quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Wil ze nou in die vleugel gaan schijten?
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn TT was veel leuker!
quote:
Dan had jij van mij voorrang gekregen! Van die bitch van een Tokay waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doen![]()
Wehehe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wilde "Raad je Plaatje voor vrouwen die in piano's schijten #426" doen![]()
Ja, het is beter zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wehehe.
Die TT suggereert dat we al 426 topics lang plaatjes van vrouwen die in piano's schijten vol ...... ehm, schijten. Ofzo.![]()
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef Tokay het volgende:
Waar blijft pyl?
Die zit in het paard van Sinterklaastopic!quote:
Van een stout meisjequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; 'k weet ook niet hoe ik eraan kom...![]()
welke mevrouw of meneer... ik zie nergens een fotootje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.
![]()
Die staat zeker in het andere topic.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke mevrouw of meneer... ik zie nergens een fotootje...![]()
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutelquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die staat zeker in het andere topic.
Je kunt tegenwoordig weer quoten uit gesloten topics...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutel![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar die is op slot en ik heb geen sleutel![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef pyl het volgende:
Ik wacht rustig af tot eenieder zijn poep- en piesgrapje heeft gemaakt en misschien daarna een poging doet mijn mevrouw en / of meneer te raden.
![]()
sluit zich daar bij aan.. voordat bij Pyl de stof stoom uit zijn oren komtquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik weet noch de naam van mevrouw, noch die van meneer...
Je gaat toch niet weg om die opmerking?quote:
Ik kan beter ook maar mijn mond houden want Tokay is geloof ik erg boos op me.quote:
Welnee... toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan beter ook maar mijn mond houden want Tokay is geloof ik erg boos op me.
Is haar goed recht. Was niet zo erg aardig wat ik zei.quote:
Maar je knipoogde toch.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is haar goed recht. Was niet zo erg aardig wat ik zei.
Nick....quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef brother52 het volgende:
Josh Homme en de ex-bassist van queens of the stone age
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |