het is niet de reactie op zich [ja ook wel]quote:Op donderdag 17 november 2005 16:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan die reactie dan?
Misschien let ik niet goed op.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is niet de reactie op zich [ja ook wel]
maar overal waar ik kom weet cerror op de 1 of andere manier een kutopmerking te bedenken.
ik ben het sowieso zat, en in dat topic heb ik daar helemaal geen zin in.
dat dat niet opvalt
zo ongeveer overal, dus ook in sexquote:Op donderdag 17 november 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien let ik niet goed op.Ik kom sowieso momenteel eigenlijk alleen maar in SEX / de WFL-slowchat. Of gebeurt het juist hier in SEX?
Ik ben ook maar nieuw.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef MikeyMan het volgende:
Goed, ik wil bij deze een permban aanvragen voor de heer of mevrouw (denk het eerste) "Deek"... Wordt niet goed van dat figuur...
Done.quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een Kamasutrabeurs gekocht.
kan dit gesloten of naar onzin ofzo verhuisd worden?
idd, tijd voor een ban voor der, want ze opent alleen maar van zulke aandachtstrekkerij topics, kijk maar in der posthistory, van de 4 topisc die ze geopend heeft zijn er al 2 dichtquote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef innovative het volgende:
Kijk even bij het topic "extreem". Wederom over poepseks.
Vooral het "ik ben 21 en heb 2 kids"... Ik zie de samenhang niet met poepseks???quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, tijd voor een ban voor der, want ze opent alleen maar van zulke aandachtstrekkerij topics, kijk maar in der posthistory, van de 4 topisc die ze geopend heeft zijn er al 2 dicht
Nouja, denk dat het allebei flink persen is...quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef innovative het volgende:
[..]
Vooral het "ik ben 21 en heb 2 kids"... Ik zie de samenhang niet met poepseks???
quote:Op maandag 28 november 2005 20:01 schreef MikeyMan het volgende:
Nouja, denk dat het allebei flink persen is...![]()
Heb nogal wat verwijderd, misschien is er per ongeluk ook een normale reactie van jou meegenomen in de opruimactie? Kan gebeuren. Sorry als dat idd het geval is. Je mag het gerust opnieuw posten als het een constructieve bijdrage was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef Camplo het volgende:
Ik had 1 normale en 1 reactie op iemand die mij quote en ze waren dus allebei weg
Dat is aan de mods van ONZ nu. Ik kan je bijna garanderen dat het vanuit WGR ook erg rap in ONZ terecht zou komen. Het IS namelijk een onzintopic.quote:Op zondag 4 december 2005 23:16 schreef Kansloos het volgende:
Ongelukje
Ho eens, dit is geen onzin, ik heb zelf in m'n openingpost al de aangegeven dat hij misschien beter in [WGR] zou passen, verplaats het topic daar dan heen.
Slotje aan gehangen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:47 schreef innovative het volgende:
Letterlijk doggy
te bizar voor woorden. En hoogst ongeloofwaardig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |