http://forum.fok.nl/user/online en dan ctrl-fquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zag ik, daarom vraag ik of hij er nog is
lieske, menno, dido en nathalie waren aardig fanatiek bezigquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar om daar nu de hele nacht voor op te blijven en de streams te volgen gaat me wat ver![]()
Hebben die andere wel wat gedaan dan?
heb weinig kunnen kijken dit weekend
Ik ga nog een uurtje werken en dan ga ik ook naar bed, maar roel is denk ik de enigste die uit z'n bed getrommeld kan worden, de rest heeft wel wat gedaan tot sommige te fanatiek.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar om daar nu de hele nacht voor op te blijven en de streams te volgen gaat me wat ver![]()
Hebben die andere wel wat gedaan dan?
heb weinig kunnen kijken dit weekend
Happy Mondays waren onderdeel van een muzikale revolutie, maar misschien krijg je achteraf nog gelijk met die schurftige Noorse krakers.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:47 schreef wickie het volgende:
Je weet maar nooit... jij vond de Happy Mondays toch ook leuk. Dat betekent dat er mensen hier zijn die wel iets van muziek afweten.
Spuit 11quote:
Doe eens Ctrl-F op APK dan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:48 schreef doka het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/online en dan ctrl-f![]()
zullen we het houden op enige, VOOR DE LAASTE KEER DE ENIGSTE BESTAAT NIET.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:49 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ga nog een uurtje werken en dan ga ik ook naar bed, maar roel is denk ik de enigste die uit z'n bed getrommeld kan worden, de rest heeft wel wat gedaan tot sommige te fanatiek.
Ik neem de tijd om te lezen wat andere fokkers posten.quote:
Nathalie ook?? niets voor haar of ze moest van Didoquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:49 schreef doka het volgende:
[..]
lieske, menno, dido en nathalie waren aardig fanatiek bezig
laaste ook nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:51 schreef newsman het volgende:
[..]
zullen we het houden op enige, VOOR DE LAASTE KEER DE ENIGSTE BESTAAT NIET.
Hoe later hoe scherperquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem de tijd om te lezen wat andere fokkers posten.
Sorry ik ben opgegroeid in een gebied met een dialect waar ENIGSTE wordt gebruikt, het achtervolgt me nog steeds dat dialect. Ik zal mijn best doen het te onthouden maar aangezien me dat toch niet gaat lukken.... sorry en bedankt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:51 schreef newsman het volgende:
[..]
zullen we het houden op enige, VOOR DE LAASTE KEER DE ENIGSTE BESTAAT NIET.
Tsk tsk , we hadden afgesproken dat zulke typos onder de noemer vallen van : " ik wist wel dat er iemand in zou trappen " .........quote:
Hmm misschien zit ik verkeerd, maar als ik zeg dat ik denk dat jij een BB kenner bent, zit ik er dan ver naast?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:49 schreef luciano het volgende:
[quote]Op maandag 31 oktober 2005 01:43 schreef PC eend het volgende:
Luciano in da house
[/quote
Yo man , wassup ........
Ze houden ook totaal geen rekening met de streamersquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:49 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ga nog een uurtje werken en dan ga ik ook naar bed, maar roel is denk ik de enigste die uit z'n bed getrommeld kan worden, de rest heeft wel wat gedaan tot sommige te fanatiek.
Lees mijn onderschrift nog is een keerquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsk tsk , we hadden afgesproken dat zulke typos onder de noemer vallen van : " ik wist wel dat er iemand in zou trappen " .........![]()
![]()
Valt zwaar tegen hoor . Ik heb een geheugen als een alzheimer met mijn 42 , en ik heb 2 volledige BB'ss overgeslagen , dus ........ ik haal alle info van google / en bijv. http://big-brother.allepaginas.nlquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm misschien zit ik verkeerd, maar als ik zeg dat ik denk dat jij een BB kenner bent, zit ik er dan ver naast?
Dus als ik het goed zijn de Happy Mondays goed omdat ze onderdeel waren van een muzikale revolutie, dus status maakt muziek goed........quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Happy Mondays waren onderdeel van een muzikale revolutie, maar misschien krijg je achteraf nog gelijk met die schurftige Noorse krakers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |