Hmmm okay, dan ben ik weer paranoiaquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:01 schreef luciano het volgende:
Tijdens BB1 was ik het fanatiekst met scanneren voor het huis etc etc ........ daarna een aanvaring gehad met Danny , toen had ik mijn buik vol van FOK ..... maar bloed kruipt ....... enz enz ..
Wauw paranoia nog wel ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm okay, dan ben ik weer paranoia
Ik dacht eigenlijk gelijk aan Roel, ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:06 schreef doka het volgende:
zal dido wel zijn
We zien het morgen wel .. wie het eerste zijn bed verschoont ....quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:06 schreef doka het volgende:
lol, 'plassen' mompelt iemand in z'n slaap
Joh, maak je niet zo druk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:00 schreef wickie het volgende:
Dus als ik het goed zijn de Happy Mondays goed omdat ze onderdeel waren van een muzikale revolutie, dus status maakt muziek goed........
Ik ken wel een noorweegs bandje dat erg belangrijk is geweest en nog steeds is en waar veel bandjes naar refereren, Motorpsycho. Maar ach wat heeft het eigenlijk voor nut hier met uitgerekend jou een discussie te voeren.... Ik weet het dom van mijn kant...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gelijk aan Roel, ik weet ook niet waarom![]()
het was toch duidelijk een dames stemquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk gelijk aan Roel, ik weet ook niet waarom![]()
Ik begrijp niet waarom jij zo over Danny zit te zeiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:01 schreef luciano het volgende:
Tijdens BB1 was ik het fanatiekst met scanneren voor het huis etc etc ........ daarna een aanvaring gehad met Danny , toen had ik mijn buik vol van FOK ..... maar bloed kruipt ....... enz enz ..
ja, duh, pc eend revereert aan een plasincident van roelquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
het was toch duidelijk een dames stem
Sureeeeeeeeee , kan ik net zo goed rechtstreeks met Tummie van de Zottekreek bellen .quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij zo over Danny zit te zeiken.
Hij had toch gewoon gelijk
Als je nieuws hebt moet je het gewoon op het forum gooien.
pa·ra·no·ï·de (bn.)quote:
oh wacht die link had ik nog niet gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:10 schreef doka het volgende:
[..]
ja, duh, pc eend revereert aan een plasincident van roel![]()
En goede pleurislawaaiquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk.
Wat ik bedoelde is dat je in een subforum post waar Noorse tyfusherrie niet prioriteit numero uno is.
Ik ken Motorpsycho overigens wel: Pleurislawaai.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
oh wacht die link had ik nog niet gemaakt
kan allebei hoorquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:15 schreef doka het volgende:
[..]
pa·ra·no·ï·de (bn.)
1 gekenmerkt door, lijdend aan, van de aard van paranoia
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=paranoide
Ik zal je zeggen wat ik dacht...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:06 schreef luciano het volgende:
Hoezo ? Dacht je dat ik net als Tanjalies een insider was of zo ??? Was het maar waar !
Dan zou er wel wat meer info op straat komen te liggen hoor ........ afbranden die handel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |