Ik vond haar beter dan die half-amerikaan voor haar die wel doorgingquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
die dochter van die artiest... die met dat alicia keys hoedje... schande dat die niet door is
(geen auditie of foto? ik heb geen naam dus...)
ja precies ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:09 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik vond haar beter dan die half-amerikaan voor haar die wel doorging
Sowieso vind ik huilen na zoiets al te triest voor woorden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
tis gewoon een belachelijke hockeykut
Ja, dat was wel liefquote:Op woensdag 2 november 2005 09:57 schreef Luchtbel het volgende:
Avondroodwat een mooie achternaam!
Jerney deed wel aardig tegen hem, dat maakt misschien wat goed.
O mán dat was erg.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef klaarover het volgende:
Die Mirjam he, die heeft zichzelf wel zo onsterfelijk belachelijk gemaakt!
-'ik werk achter de schermen, maar vandaag in de spotlights, dat is wel afwisselend'
-vijf stadia van geestelijke voorbereiding, hahaha!
-binnenkomen, als een bokser enkele kledingstukken uitdoen, en dan naar de stip
-en vervolgens GEEN idee hebben van wat het betekent om een liedje te zingen.
Eigenlijk heel zielig, zo'n eenzaam meisje.
Iek zijt den kwaedsten nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:22 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand deze in de OP zetten? Zwolle
Muziek is erg zacht, maar de stemmen zijn prima te horen.quote:Op zondag 20 november 2005 11:52 schreef 2good4you het volgende:
Ik hoor heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zacht geluid bij de theaterrondes. Hebben meer mensen hier last van?
Het is toch rondesquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
TT aangepast
Er is nog maar één theaterronde geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |