quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wil ze nou in die vleugel gaan schijten?
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn TT was veel leuker!
quote:
Dan had jij van mij voorrang gekregen! Van die bitch van een Tokay waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doen![]()
Wehehe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doen![]()
Ja, het is beter zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wehehe.
Die TT suggereert dat we al 426 topics lang plaatjes van vrouwen die in piano's schijten vol ...... ehm, schijten. Ofzo.![]()
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Waar blijft pyl?
Die zit in het paard van Sinterklaastopic!quote:
Van een stout meisjequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; 'k weet ook niet hoe ik eraan kom...![]()
welke mevrouw of meneer... ik zie nergens een fotootje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.
![]()
Die staat zeker in het andere topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke mevrouw of meneer... ik zie nergens een fotootje...![]()
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die staat zeker in het andere topic.
Je kunt tegenwoordig weer quoten uit gesloten topics...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutel![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutel![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.
![]()
sluit zich daar bij aan.. voordat bij Pyl de stof stoom uit zijn oren komtquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik weet noch de naam van mevrouw, noch die van meneer...
Je gaat toch niet weg om die opmerking?quote:
Ik kan beter ook maar mijn mond houden want Tokay is geloof ik erg boos op me.quote:
Welnee... toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan beter ook maar mijn mond houden want Tokay is geloof ik erg boos op me.
Is haar goed recht. Was niet zo erg aardig wat ik zei.quote:
Maar je knipoogde toch.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is haar goed recht. Was niet zo erg aardig wat ik zei.
Nick....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef brother52 het volgende:
Josh Homme en de ex-bassist van queens of the stone age
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Ik werd geroepen?
Deze keer zal ik die wel verdiend hebben maar na donderdag toen ik meerdere keren zonder reden geslagen ben door je voelt dit niet echt als zand erover.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Tokay het volgende:
Ik word niet zo snel boos hoor, wyccie.
Maar ik word niet graag voor bitch uitgescholden, ook al is het dan als grapje bedoeld.
@ mr_a: [afbeelding] en nu zand erover!
Ik vind het wel liefquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Tokay het volgende:
Aaaaarrrrrgh...... mijn tandglazuur, wat doe je?!?!![]()
Toen testte ik slechts mijn nieuwe smileys op een onschuldig slachtoffer uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze keer zal ik die wel verdiend hebben maar na donderdag toen ik meerdere keren zonder reden geslagen ben door je voelt dit niet echt als zand erover.![]()
willekeurig zeker ook?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Toen testte ik slechts mijn nieuwe smileys op een onschuldig slachtoffer uit.
Nou leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Toen testte ik slechts mijn nieuwe smileys op een onschuldig slachtoffer uit.
Ach joh, we zijn zo lief hier, met z'n allen.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou leuk!Dan was de B -word duidelijk wel op zijn plaats dus!
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach joh, we zijn zo lief hier, met z'n allen.![]()
Love, peace and happiness; you know what I'm saying??
quote:
Weet ik wel maar mag ik niet terug pesten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen... dat woord gebruik je nooit bij een dame, wel eventueel bij een sloerrie en dat is Tokay geenzins!
quote:De rechercheurs en speciaal agent Z waren aan het speuren naar aanwijzing waar die gemene Scrutinizer zich verborgen kon houden. De kinderen waren ook op zoek naar Scrutinizer. Als we hem vinden dan bel ik de politie hoor zei Tokay. Ja want hij is veels te gevaarlijk zei Wyccie. Andy wimpelde het weg. We grijpen hem gewoon. De vorige keer hadden we hem ook te pakken zei hij boos. TH sputterde ook tegen. Hij is heel gemeen. Hij heeft me met een stok gepord. Ik slaap nog steeds met een nachtlampje aan. Andy en Berk moesten heel hard lachen. Wyccie zei dat ze niet zo gemeen moesten doen en TH er niks aan kon doen dat hij bang was en nu al 3 weken niet meer in zijn bed had geplast. Nu moesten Andy en Berk nog harder lachen. Tokay werd boos op ze. Ophouden! We moeten juf Diaan zoeken! En daarmee uit! Andy en Berk waren gelijk stil. Zo hadden ze Tokay nog nooit gezien. Speciaal agent Z was ondertussen iets op het spoor gekomen. Bandensporen. Ineens ging rechercheur Peaceman’s telefoon. Het was Brother. Kom naar de MacDrive. Ik weet waar hij zit zei.
De rechercheurs en speciaal agent Z spoedde zich naar de MacDrive. Andy wist ook waar die gemene Scrutinizer zich verborgen hield. Hij had een paar zeelui afgeluisterd. Hij zit in de haven. We moeten er nu heen. Ze fietsten richting de haven. De rechercheurs en speciaal agent Z waren inmiddels bij de MacDrive aangekomen. Brother stond er al. Hij zit in de haven. Hij zit op een schip dat morgen naar Panama uitvaart. Je weet het Peaceman, je hebt het niet van mij. Brother stapte weer op zijn scootertje en reed weg. De rechercheurs en speciaal agent Z reden richting de haven. De kinderen slopen al door de haven. Maar ze wisten niet waar die enge Scrutinizer zich verstopt zou kunnen hebben. Ineens zag Wyccie een man met een gleufhoed op het dek van een schip staan. Daar is ie fluisterde ze.
Dat zie jij goed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Andrea Bocelli.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wíst het gewoon toen ik het typte!!![]()
Jose it is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:14 schreef Berkery het volgende:
Gossee Feliciano?
Zegt mevrouw die nog met een nachtlampje slaapt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik pak gewoon een koevoet en sla Scrut keihard op zijn kop!
Nee joh!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
David Chapelle?
Tuurlijk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
Stevie Wonder toch ?
Ik ben niet bang in het donkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zegt mevrouw die nog met een nachtlampje slaapt.![]()
Doe dat peaceman! Welterusten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruni Heinke?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Porky Franssen
Ze heeft ook jaren geleden in GTST gespeeld. Denk het 2e seizoen ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk nooit naar die advocatenserie eigenlijk maar ken haar wel uit Westenwind
Ja als de vrouw van Jef.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ze heeft ook jaren geleden in GTST gespeeld. Denk het 2e seizoen ofzo
Vrouw van Jef ja, Karin.....(Heb zelf de eerste seizoenen gezien, maar nu niet meer echt)quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja als de vrouw van Jef.Dat krijg je als je een zus hebt. Dan zie je wel eens dat soort programmas.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Marnix Kappers.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:27 schreef Z het volgende:
Cees Geel.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
De broer van Jeroen. Tim.
Ook......quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die gozer die bij de interlands die infantiele belspelvraag stelt geloof ik.
Ik zal z´n initialen geven...H. Vquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Hier eindigt mijn winning streak in de RJP denk ik.
Hij heet inderdaad Haroldquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:01 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij heet hij Harold.
Harold Verwoerd. Ik ken ´m nog uit de tijd dat hij bij theatergroep Jeans zongquote:Op maandag 31 oktober 2005 12:20 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hem alleen van de belspelletjesKen geen achternaam dus.
Ik heb geen idee.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie kent deze hoofdrolspelers uit The Godfather IV?
[afbeelding]
Ik denk dat je ze wel kent.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:46 schreef pos het volgende:
Ik heb hem ooit in de bioscoop gezien maar ben denk ik veel vergeten...ik ken ze niet
Ik weet het niet meer zeker....misschien was het deel III wel die ik in de bioscoop gezien heb. Ik ken ze echt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze wel kent.
De ondertitel luidt:
Godfather IV: The Russian Connection
Jaaaah natuurlijk...quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:41 schreef Z het volgende:
Jose Mourinho & Roman Abramovitch.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:41 schreef Z het volgende:
Jose Mourinho & Roman Abramovitch.
Een geslaagde grap van mij dus!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:23 schreef pos het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker....misschien was het deel III wel die ik in de bioscoop gezien heb. Ik ken ze echt niet.
Natuurlijk was het III....IV bestaat helemaal niet![]()
Ja idd...door jou Godfather "hint ", dacht ik helemaal niet aan voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een geslaagde grap van mij dus!![]()
Ik dacht dat zo'n voetballiefhebster als jij ze direct zou herkennen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:58 schreef pos het volgende:
[..]
Ja idd...door jou Godfather "hint ", dacht ik helemaal niet aan voetbal![]()
Ja, wrijf het er maar inquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n voetballiefhebster als jij ze direct zou herkennen.![]()
Dat was niet mijn bedoeling hoor. Ik wou je een hart onder de riem steken.quote:
Dat is dan wel weer aardigquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling hoor. Ik wou je een hart onder de riem steken.![]()
Na mijn misdragingen gisteren moet ik deze hele week aardig zijn vind ik.quote:
Uhu!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is die dame die de vrouw van William Wallace speelt.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:12 schreef single_queen het volgende:
oooh, damn..
ik heb het vh weekend nog over haar gehad, MAAR TOEN kon ik ook al niet op haar naam komen. Ze speelt die prinses in de nieuwe Star Wars.. en in nog tig films, is zij niet ook Mathilda uit Leon?
(gefrustreerd en gaat na deze post googlen)
Zelfs zonder haar is ze nog hartstikke knap vind ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:14 schreef single_queen het volgende:imdb.com.. gevonden N. P.
BALEN.. kheb een film of 6 van haar gezien, zou je toch moeten onthouden
Nee joh mijn liefje naast Alicia en Virginie Natalie Portman.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Imbrogolia (oid)
Ah met hunks heb je minder problemen zie ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:21 schreef single_queen het volgende:
christian bale!
Ow okay.....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee joh mijn liefje naast Alicia en Virginie Natalie Portman.
Ik weet niet of je het hier gezellig vind en nog vaker terug wil komen maar als je van plan bent om vaker mee te spelen, raad ik je aan een photobucketaccount te openen. Dan kun je de afbeeldingsnaam namelijk maskeren.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:30 schreef single_queen het volgende:
hmmm, helaas is de naam zichtbaar als je hem opslaat maar goed, was bij de vorige waarschijnlijk ook het geval
Jouw hunk en mijn grote voorbeeld en 'naamgenoot'.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jouw hunk en mijn grote voorbeeld en 'naamgenoot'.
Het is ook een knappe kerel en nog echte vent ook. Dat zie ik zelfs.quote:
Dat zie jij wel goed dan....quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is ook een knappe kerel en nog echte vent ook. Dat zie ik zelfs.
tja that is all in the game hier.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:39 schreef single_queen het volgende:
he bah, die wist ik ook ! das een echte hunk
Post jij dan eens een moeilijke babe!quote:
Zo heet mijn zwager niet!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:51 schreef wyccie het volgende:
Paul Bettany!
uhu!quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:51 schreef wyccie het volgende:
Paul Bettany!
Is dat joch uit Winnie de Pooh zoek?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:26 schreef Diaan73 het volgende:eventjes * gaat zo expeditie robinson kijken
Nee Sugar Ray.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat joch uit Winnie de Pooh zoek?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat joch uit Winnie de Pooh zoek?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:13 schreef Berkery het volgende:
Da's Johnny Depp in Sleepy Hollow
Ruben van der Meer....quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ruben Vermeer
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ruben van der Meer....
Ik weet dat je deze bedoelt![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
Ruben v/d Meer.
Tobey Maguire idd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
Toby McGuire ?
Willem van Oranje/Willem de Zwijger?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Sancho Panchez?
Marnix van Sint-Aldegonde!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:38 schreef wyccie het volgende:
Geen Leopold.
Hij was assistent van Willem van Oranje.
Mooie hint zou dat zijn geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Erben Wennemars?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:49 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marnix van Sint-Aldegonde!
(De schrijver van Het Wilhelmus)
Je hintje deed 't
'k had 'm ook wel geweten, maar ik was te druk op MSN...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hehe.... ik dacht even dat ik weer op pyl zou moeten wachten!
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had 'm ook wel geweten, maar ik was te druk op MSN...![]()
Nee, dat was ik. Ik zal je nog wel een keer mijn villa en auto's laten zienquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En die heeft ook de Postcodeloterij bedacht of zo?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:58 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat was ik. Ik zal je nog wel een keer mijn villa en auto's laten zien![]()
Jullie gaan voortaan in een kikkerpak rondlopen?quote:
Tot dat je over vier jaar in bed met de tuinman wordt betrapt.quote:
Nieuwe smilies uittestenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie gaan voortaan in een kikkerpak rondlopen?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot dat je over vier jaar in bed met de tuinman wordt betrapt.![]()
F..... en L......quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Prins van Spanje en zijn vrouw... maar hoe heten ze nu
Zij heet Letitia geloof ik. De naam van hem is vast Gaime of Guan of Gorge of Gosequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
Prins van Spanje en zijn vrouw... maar hoe heten ze nu
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:11 schreef wyccie het volgende:
Felipe en Letizia
Dat moet je bij TH doen. Hij zegt dat toch altijd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nieuwe smilies uittesten
[..]![]()
[afbeelding]
Wie? Treinhomo en Wyccie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben gisteren een dochtertje gekregen![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Joost v/d Vondel ?
Ja, of Felipequote:Op maandag 31 oktober 2005 22:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zij heet Letitia geloof ik. De naam van hem is vast Gaime of Guan of Gorge of Gose
Ja en ze heet Treinlesbo!quote:
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Joost v/d Vondel ?
Michiel de Ruyter?quote:
Willem II ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:22 schreef brother52 het volgende:
Allemaal niet goed.
Hint: Hij word nog dagelijks gecremeerd.![]()
Hebben zij elkaar al ontmoet dan? Of kun je ook kinderen krijgen via MSN?quote:
quote:
Hofnar zou ook nog kunnen...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Willem II ?
JAquote:
Hai Tokayquote:
Goed gegoktquote:
En dat zonder editten...quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:28 schreef brother52 het volgende:
Goed gegokt
Zouden ze eens een tv-programma over moeten maken....quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hai Tokay
Omdat ik niet zo aardig was tegen je gister:
[afbeelding]
Open er een topic over in [PUB]quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben zij elkaar al ontmoet dan? Of kun je ook kinderen krijgen via MSN?
Strak planquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zouden ze eens een tv-programma over moeten maken....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |