Denk dat ze er nu een ECHTE hometrainer neerzetten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
zo, beetje solidair doen met de bewoners??quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:25 schreef Bocaj het volgende:
Effe very VERY offtopic: Iedereen aan de Huur/ZorgToeslag gedacht van de belastingdienst? Laatste dag vandaag!
Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef muizemeis het volgende:
[..]
onbegrijpelijk, je weet toch wat voor rotzooi je verkoopt?? je weet toch je apparaten niet voor intensieve trainingen geschikt zijn??
DIT IS TOCH GEEN RECLAME??
zijn zij nou zo dom of ben ik gewoon echt goed
op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zie het bij Roel niet echt als een rol spelen, maar meer als andere kanten van zn karakter leren kennen. Maar dat zou voor bijvoorbeeld Ingrid dan ook wel op gaan
Vooral Menno, Rob en Joost vind ik een rol spelen. Waarbij Menno nu eindelijk zichzelf is geworden en Rob na een paar rare weken ook weer wat meer. Joost is juist genadeloos door de mand gevallen, alleen nog niet bij de bewoners want natuurlijk erg jammer is. Chantal vind ik trouwens ook erg een spelletje spelen met haar manipulatieve gedrag.
Ja zo fijn heAlhoewel ik van bepaalde discussies hier soms wel errug moe wordt hoor
![]()
[overdrijfmodus on]quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Mike1964 het volgende:
zo...effe mijn rug-oefeningen gedaan...
Lieske al uitgehuild?
Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo, beetje solidair doen met de bewoners??
ik denk dat ik uit protest gewoon voor de rest van het jaar stop met krachttrainen
Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huisquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!![]()
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
Nou 35000 euro is toch 77000 guldentjes... dus jij komt er niet voor in aanmerking... anderen weer wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ha! Lachertje....ben maar een simpel leraartje met een dito salaris...(ong. 35000 pj) en mijn vriendin verdient een beetje bij....dus...dag toeslag!![]()
Kan me toch niet voorstellen dat er veel mensen zijn die wél daarvoor in aanmerking komen?
*zwaait*quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, Kijkshop hè hahaha
Ja zo zeker leuk zijnquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op roel na, ben ik het voor de rest helemaal met je eens!! ik zou het leuk vinden als joost wel door de mand valt binnenkort, denk namelijk niet dat de bewoners het verwachten van hem...
[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou....rond BB word er bijv. door de kijkshop reclame gemaakt voor dat waardeloze buikspierapparaat. Dus ik denk dat ze het echt wel als reclame bedoelt hebbenNiet echt slim van de kijkshop
Ik vondhet wel grappig dat Lieske direct al hetzelfde zei al sik "wat een telsell troep"quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Toen ze begonnen met de opdracht was het al de vraag hoe lang duurt het voor het stuk is?
Maandag het is toch wel een stuk sneller dan gedacht
Er zijn er anders genoeg hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:48 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat ze de envelop die op de prijzenpot ligt moeten inleveren.quote:
precies.. vooral mensen die het nodig hebben.....quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
Ik ga sporten, ik wil een leuk apparaat voor in huis, ow kijk bij de kijkshop hebben ze wat leuks en het is vast goed want in BB gebruiken ze het ook..
ow!! wat gebeurt er nou?? kijk nou hij is stuk!! sjonnie, kijk nou hij is stuk!! maar ik wilde hem ook!!
wat zeg je nu, mag ik geen rotzooi kopen bij de kijkshop?
[/blontmodus; extra bonus: nathalie stemmetje]
auw!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, ben gisteren door mijn rug gegaan op het strand...
Hier nog eenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, wij hebben geloof ik de slechtste administratie van Nederland in huis
Maar ik ben wel dolblij met de nieuwe zorgverzkeringIk ga er qua geld èn qua verzekering zo enorm op vooruit. Ik kan niet wachten!! Ga ik eindelijk in januari weer eens naar een arts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |