quote:
mr_anonimous + 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Harold Ramis
Baby Boom
Stripes
BIll Murray:
Lost in Translation
Kingpin
Dan Aykroyd :
My Girl
My Stepmother is an Alien
Ernie Hudson
The Substitute
Congo
Laten we gokken dat dat Goal isquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke film zien we Zidane, Beckham en Kluivert?
Patch +1quote:
Mijn excuses, heb vandaag een dagje vrij...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tering Patch, doe normaal man
Ik krijg niet eens de kans om het topic te openen of je hebt alweer gereageerd
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tering Patch, doe normaal man
Ik krijg niet eens de kans om het topic te openen of je hebt alweer gereageerd
Ben je bang dat die schier onoverbrugbare voorsprong die je hebt toch overbrugd gaat worden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn excuses, heb vandaag een dagje vrij...
Ik voel de hete adem in mijn nek na een groot aantal maanden afwezigheid...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ben je bang dat die schier onoverbrugbare voorsprong die je hebt toch overbrugd gaat worden?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Casper van Kooten?
IntrePidIvity + 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beau van Erven Dorens?
die cabaretier, Javier Guzman ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie was Jon dan eigenlijk
Vraag komt er aan.
Ik dank je voor je bijvalquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen, jullie stellen me zwaar teleur.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Doet ie niet. Dan gaat zijn 666 er aan.quote:
Ik maak toch nooit spelfouten, kom op zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook niet.
Ze hebben ee verbinding die iedereen wel kent.
Sorry, ik zat tv te kijen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Goed begin.quote:
Dat nou net weer niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef ArtyShock het volgende:
Of... hebben ze dezelfde initialen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hun voornaam en achternaam zijn omgedraaid van de een bij de ander?
Lekker duidelijk
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef ArtyShock het volgende:
Oh wacht! Keith David en David Keith!
Intre +1quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hun voornaam en achternaam zijn omgedraaid van de een bij de ander?
Lekker duidelijk
Ach het eh... went.quote:
Als hij straks in december de Martin Scorsese award wint is alles weer goed.quote:
Ik kom niet veel verder dan Christopher Reeves en Dean Cain...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, niks bekokstoven dus.
Noem 4 acteurs die Clark Kent/Superman spelen/gespeeld hebben
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Tom Welling is zeker van Smallville?
Pff... The Big Lebowski?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef Sheridana het volgende:
Tagline, van welke film?
This is the weekend they didn't play golf.
Nee, verre van dat...quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Happy Gimore?
The River Wild?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef Sheridana het volgende:
What _did_ happen on the Cahulawassee River?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
River Wild?
That's itquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ohnee Deliverance!
Ik ken dat. Ik ben nòg aan het bijkomen van gisteravond... Trusten!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef Sheridana het volgende:
En ik ga slapen....zwaar weekend gehad...Welterusten!
Is dat Charles Grodin?quote:
Yep! Acteur in ruste inmiddels. Vond dat hij te oud werd om te acteren. Ik had liever gezien dat Chevy Chase dat deed.quote:
Ik kan me behalve Midnight Run eigenlijk geen leuke films herinneren met 'm. Maar Chevy is inderdaad een redelijke has-been.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep! Acteur in ruste inmiddels. Vond dat hij te oud werd om te acteren. Ik had liever gezien dat Chevy Chase dat deed.
Arty +1
King Kong en Beethoven 1 waren ook okay. Chevy reken ik persoonlijk niet tot de has beens maar meer tot de never was catergorie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik kan me behalve Midnight Run eigenlijk geen leuke films herinneren met 'm. Maar Chevy is inderdaad een redelijke has-been.
Ik mag Chevy wel. Fletch was grappig en Memoirs of an Invisible Man vond ik ook prima te pruimen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
King Kong en Beethoven 1 waren ook okay. Chevy reken ik persoonlijk niet tot de has beens maar meer tot de never was catergorie.
De film die ik gezien heb was een goede maar onbekende oorlogsfilm ook wel Hamburger Hill 2 genoemd van dezelfde regisseur. Hij was ook een detective in Alaska en werd ontzettend gepest als nicht door een klein meisje met een groot voorhoofd.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n geval van ik ken de kop maar waar van ook al weer.
Ach ik ben misschien te hard door te zeggen never was. Die films zijn wel okay inderdaad. En om Three Amigo's kon ik toen ik jonger was ook wel lachen. Hij is denk ik net als Steve Martin de funny touch inderdaad ergens in de jaren 90 kwijtgeraakt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik mag Chevy wel. Fletch was grappig en Memoirs of an Invisible Man vond ik ook prima te pruimen.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zat toch ook in United States of Leland? Hij is de pa van het vermoorde jochie.
Arty +1quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
Memoirs of an Invisible Man
Fletch
Fletch Lives
Caddyshack
The Three Amigos
National Lampoons Vacation
Orange County
Hmm. Ook al te simpel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Mira Sorvino.
victorinox + 1quote:Op maandag 31 oktober 2005 07:50 schreef victorinox het volgende:
Bill & Ted's Excellent Adventure
The Gift
The Matrix
Constantine
Johnny Mnemonic
Speed
Dat is goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 07:59 schreef Patch het volgende:
Dat moet Galaxy Quest zijn
50% goed, alleen de film niet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:11 schreef victorinox het volgende:
Home Alone?
De rest speelt zich af tijdens kerst?
victorinox + 1quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:14 schreef victorinox het volgende:
Planes, Trains & Automobiles?
De rest speelt zich af tijdens kerst?
zo te zien, niet mijn straatje...quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:24 schreef victorinox het volgende:
Plot Keywords van welke film?Gun Fu Martial Arts Shootout Police Officer Killed
Nope...quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:39 schreef Patch het volgende:
bij dat rijtje zeg ik Sin City
Nope...quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
godfather?
Nope...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:01 schreef dyonvbaal het volgende:
True romance?
Nope...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:09 schreef RuneRose het volgende:
Goodfellas?
Dat is goed.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:10 schreef RuneRose het volgende:
the untouchables?
Hij is gestopt met regisseren?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:14 schreef RuneRose het volgende:
Omdat ik van het weekend zijn laatste film heb gezien, geef mij maar 7 films van Gus van Sant!
Nee victor, hij's er nog niet mee gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Elephant![]()
Gerry![]()
Good Will Hunting![]()
Psycho![]()
Last Days![]()
#6![]()
#7![]()
TM +1!quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:18 schreef twentemeisje het volgende:
Wat InTre zegt plus:
- Finding Forrester
- My own private Idaho
Goedemorgen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:58 schreef dyonvbaal het volgende:
plaatje 4 en 6 zijn sleepy hollow en pirates of the... toch? dus dan de L en de Y en de I en de E toch?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:59 schreef Chielus het volgende:
1= the crow
6 = Pirates of the caribean
morghe trouwens
I'll read it en Stigmata is goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yo. Kan iedereen (mits 5 minuten tijd) even FMT Slowchat Topic: Male Bonding Week! lezen en zijn of haar mening geven? Bedankt.
Om een beetje ontopic te blijven herken ik Stigmata.
Geen vulkaanfilms, geen Lorelai of andere Gillmore Girliesquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:13 schreef Patch het volgende:
Was in de war met die andere vulkaan-film...
RR
LO
LI
LY
GM
IE
zoiets?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:19 schreef Patch het volgende:
zou toch zweren dat nr. 2 die man was die uit de metro springt in lava in Volcano
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:21 schreef Patch het volgende:
2 = TA ?
Bestaat die nog ook dan?:Pquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:31 schreef twentemeisje het volgende:
Ietsje bekender dan Marielle Grity.... (understatement)
quote:
Hij regisseert toch onder welke steen ze de uit zijn eigen ZOO meegebrachte slangen neer moeten leggen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Steve Urwin kan ook niet met die lettersEn heeft nooit iets geregisseerd.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Pirates of the caribean
Nightmare on Elmstreet
Platoon
Donnie Brasco
Chocolat
Ninth Gate
Edward Scissorhands]
Charlie and the chocolate factory
Corpse Bride
Cry Baby
Patch snoept het punt weg! Hij zat ook in The Warriors.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:27 schreef Patch het volgende:
James Remar
2 Fast 2 Furious
Blade 3
The Girl Next Door
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef Patch het volgende:
Ik ben zo'n gemene snoeper![]()
Makkelijke doen dan?
Als mr_anonimous geen snoeper is dan gaat ie nu even een wandelingetje maken
Hoe heet het ruimteschip van Han Solo?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Millenium Falcon
TM + 1quote:
Wat is er?quote:
Ah daar ben ik wel even zoet mee denk ik.quote:
Schrik je daarvan?quote:
Ik ben vandaag eens een keer aardig. Dat is wel even wennen zeg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Ik dacht even dat het om het woordje 'The' ging, maar zie net dat Andy zich bedacht had (mijn Andy wat doe je)... Never doubt your first ingeving
In Mister Murphy it is!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:01 schreef ArtyShock het volgende:
Hij lijkt op Cillian Murphy...
Ik zag ook het probleem niet zo. Ik vond 'm erg herkenbaar eigenlijk vanwege z'n vrij eh... typische gezicht. Ik begon alleen te twijfelen omdat jullie het allemaal niet zagen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vond 'n echt behoorlijk herkenbaar.... maar dat is natuurlijk omdat ik weet wie het is
Je herkent California Mountain Snake niet?quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is zij die blonde buurvrouw uit Desperate Housewives?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:15 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat plaatje is zeker uit Breakfast on Pluto?
Tsk.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:30 schreef RuneRose het volgende:
da's iig. buster keaton...
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
een vingerstukje
quote:
dat was Temminkquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
En dat hij in Grijpstra & De Gier, All Stars en een tv-film over cage-fighting speelt...
zelf 6 en er stonden nog maar 5 juiste titelsquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:52 schreef EricusMaximus het volgende:
Pluk van de petteflet
vet hard
06/05
pietje bell 1 en 2
de noorderlingen
quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Steve Carell in The 40-year Old Virgin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |