Ik ben tegen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 04:07 schreef Choumacher het volgende:
Tja een excuus is wel het minste wat je kunt doen, dus ik ben voor![]()
Eens, ik ben ook tegen. Er gaan een enorme precedent-werking van uit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 06:51 schreef vertelmeer het volgende:
Ik ben tegen...
Straks worden alle uitzetcentra in de fik gestoken om op die manier een vergunning te krijgen. Dan is het einde natuurlijk zoek!
Begrijp me niet verkeerd, het is heel erg wat er is gebeurd maar dat is geen reden om zoiets te doen.
Ik snapte 'm...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:11 schreef Choumacher het volgende:
Wie heeft het hier over een vergunning? Ik heb het over een excuus
(van Teletext)quote:Verdonk blijft bij term "adequaat"
DEN HAAG Minister Verdonk heeft in de
Kamer herhaald dat het personeel van
Schiphol bij de brand voor zover bekend
"heel adequaat" heeft gehandeld.Ze nam
het op voor de medewerkers die volgens
haar getraumatiseerd zijn.
Verdonks woorden riepen ergernis op.
Kort na de brand gebruikte ze het woord
adequaat ook al,hoewel er bij de brand
11 doden waren gevallen.Minister Donner
zei vorige week dat een eindoordeel
over het optreden van het personeel pas
na een onderzoek geveld kan worden.
In het Vragenuur zei Verdonk dat ze het
onterecht vindt dat het personeel "aan
de schandpaal wordt genageld".
Is dat niet nobel van de staat? Het lijkt haast wel een verkapte schuldbekentenis of een poging zichzelf vrij te kopen van alle blaam. Mocht er inderdaad dingen gebeurd zijn waar de staat een hand in heeft gehad.quote:Ticket voor familie Schipholdrama
DEN HAAG Familieleden van slachtoffers
van de Schipholbrand krijgen hun reis
naar Nederland vergoed.Justitie betaalt
ook het verblijf en de visumkosten.Dat
hebben de ministers Donner en Verdonk
aan de Tweede Kamer geschreven.
Van de 11 doden zijn er inmiddels 10
geïdentificeerd.Zij kwamen uit Turkije,
Suriname,Oekraïne,Libië,de Dominicaanse
Republiek,Bulgarije en Georgië.
De naaste familie krijgt een visum voor
één maand om de begrafenis of crematie
te regelen.Als de familie het niet kan
betalen,geeft de staat een vergoeding.
Het maakt niet uit of de begrafenis
hier is of in het land van herkomst.
Zo zie je maar... hoe rechts je ook denkt, hoe goed geintegreerd je ook bent, in de ogen van sommigen blijf je altijd 'de ongewenste buitenlander'quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben zo gigantisch tegen. En ik kots zo gigantisch op Hirshi Ali. Laat d'r lekker in Somalie illegalen gaan importeren![]()
Volledig mee eens, de zaken staan volledig los van elkaar.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat heeft slachtoffer zijn van een brand te maken met de status van die mensen in dit land? Hebben ze ineens een status "verdiend"?.
Excuus à la, verblijfsvergunning is onzin. Kant noch wal.
Welk stuk daarvan is gelogen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef vanthof het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1130738808193.html:
Justitie zegt de lijst om privacy-redenen niet vrij te geven. Van iedereen is exact bekend waar ze verblijven, aldus een woordvoerder. ‘Alle vreemdelingen hebben naar hun advocaat kunnen bellen maar soms doen ze dat niet; dat verklaart de ergernis.’
Liegen kunnen ze ook als de besten bij justitie kennelijk. Wat heeft dat voor zin zou je denken. En dan refereer ik aan wat Elgigante hierboven suggereert. Waarom moet je MENSEN als beesten behandelen terwijl je ze ook fatsoenlijk kunt behandelen, ongeacht of ze een verblijfsvergunning krijgen of niet?????
Ik weet niet of ze als beesten zijn behandeld, dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:35 schreef vanthof het volgende:
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1130738808193.html:
Justitie zegt de lijst om privacy-redenen niet vrij te geven. Van iedereen is exact bekend waar ze verblijven, aldus een woordvoerder. ‘Alle vreemdelingen hebben naar hun advocaat kunnen bellen maar soms doen ze dat niet; dat verklaart de ergernis.’
Liegen kunnen ze ook als de besten bij justitie kennelijk. Wat heeft dat voor zin zou je denken. En dan refereer ik aan wat Elgigante hierboven suggereert. Waarom moet je MENSEN als beesten behandelen terwijl je ze ook fatsoenlijk kunt behandelen, ongeacht of ze een verblijfsvergunning krijgen of niet?????
Ik heb gisteren even door zo'n dossier gebladerd he... waarom zulke mensen nou vast zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef vanthof het volgende:
Elgigante jij verdraait zelf ook de waarheid door te stellen dat deze mensen niet voor niets in de gevangenis zaten.
Denk je nou zelf niet dat 75% van de VVD blij is als ze weg is?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo zie je maar... hoe rechts je ook denkt, hoe goed geintegreerd je ook bent, in de ogen van sommigen blijf je altijd 'de ongewenste buitenlander'![]()
Een hoop zullen er echt niet voor niets gezeten hebben of zaten die bolletjes ineens in hun maag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:57 schreef vanthof het volgende:
Elgigante jij verdraait zelf ook de waarheid door te stellen dat deze mensen niet voor niets in de gevangenis zaten.
Kijk, vanmorgen hoorde ik weer iets heel anders. Daarom moet ook de uitkomst van het onderzoek worden afgewacht m.i.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef evert het volgende:
iemand netwerk gezien: de gedetineerden hebben de hulpactie vertraagd door de bewakers tijdens de actie te bekogelen met biljartballen, slaan met biljarkeu's etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |