Jij bent echt een beetje vreemd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:14 schreef luciano het volgende:
Sureeeeeeeeee , kan ik net zo goed rechtstreeks met Tummie van de Zottekreek bellen .![]()
Vertel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:16 schreef PC eend het volgende:
Ik weet van een ex-bewoner die er samen met GJ inzat, dat hij ook dat werk doet.
En ik maar denken : 5 - 1 = 4 , sighhhhhhhh , daar gaat mijn theoriequote:Op maandag 31 oktober 2005 02:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen wat ik dacht...
(waarschijnlijk) een kloon post een bericht over een fraude verhaal dat van Gert Jan afkwam.
Jij was volgens mijn herinnering de eeste die klaagde dat dat topic dicht ging.
Toen dacht ik 1+1=2
Jij vertelde dat je bewakert bent op risicoplekken.....
Ik weet van een ex-bewoner die er samen met GJ inzat, dat hij ook dat werk doet.
Toen dacht ik 2+2=4
( plus je taalgebruik)
ik dacht ook een keer scherp te zijn
Ik dacht dat ik het ook aan z'n taalgebruik kon zien, aan wie denk jij dan?quote:
Zoals ik al eerder ergens heb gepost , weet niet meer waar , maar dat doet er nier toe , als ik de scanner frequentie van een regisseur o.i.d. heb ontdekt ( deze liep blijkbaar ook dus met een zender door het pand !!! ) , en ik hoor vervolgens inside info over de onderhandelingen m.b.t de verkoop van de BB rechten aan op dat moment een aanwezige Duitse televisie afvaardiging ........ moet ik dat dan ECHT op het FORUM posten !!! ????quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje vreemd.
Ik vond het tijdens BB1 geweldig wat jij deed, maar waarom moest het via Danny als het op het forum geplaatst kon worden
Lijkt mij wel, dan weet de rest van de wereld het ook.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:25 schreef luciano het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder ergens heb gepost , weet niet meer waar , maar dat doet er nier toe , als ik de scanner frequentie van een regisseur o.i.d. heb ontdekt ( deze liep blijkbaar ook dus met een zender door het pand !!! ) , en ik hoor vervolgens inside info over de onderhandelingen m.b.t de verkoop van de BB rechten aan op dat moment een aanwezige Duitse televisie afvaardiging ........ moet ik dat dan ECHT op het FORUM posten !!! ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I rest my case ur honor <<<--------------guilty
Ik kan mij geen voorstelling maken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:25 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat ik het ook aan z'n taalgebruik kon zien, aan wie denk jij dan?
Had nou ff Kelly gezegdquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mij geen voorstelling maken. [afbeelding]
Leg nou eens duidelijk uit, zonder CAPS LOCK en zonder overmatig smileygebruik, waarom jij het niet gewoon op het forum gepost hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:29 schreef luciano het volgende:
Like i said , i rest my case ......... t gaat hier om het al dan niet serieus genomen worden door FOK ..... er was toen overmatig sprake van kliekjes vorming in de " top " ...... daar kwam een gewone jongen als ik niet tussen met mijn "stomme info "
quote:
Oh ja, die griezel zat ook in die serie.quote:Big ed.
Volgens mij zie jij dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:32 schreef luciano het volgende:
En nog steeds kloppen er dingen niet vind ik ......... neem nou mijn ban ....... die heb ik zelf langer laten worden geef ik toe , vond ik wel grappig , maar ik zie nog steeds dingen hier worden geschreven door die_hards , en deze worden NIET teruggefloten ....... ik heb gewoon een hekel aan meten met 2 maten , das alles .
Misschien had er in de loop van BB1 , nog wel MEER interessante info van die frequentie af kunnen komen , maar posten had zeker het einde betekend van die open frequentie .........quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Leg nou eens duidelijk uit, zonder CAPS LOCK en zonder overmatig smileygebruik, waarom jij het niet gewoon op het forum gepost hebt.
waar gaat het nou over?quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:34 schreef luciano het volgende:
[..]
Misschien had er in de loop van BB1 , nog wel MEER interessante info van die frequentie af kunnen komen , maar posten had zeker het einde betekend van die open frequentie .........
was dat zo moeilijk om zelf te bedenken ???
Ik had je hoger ingeschat , of mag ik gewoon geen aanmerkingen op de grote Danny_goeroe maken ... ?
Je mag best namen noemen hoor, we weten allemaal dat je APK ook voor ogen hebtquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:32 schreef luciano het volgende:
En nog steeds kloppen er dingen niet vind ik ......... neem nou mijn ban ....... die heb ik zelf langer laten worden geef ik toe , vond ik wel grappig , maar ik zie nog steeds dingen hier worden geschreven door die_hards , en deze worden NIET teruggefloten ....... ik heb gewoon een hekel aan meten met 2 maten , das alles .
trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 02:36 schreef wickie het volgende:
Nou mensen bakkelij rustig verder over dingen die onderhand al verjaart zijn, ik ga slapen, Roel wordt vannacht niet gewekt denk ik.
Droom zacht allen..
Trustequote:Op maandag 31 oktober 2005 02:36 schreef wickie het volgende:
Nou mensen bakkelij rustig verder over dingen die onderhand al verjaart zijn, ik ga slapen, Roel wordt vannacht niet gewekt denk ik.
Droom zacht allen..
Ik hoop dat je vrouw een leuk weekendje heeft gehad en zoals ik begrijp dadelijk nog heeft!quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
TrusteIk draai zo nog een Roeltje en ga het weekend afsluiten
![]()
Hij kan ook te ver gaan soms , maar op een andere manier . Alleen lekkersimpel is na mij ook teruggefloten , maar er waren er nog enkelen die mij doodwensten waarop ik alleen maar met iets " fijns " terug reageerde , ik heb zowat alle dingen gezien die banwaardig zijn ........ chantal is niemends lieverdje , maar haar keelkankûh etc wensen ............ kom op zeg ..... en zo heb ik nog wel meer voorbeelden .quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je mag best namen noemen hoor, we weten allemaal dat je APK ook voor ogen hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |