ja inderdaad ja....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gok benen scheren en dan uitschieten.Maar als je met je poesje bezig bent is het wel wat raar ja.
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Pff haren maken de mens
Ik zou het alleen eraf halen als mijn vriendin het zou gaan eisen.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:24 schreef Modwire het volgende:
Conclusie, kleine kinderen zijn geen mensen..
een vrouw met haren op der gezichtquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb zelf de beste ervaring met een 'goedkope' ontharingscrème, namelijk die van het Kruidvat eigen merk. Die kun je voor armen, benen én gezicht gebruiken. Met Veet en zo zit het wat ingewikkelder: daar heb je crèmes voor haren en benen, maar wil je je gezicht ontharen, komen zij met allemaal dure opties als harsstrips enzo.
Koop dus gewoon Kruidvat eigen merk ontharingscrème, die kun je ook voor je gezicht gebruiken.
Ontharingscrème kan een link goedje zijn. Ik heb het ooit eens gebruikt op een geïrriteerde gezichtshuid en dat heb ik geweten: mijn hele gezicht zat onder de krassen (!) en die had ik minstens een week.
Je kunt ontharingscrème op je gezicht gebruiken als je huid niet geïrriteerd is. Let op. Zorg dat je een klokje in de buurt hebt, want ik raad een langere gebruikstijd van 6 minuten dringend af. Je huid kan gaan flippen als je het langer gebruikt. Smeer het op en blijf op de klok kijken. Was het zachtjes af met lauw of koud water en doe erna een royale dagcrème op je huid.
Het beste ontharen in de douche zodat je huid al wat vochtig is.
Succes
Bij het circus zie je ze vaak genoegquote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef poloolop het volgende:
[..]
een vrouw met haren op der gezicht??
Dus, met tieten ben je ook niet geborenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.
wat kinkt dat liefquote:Op woensdag 9 november 2005 23:26 schreef Adurothiel het volgende:
een veilig beschermend pruikje voor de edele delen
Gekkiequote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Haren maken de mens zeg je, maar je krijgt dit pas vanaf ongeveer je 12e, dus ben je er niet mee geboren en voor zover ik weet dient het ook nergens voor.
Goed kijken, dan zie je bij de meeste vrouwen meer dan je lief is. Ook als je ouder wordt, krijg je meer haartjes op je gezicht. Maar toegegeven: ik ben nogal perfectionistisch.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef poloolop het volgende:
[..]
een vrouw met haren op der gezicht??
sluit ik me bij aan,..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik houd niet van pruikjes en zeker niet op edele delen.![]()
there you go...quote:Op zondag 13 november 2005 16:21 schreef Fok_you het volgende:
this thread is worthless without pics
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:51 schreef BCtjuh het volgende:
[..]
Je wenkbrouwen en wimpers zijn bescherming van je ogen. Hoofdhaar is er ter bescherming van je schedel en hersenen. Van de rest van de haren is de evolutionaire noodzaak weggenomen in de westerse maatschappij.quote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrouwen
quote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Haar dient om zweet ed tegen te houden. iig je wenkbrauwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |