ik ze dan toch beter zelf kan maken...
Als je reeds gevulde koopt zitten ze meestal ook in olijf olie... aan te raden met zelf gevulde???
Omdat ik niet goed wist of ze goed te vullen waren enzo.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:10 schreef stukschijt het volgende:
Waarom heb je het niet gekocht dan?
Wat een leuk verslagquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:52 schreef stukschijt het volgende:
Zo, ik ben dus net bij de Xenos geweest en heb daar een pot Peppadews gehaald, 2.99. Inhoud 420 g, uitlekgewicht 170 gram... zo te zien zitten er een stuk of 50 in. Hier is de pot:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Daarna ben ik naar AH gegaan en heb daar Euroshopper roomkaas gekocht: 63 cent voor 125 gram:
[afbeelding][afbeelding]
Toen heb ik er 1 peppadew uitgehaald:
[afbeelding]
En gevuld met roomkaas:
[afbeelding]
Mijn vriendin heeft het even geproefd:
[afbeelding]
En het was heerlijk!!!!!!!
Ja, haar nagellak ziet er niet uit
Toen heeft zij er een stuk of 20 uitgehaald:
[afbeelding][afbeelding]
En ze heeft ze gevuld:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Al met al dus veel goedkoper dan bij de 'kaasboer' of AH, 2.99 voor 50 ongevulde peppadews, 63 cent voor roomkaas..............
Nu gaan we lekker smullen!![]()
Ik koop graag dingen bij een traiteur hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef stukschijt het volgende:
wie gaat er nou bij een traiteur die dingen kopenbij AH zijn ze al stervensduur
en wa kost ut daquote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie ze tegenwoordig ook staan bij de digros/dirk
... en hoeveel kost dat.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef MaLo het volgende:
Bij de toko heb je ze gevuld en ongevuld.
Onze Turk heeft ook tapenade gemaakt van peppadews, zoooooo lekker!
* Malo morgen weer een doosje haalt
Die tapenade is niet goedkoop. Hoeveel de producten afzonderlijk kosten weet ik niet, we slaan altijd een hele zooi hapjes tegelijk in bij de Turk. Ik zal morgen eens kijken wat de tapenade kostquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |