Dat meen je toch hopelijk niet he?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, het zal niet de eerste keer zijn dat iemand mij compleet begint uit te schelden via MSN of whatever naar aanleiding van zo'n post (zonder PI)
Wil je ook kennismaken met de Goddelijke kant van Plato?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:04 schreef melismay het volgende:
OP enzo
Ja, voornamelijk in mijn mod tijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat meen je toch hopelijk niet he?!
Ik maak geen ruzie om je. Ik weet gewoon dat je van mij bentquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja. Ik wilde nog zeggen:
Mensen die ruzie om mij maken
Als je geen ruzie om mij wilt maken dan rot je maar opquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie om je. Ik weet gewoon dat je van mij bent
Eerst je vriend dumpen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil ook dat jullie ruzie om mij gaan maken
hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je geen ruzie om mij wilt maken dan rot je maar op![]()
Betekende onze picknick bij de waterval dan helemaal niksquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja. Ik wilde nog zeggen:
Mensen die ruzie om mij maken
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.
Ja daar ben je wel een beetje te kort voor hier hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik wil ook dat jullie ruzie om mij gaan maken
hoe krijg ik dat voor elkaar?
Ik heb geen lief smoeltjequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stamp iedereen die jou wilt gewoon voor hun lieve smoeltje.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Betekende onze picknick bij de waterval dan helemaal niks
Vanavond nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Wanneer kom je naast mij liggen Twisted?
Gewoon blijven proberen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammer.
Ik had het altijd kunnen proberen
Zodra Studio Voetbal afgelopen is ga ik ook slapen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
Truste iedereen die gaat slapen, maar kom op zeg, echt gezellig is dat niet!
When you least expect it, anders schrik je niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb besloten om bloed te gaan geven. Dat is alles wat ik over bloed wil zeggen.
Twisted> Wanneer kom je wel naast mij liggen?
Inderdaad. Tof programmaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zodra Studio Voetbal afgelopen is ga ik ook slapen.![]()
Ik schrik niet van je dus ik stel voor dat jij morgen maar naar mij komt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
When you least expect it, anders schrik je niet.
Nog veeleisend worden ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik schrik niet van je dus ik stel voor dat jij morgen maar naar mij komt.
Ja, veel beter dan Café de Sport.quote:
Daar kan ik dan weer niet tegenop... zo ben ik helemaal nietquote:
Ja, dat is waar. Maar dat is ook het enige dat ik bij Talpa kijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, veel beter dan Café de Sport.
Maar daar staat tegenover dat Talpa de samenvattingen veel beter doet dan de NOS.
Wat is er met bloed?!quote:
neuhquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet tegenop... zo ben ik helemaal niet
Spreekt voor zich tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe wel dat leuke lingerie setje aan
Klopt, buiten het voetbal kijk ik nooit naar Talpa.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar dat is ook het enige dat ik bij Talpa kijk
Ze willen t hier niet zienquote:
Ohja, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik kan niet morgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar hoe laat kan ik je morgen verwachten? Ik kook voor je.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
het kan leuke momenten zo verpesten!
Bij jou thuis of in dit topic?quote:
Dan kom je ergens deze week wanneer je wel kanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ohja, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik kan niet morgen.
Truste babequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh en weltrusten, mijn slaaptekort roept mij.
Bij mij thuisquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Bij jou thuis of in dit topic?
Oeh ik krijg ineens erg veel zin in een frikandel speciaal!
Het gaat alweer een stuk beter, alleen nog erg moe. Maar retetrots op mezelf dat ik toch een broodje heb binnengehouden vanavond.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Truste babe![]()
Bel me als t niet gaat, kee?
ja, daar zit je dan hé.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef melismay het volgende:
[..]
En ineens wordt het duidelijk waar t over gaat
Goed zo... slaap lekker babequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het gaat alweer een stuk beter, alleen nog erg moe. Maar retetrots op mezelf dat ik toch een broodje heb binnengehouden vanavond.
Mocht het weer omslaan, hoor je me
M'n maag, wat doe je ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oeh ik krijg ineens erg veel zin in een frikandel speciaal!
Dan is t waarschijnlijk al afgelopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Jammer!
Je mag hier wel komen kijken hoor!
Ik mag toch hopen dat je morgen niet gaat werkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n maag, wat doe je ??![]()
Iemand een thermometertje te leen, denk dat ik koorts heb. Heb bijna alles, maar geen thermometer . . .![]()
Nu is de hele lol erafquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben ik overigens het nieuwe bloed?
Nope. TC'tje wordt eindelijk verstandig . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:25 schreef melismay het volgende:
Ik mag toch hopen dat je morgen niet gaat werken
Ik denk het, heb je nog nooit eerder gezien en meer newbies zie ik hier niet . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
neen, das Anthraxx.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja was t maar kut dan had je nog wat...quote:
Zou tijd worden zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nope. TC'tje wordt eindelijk verstandig . . .![]()
Jij bent de de nieuweling, Anthraxx komt hier sporadisch (net als ik de laatste tijd) . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik snap het niet
You're welcomequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
bedankt thunderchild
mission accomplished!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik snap het niet
Ik niet . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Niemand die naar Alicia kijkt?
hey zit je ook ergens anders met de naam sweetsixteen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
boeiuuuhhh
waar?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:56 schreef Beach het volgende:
[..]
hey zit je ook ergens anders met de naam sweetsixteen?
geestelijk of lichamelijk?quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:10 schreef melismay het volgende:
Hey zussie! Ben je weer helemaal beter?
ach, ik zou niet mogen klagen.quote:
Nee, je hebt het ook aan mij doorgegeven . . .quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:
ach, ik zou niet mogen klagen.
van vroegah, op fokquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha ik ben 7 uur langer geregisteerd op fok dan jij!
Vet grappig.
Waar ken ik je ook weer van?
Ik weet het niet meer precies idd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:15 schreef Wolkje het volgende:
[..]
van vroegah, op fok![]()
nee, vlg mij postte je een hele tijd geleden ook weleens in R&p, of ik in andere fora.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:00 schreef _Cara_ het volgende:
maar eerst even een kop koffie..
terug naar bedquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:03 schreef Twisted_fok het volgende:
tiefus. slaap ik eens snel en goed moet ik weer te vroeg op waardoor ik nog niks heb ingehaald.
Uitstekend, dank u,quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:03 schreef Ynske het volgende:
Heeey frezerke,
hows life?
@nixxx ach maandagen is t probleem niet echt, maar t idee dat ik een week moet werken![]()
heey cara, hebbie ook thee?
Mogge,quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:02 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen!
Slecht slapen is minder Cara,.
[..]
,
.
*knuffel*quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:08 schreef _Cara_ het volgende:
Gisteren werd hier "Allerheiligen "gevierd" ...vandaar..
tja hoe gaat het hier,quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uitstekend, dank u,. En met u in het Utrechtse?
Ach joh, de week is binnen de kortste keren weer voorbij,.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:08 schreef _Cara_ het volgende:
Gisteren werd hier "Allerheiligen "gevierd" ...vandaar..
Maandag morgen tempo, of meer in het algemeen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja hoe gaat het hier,
zijn gangetje
rustig aan, niet te snel
was dat niet iets met het bezoeken van de doden, het herdenken van de doden en stilstaan bij de dood en het leven?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik weet dat het een Katholiek feest is, en dat het (waarschijnlijk,
) iets met heiligen van doen heeft, maar verder rijkt mijn kennis niet. Wat houdt het in?
nu nog het maandag morgen tempo, maar eigenlijk moet ik het nu in t algemeen even rustig aandoen, anders fluit mijn lichaam me terug, en laat ik daar nu geen zin in hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maandag morgen tempo, of meer in het algemeen?
Ohw, dan is feest niet echt de juiste woordkeus,quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat niet iets met het bezoeken van de doden, het herdenken van de doden en stilstaan bij de dood en het leven?
[..]
Dan doe maar eens wat rustiger aan ja. Zuinig zijn op je lichaam.quote:nu nog het maandag morgen tempo, maar eigenlijk moet ik het nu in t algemeen even rustig aandoen, anders fluit mijn lichaam me terug, en laat ik daar nu geen zin in hebben
Ja dat heb je goed, maar het is niet zo zeer Allerheiligen , maar in feite "Allerzielen"wat "gevierd "wordt. (2Nov)quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:10 schreef Frezer het volgende:
[..], ik weet dat het een Katholiek feest is, en dat het (waarschijnlijk,
) iets met heiligen van doen heeft, maar verder rijkt mijn kennis niet. Wat houdt het in?
Dank voor de uitleg! Kan me wel voorstellen dat het emotioneel kan zijn ja, zeker als je mensen dicht bij je hebt verloren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed, maar het is niet zo zeer Allerheiligen , maar in feite "Allerzielen"wat "gevierd "wordt. (2Nov)
En daarmee bedoelen ze dat diegene die gestorven zijn op die speciale dag allemaal herdacht worden. De Kerkhoven stromen dan vol, (met mensen doe er normaliter niet te zien zijn.) En er wordt vaak een zegen op het kerkhof uitgesprokenen door een priester. er is een kerkdienst en alle namen worden (bij ons dan ) afgertoepen van diegene das het afgelopen jaar zijn overleden en zo..
Toch wel emotioneel, vaak..en stressig..
.
Juist.. zo is dat...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:24 schreef Frezer het volgende:
Dank voor de uitleg! Kan me wel voorstellen dat het emotioneel kan zijn ja, zeker als je mensen dicht bij je hebt verloren.
Met cacao erop gestrooid?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
Juist.. zo is dat...
Dus nu ff senseo...dubbel.. met schuimkraag.. speciaal voor mezelf..![]()
tjahquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan doe maar eens wat rustiger aan ja. Zuinig zijn op je lichaam.
Tja.. dan is ie helemaal af...quote:
Verwennerij,quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Juist.. zo is dat...
Dus nu ff senseo...dubbel.. met schuimkraag.. speciaal voor mezelf..![]()
Das lastig ja... Beter maar optijd afremmen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
tjah
hmmm, ik doe mijn best, maar je weet wel hoe dat gaat...
af en toe behoorlijk tegen de muur aanlopen
vers bloed smaakt lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:40 schreef Litpho het volgende:
Bloed is op z'n best als het nieuw is. Maar nu eerst koffie.
vey.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
oy
Met dat werk kom ik maar niet voldoende in een vampierachtig ritme om het te prefereren boven koffie, eerlijk gezegd. En hoiquote:
zullen we het werk dan maar overboord gooien en overstappen aan ons nachtleven?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met dat werk kom ik maar niet voldoende in een vampierachtig ritme om het te prefereren boven koffie, eerlijk gezegd. En hoi. Ynske
.
Lijkt me een nobel strevenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
zullen we het werk dan maar overboord gooien en overstappen aan ons nachtleven?
waarbij we eindelijk onze ware ik kunnen tonen?![]()
Afgelopen maand is er ¤ 550 in mooie kleertjes gaan zitten, dus voorlopig laat ik ze even voorbij gaan als je het niet erg vindtquote:ik heb weer mooie kleertjes gezien trouwens
dealquote:
pfff, neej dat geld zit bij mij geïnvesteerd in mijn camera...quote:Afgelopen maand is er ¤ 550 in mooie kleertjes gaan zitten, dus voorlopig laat ik ze even voorbij gaan als je het niet erg vindt.
mmmmm Shoppen.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef Ynske het volgende:
maar ik wil wel lekker gaan sjoppen
moet alleen nog voor mezelf gaan uitmaken in welk budget ik moet blijven
Nou, bloederig hier!quote:
Aan de andere kant is bloed ook heel interessant.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:05 schreef _Cara_ het volgende:
Bloed is eng...
True!! En noodzakelijk....lang leve onze bloeddonorsquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
Aan de andere kant is bloed ook heel interessant.
Des te meer reden dat ik er niet aan meedoe . . .quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:20 schreef _Cara_ het volgende:
Toch wel emotioneel, vaak..en stressig..
Daar heb ik alle begrip voor...quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:27 schreef ThunderChild het volgende:
Des te meer reden dat ik er niet aan meedoe . . .![]()
![]()
Goeiemorgen trouwens
Je zou inderdaad maar wat bloed verliezen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
True!! En noodzakelijk....lang leve onze bloeddonors![]()
Wie is dat wel ??quote:
ik niet iigquote:
Zwaar leven heb je tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:23 schreef Pheno het volgende:
1 cursist, dus die heeft pech: turkse pizza
Goedemiddag bedoel je.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bloedze hebben vanochtend van mij ook weer gejat
![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Ja 2xquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je toch![]()
En pizza overdag?![]()
![]()
Ik zit op mijn werk, heb nog best wel heel erg veel te doen eigenlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goedemiddag bedoel je.. leef jij al Thaïse -tijd..?
![]()
Ben je nog aan het werk of heb je al vakantie?
Wat nou niet gelukt? Das jammer zeg..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, heb nog best wel heel erg veel te doen eigenlijk.
En nee, dit is gewoon Nederlandse tijd hoor
Oh, de website is niet gelukt. Dus degene die wil weten hoe het is daar moet zijn email adres doorgeven en die neem ik dan op de mail.
gezondquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef nixxx het volgende:
![]()
ontzettend zure grapefruit..... ieeuw.. maar wel gezond...denk ik
dan neem ik een kunstgebitjequote:
je weet mijn email adres al toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, heb nog best wel heel erg veel te doen eigenlijk.
En nee, dit is gewoon Nederlandse tijd hoor
Oh, de website is niet gelukt. Dus degene die wil weten hoe het is daar moet zijn email adres doorgeven en die neem ik dan op de mail.
werksequote:Op maandag 31 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben ook weg, moet de hele week 's middags werken..
vreselijk zeg..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:59 schreef Wolkje het volgende:
bah, ik ben echt verschrikkelijk lui vandaag..![]()
onmenswaardig slechtquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:03 schreef _Kimmie_ het volgende:
Hoest met je opa?
Ik heb wel zin om te gaan werken eigenlijk.. maar het is ook wel goed dat ik vrij ben..quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
Werken belangrijk
Nah, aanwezigheidsplicht
Op je hoofd slaatquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef nixxx het volgende:
kan iemand me even een enorme schop voor mijn reet geven of even 220 op mijn hoofd.. ik heb een jumpstart nodig voor mijn hersens want ze willen niet
380 ook goed ??quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef nixxx het volgende:
kan iemand me even een enorme schop voor mijn reet geven of even 220 op mijn hoofd.. ik heb een jumpstart nodig voor mijn hersens want ze willen niet![]()
dankjequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Op je hoofd slaat![]()
Ik ga mn auto wassen, doeidoei
meer is beter!quote:
Oeh lekker, kom maar opquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:26 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kijkt eens ff naar haar laarzen...zou ze schoppen of toch maar niet?
hmmmm beter van niet..![]()
[me=marc sluit nixxx maar aan op een energiecentralequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
meer is beter!
* nixxx] hernieuwde poging tot werkzaamheden onderneemt[/me]
ach ja, ik ga vanavond nog wel een tijdje door hierquote:
vervelend ben ik he.. dat ik de slordige / me gebruikquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
* marc sluit nixxx maar aan op een energiecentrale![]()
Ga zo door en ik sluit je aan op de space shuttlequote:Op maandag 31 oktober 2005 14:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
vervelend ben ik he.. dat ik de slordige / me gebruik![]()
zie ik ook nog eens wat van de wereldquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door en ik sluit je aan op de space shuttle![]()
het is even je adem inhouden, maar dat kan je oefenenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
zie ik ook nog eens wat van de wereld
nou ja.. volgende week woensdag weg voor lang weekend tallinn.. dat ligt ook op de wereld he..
Maar...quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Dan moet je nu extra hard werken... dussssss.. HUPPEKEE!!
ik zit thuisquote:
Nummer van savage gardenquote:
Ah ok, werk ze danquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zit thuismaar kreeg net belletje van uitzendbureau of ik niet een uurtje eerder kon beginnen, dus om 1600... mwa.. dat kan best
Ik msn ook niet zoveel... maar dat kan wel heel leuk zijn.. en als je het beperkt houdt dan leidt het ook niet erg afquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ah ok, werk ze dan
En dacht al, msn op werk.
Absoluut niet....Vind ik dan..quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met Savage Garden toch?
sollyquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
dankjenu heb ik een hersenschudding
![]()
Je kunt niet meer dan je best doen..toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben voor mijn tentamens aan het leren
Nee, ik vind alleen dat ik teveel nutteloze info in mijn hoofd hebquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met Savage Garden toch?
Klopt, ik verwacht alleen dat ik het tentamen van morgen niet ga halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je kunt niet meer dan je best doen..toch?
positief blijven denken...quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, ik verwacht alleen dat ik het tentamen van morgen niet ga halen
Die twee van volgende week wel
Thanks!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
positief blijven denken...
gaat je wel lukken hoor
Tuurlijk gaat het lukken, en zo niet.. dan is er altijd nog een herkansing toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die twee van volgende week wel
Zo is dat!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het lukken, en zo niet.. dan is er altijd nog een herkansing toch?
Das niet gelijk het einde van de wereld... dat doe je dan gewoon herkansen..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[quote]
Mooi.. das positief denken..quote:Die twee van volgende week wel
jij?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
Wie verteld er wat leuks?
Alleen als ik dan ook naar huis magquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:37 schreef _Cara_ het volgende:
Nog 20 minuutjes en dan kan ik naar huis...Leuk?![]()
Jij hebt vast wel iets leuks te vertellen, over wat je allemaal gaat doen op vakantie ofzo?quote:
Tja, dan had je maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik kan geen software architecturen meer zien, pdf files ook niet trouwens. Maar het moet nog even.
Waarom is het een kutdag ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel iets leuks te vertellen, over wat je allemaal gaat doen op vakantie ofzo?
Ik heb niks leuks te vertellen.. het is een kut dag ..
Jah, in ieder geval geen informaticaquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dan had je maar een vak moeten leren.
oke, jij bent zieligerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Jah, in ieder geval geen informatica
Maarja, morgen tentamen
quote:
Heel veel nog wel, dat gaat goed danquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:50 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Om heel veel verschillende redenen
zo gaat datquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel veel nog wel, dat gaat goed dan
Das niet de bedoeling hoor (zeggen ze)quote:
ze kunnen zoveel zeggen, als het zo is, dan is het zo..quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet de bedoeling hoor (zeggen ze)
oeh, dies diepzinning zo op de maandag avondquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ze kunnen zoveel zeggen, als het zo is, dan is het zo..
hey.. het is weekend, dan mag dat..quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oeh, dies diepzinning zo op de maandag avond
Jij wel ja, nou moesten wij werkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
hey.. het is weekend, dan mag dat..
Jij gaat bijna op vakantie, dus je hebt niks te klagen hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij wel ja, nou moesten wij werken
0900-meerbier bestaat zeker niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan geen bier meer zien. Nee, serieus. Het is op..
He, ik moet nog een uur of 6 a 7 werken hequote:Op maandag 31 oktober 2005 20:37 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Jij gaat bijna op vakantie, dus je hebt niks te klagen he
0900-meergeld al helemaal niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
0900-meerbier bestaat zeker niet?
Ik heb hier nog wel wat bier, t is alleen over de datum, interesse?quote:
Mits honkbalknuppel en persoonlijk bezoek moet dat lukken denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef Frezer het volgende:
En 0900-krijg-geld-terug-van-de-IB-groep![]()
Zo iets zal het moeten worden vrees ik ja. Stort je 1400 Euro terug, halen ze maar 700 van je schuld af.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mits honkbalknuppel en persoonlijk bezoek moet dat lukken denk ik
Goh, wat schandalig, waar halen ze het lef vandaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, ik moet nog een uur of 6 a 7 werken he
En hoe verzinnen ze dat danquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo iets zal het moeten worden vrees ik ja. Stort je 1400 Euro terug, halen ze maar 700 van je schuld af..
Aso zijn hetquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:29 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Goh, wat schandalig, waar halen ze het lef vandaan![]()
Belachelijk, wil je er een paar van mij? Ik heb nog uren over, en dan heb ik nog 2 weken vakantie in december ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aso zijn het![]()
Beetje zeuren dat ik meer uren opneem dan dat ik heb![]()
Als ik dat eens wist,quote:
Die passen in het zelfde rijtje als de IB-groep,quote:
Ik ben aangenomen, dus 14 november begin ik met de trainingquote:
Ja achter het buffet gestaan en schoonmaken naderhand.. ongelooflijk hoeveel mensen er bij de ikea etenquote:
oew gaaf! gefeliciteerd !!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen, dus 14 november begin ik met de training
Thanxquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen, dus 14 november begin ik met de training
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |