Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
nee, maar zonder eten ga ik uiteindelijk dood en dat wil ik nog niet ..
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog etenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellen
Dan haal je het er maar uit en eet je het straks nog een keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog eten
Sambal bij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
dit lees ik terwijl ik mn toetje eet, en ik denk in beelden dus ik zag het voor me.. en bedankt he..
Omdat ik eigenlijk geen honger heb, mijn moeder en broertje net terug zijn van een verjaardag en ook geen honger hebbenquote:
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..quote:
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FMquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen vanavond?
Ik ga zometeen naar salsa dansenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Oeh, wat ga ik uitzoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Wat jij wilt..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat ga ik uitzoeken
En nee, beetje tv kijken ofzo,
jij wel?
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik sterf van de pijn in mn rug.. dus wordt niet veel leuks doen
dvd's kijken is fijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:06 schreef Breetai het volgende:
[..]
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FM
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?
Eens naar laten kijken door een ha?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens naar laten kijken door een ha?
Daarom zeg ik het nog maar eens hequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog maar eens he![]()
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeft
Vanuit Thailand?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoor![]()
Goh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goh
ga je dan nu mijn tentamens maken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goh?
Trouwens, goedeavond iedereen. Ik voel me nog niet veel beter maar ik ben wel van mijn tentamens af
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ga je dan nu mijn tentamens maken?
psychologie en human resource management ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?quote:
HRMquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
psychologie en human resource management ofzo
en je krijgt er niks voor terug.. helaas pindakaas
We gaan 1 keer per week naar een internetcafe volgens onders, dus ja, dan kan ik ook wel even fokken hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?
Babe!quote:
Dan maak ik ook je tentamen nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
psychologie en human resource management ofzo
en je krijgt er niks voor terug.. helaas pindakaas
Mail me, make me laugh, please.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ik moet je wat vertellen over TGC eigenlijk, word je daar nu blij van?
ga je ons dan ook foto's laten zien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan 1 keer per week naar een internetcafe volgens onders, dus ja, dan kan ik ook wel even fokken hoor
Kun je die mug op mijn kamer misschien ook komen vermoorden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Twisted_fok het volgende:
gelukkig maak ik alles dood vandaag.
of niet
kom me maar halenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Kun je die mug op mijn kamer misschien ook komen vermoorden?
Zeg dat niet te hard, ik ben met anderhalf uur bij je hoor!quote:
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.quote:
Ik wil niet in lingerie bruidsmeisje zijn hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.
Dat je het even weet.
Oke, jij mag naakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil niet in lingerie bruidsmeisje zijn hoor
Ik wil graag een burkaquote:
Geen probleem. De familie laten we trouwens wel achterwege.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.
Dat je het even weet.
Ja bah, familie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen probleem. De familie laten we trouwens wel achterwege.
Niet vanuit het internetcafe, ik heb hopelijk wel mijn eigen site als ik terugkom dus die even inrichten en de foto's erinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ga je ons dan ook foto's laten zien?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al blij dat ik zelf iets heb kunnen regelen
denkproces van de man: naakt=goed ... bier.... bier...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef melismay het volgende:
Ja, maar ik ben al zo lelijk en naakt wordt het er niet beter op.... Hoe moet ik dan in godsnaam een leuke vrijgezelle kerel aan de haak slaan op jullie bruiloft![]()
Ja, nog meer dan ik er al heb!?quote:
Ik ben lelijk naaktquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
denkproces van de man: naakt=goed ... bier.... bier...
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten isquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is dit een topic voor mensen met problemen of?
Ja, af en toe kunnen we dat bestquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten is
Zeg, waarom wordt mijn uitnodiging geschrapt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Heel simpel: er komen geen leuke vrijgezelle kerels.
quote:
Dat bedekt ook echt te weinigquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]dan word het dus toch in lingerie...
Ik zei LEUKE vrijgezelle kerels.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, waarom wordt mijn uitnodiging geschrapt?.
Gewoon meepraten. Het gaat toch nergens over 9 van de 10 keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik snap SC topics nooit zo goed..
Ben niet zo'n wonder
Gewoon leuk mee ouwehoeren, we zijn niet engquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben niet zo'n wonder
Je bedoelt, ik ben er weer jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten is
Je moet er een beetje in groeien... we zijn eigenlijk gewoon een kliekje, maar dat mag je niet doorvertellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben niet zo'n wonder
iets, IETS!!! Is dat alles wat ik voor je ben? IETS?!?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al blij dat ik zelf iets heb kunnen regelen
Ik voorzie problemen met terugbrengen, maar verder: graagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk touw over gehouden aan mijn tentamenweek. Lenen?
Zie je wel, je kan wel beter krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
iets, IETS!!! Is dat alles wat ik voor je ben? IETS?!?!
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent al het iets dat ik zal krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sure why not.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?Voor mij ben je alles en de seks is in ieder geval goed
Ik heb verdomme nog niet eens seks met haar gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?Voor mij ben je alles en de seks is in ieder geval goed
Moet ik daar ook trots op zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij bent al het iets dat ik zal krijgen
Neuhquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik daar ook trots op zijn?
Nou dat klinkt ook niet te enthousiastquote:
En ik sta nog wel als neuksletje in je MSN.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb verdomme nog niet eens seks met haar gehad![]()
Ja, jij kon steeds niet. En je bent nooit meer op MSNquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En ik sta nog wel als neuksletje in je MSN.
Ik krijg ineens het gevoel dat er iets niet klopt.
Mijn enthousiasme ben ik de hele avond al kwijt, dat ligt niet aan jou.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook niet te enthousiast
Wel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb verdomme nog niet eens seks met haar gehad![]()
Oe sneaky!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn enthousiasme ben ik de hele avond al kwijt, dat ligt niet aan jou.
ja jij wel mel...quote:
Nee, ik had t over Annie, die loopt toch altijd op te scheppen over de seks met Twist!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben wel bijzonder in m'n nopjes met m'n nieuwe cd![]()
Loopt hij daarover op te scheppen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, ik had t over Annie, die loopt toch altijd op te scheppen over de seks met Twist!
En ja, ik wel, maar dat wisten we al toch?!
Ik met concertkaartjes, waar ik met mijn vader naar toe gaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben wel bijzonder in m'n nopjes met m'n nieuwe cd![]()
dat heb ik dan afgelopen week gemist... of speelt dat zich af in singles US SC ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, ik had t over Annie, die loopt toch altijd op te scheppen over de seks met Twist!
En ja, ik wel, maar dat wisten we al toch?!
Twist is geen wanhoopsdaad hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef Anthraxx het volgende:
Had ik maar seks met Twist, dan was ik iig minder wanhopig geweest
Ja, want goed ben je welquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Loopt hij daarover op te scheppen?
Ik heb iets gemist
Ik zou ook opscheppen als ik seks met mij had gehad though.![]()
![]()
Dat speelde zich af op Twist d'r kamerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat heb ik dan afgelopen week gemist... of speelt dat zich af in singles US SC ?
Goeiequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist is geen wanhoopsdaad hoor!Zij verdiend onvoorwaardelijke liefde!
Oe! Leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb net even al m'nTracy Bonham
nrs bij elkaar gegooid.
Goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb net even al m'nTracy Bonham
nrs bij elkaar gegooid.
En alle andere kamers hier in huis, uiteraard.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat speelde zich af op Twist d'r kamer
En waar, hoewel je daar nu zo sarcastisch over doetquote:
is het fokeiland weer open dan?? * nixxx zoekt in indexquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat speelde zich af op Twist d'r kamer
Op de verkeersbordtafel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
En alle andere kamers hier in huis, uiteraard.!
Ik ben graag sarcastisch, jeweettog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef melismay het volgende:
[..]
En waar, hoewel je daar nu zo sarcastisch over doet
Trouwens, bij Top of the Pops hadden ze allemaal jouw liedjesKT Tunstall, Katie Melua, Partysquad
en Golddigger!
quote:
Wat?! wat?! wat wil je doen dan?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben graag sarcastisch, jeweettog.
Partysquad?
De rest iig![]()
Ja das inderdaad een groot wonderquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat het gammele ding nog niet in elkaar is gedonderd is mij een raadsel, wat jij?
Ja. Dus?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde icoon!
Ik moest meteen aan jouw gangstah actie denkenquote:
beetje van mij hebben? ik gebruik het toch nietquote:
Whehe, prachtige actiequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jouw gangstah actie denken
Daar heb ik geen eens last van. Vrouwen zijn meer last dan lust.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis een vrouw in mijn leven. De rest heb ik al
You're welcomequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Dankjewel voor je reactie in mijn fotoboek, Melismay!
Hebben die mannetjes nog op t dak gezeten?quote:
Mannen zijn totaal onbruikbaar, dus vind je t gek dat je nog geen vrouw zo gek hebt gevonden om iets met je te beginnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik mis een vrouw in mijn leven. De rest heb ik al
Ik heb ze nog niet weer gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Hebben die mannetjes nog op t dak gezeten?
Kan je ook wat geld missen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
beetje van mij hebben? ik gebruik het toch niet
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:05 schreef melismay het volgende:
Mannen zijn totaal onbruikbaar, dus vind je t gek dat je nog geen vrouw zo gek hebt gevonden om iets met je te beginnen
Volgende keer kunnen we ook leuk op t dag gaan zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet weer gezien.![]()
quote:
Zoiets werkt inderdaad wel twee kanten op...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het ook erg tov vinden om een vrouw in mijn leven te hebben, in de zin van: Beste /goede vriendin.
Ik heb altijd mijn lieve vriendinnetje Vava, maar ik heb toch het gevoel dat ik alleen maar haar trouw kon zijn nadat ik verkering kreeg met mijn huidige vriendje.
De rest heb ik een beetje laten stikken, maar dat blijkt wel hoe sterk de band was
Tja... Dan moeten er maar eens meer leuke kerels zijn hoor!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het ook erg tov vinden om een vrouw in mijn leven te hebben, in de zin van: Beste /goede vriendin.
Ik heb altijd mijn lieve vriendinnetje Vava, maar ik heb toch het gevoel dat ik alleen maar haar trouw kon zijn nadat ik verkering kreeg met mijn huidige vriendje.
De rest heb ik een beetje laten stikken, maar dat blijkt wel hoe sterk de band was
Rotterdan is ook een ongelovelijk k***** stad hequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef GF het volgende:
Ben ik ook weer
Rotterdam was niet zo geweldig. Mij te druk en te warmBank hangen en 's avonds chinees laten komen was al beter
en als je er een gevonden hebt dan moeten er nog wat puzzelstukjes op hun plaats vallen... maar dat is niet zo erg.. ik wacht al zo lang.. wat langer kan weinig kwaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef melismay het volgende:
Tja... Dan moeten er maar eens meer leuke kerels zijn hoor!
wat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
Mijn broertje heeft echt een belabberde muzieksmaak
Utrecht, dat is pas tof!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Rotterdam zuigt
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rotterdan is ook een ongelovelijk k***** stad he
Nixxxie... Kan dat bij jou niet wat sneller gaan? Waar wacht je op?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
en als je er een gevonden hebt dan moeten er nog wat puzzelstukjes op hun plaats vallen... maar dat is niet zo erg.. ik wacht al zo lang.. wat langer kan weinig kwaad
Smaken verschillen enzo,quote:
Owke, we hebben net al gehad: Frans Bauer, The partyanimals, Elvis en Jan Smitquote:
Ja... goeie vraag... daar ben ik zelf ook nog niet helemaal uitquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef melismay het volgende:
Nixxxie... Kan dat bij jou niet wat sneller gaan? Waar wacht je op?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef GF het volgende:
Amsterdam, dat is pas bagger.
The Partyanimalsquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Owke, we hebben net al gehad: Frans Bauer, The partyanimals, Elvis en Jan Smit
Niets haalt het bij mijn broers smaak. Ski-hut muziek en dan het hele jaar doorquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef melismay het volgende:
Mijn broertje heeft echt een belabberde muzieksmaak
Daar kan je je vast wel tegen laten behandelen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef GF het volgende:
[..]
![]()
Nee, ben een geboren FeyenoorderHeb zelfs een vest met Rotterdam erop
Nee, Rotterdam is tof. Je moet wel leren houden van die stad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rotterdan is ook een ongelovelijk k***** stad he
Ik wil zo graag springen voor jullie enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... goeie vraag... daar ben ik zelf ook nog niet helemaal uit
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
en Delft is... .... ja ook wel bagger eigenlijk
Delft gaat wel, alleen het uitgaan daar was als niet student altijd minder. Wel een mooie stad opzich.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef nixxx het volgende:
en Delft is... .... ja ook wel bagger eigenlijk
Dat was het enige waar ik dan wel weer om kon lachen... Dat is jeugdsentimentquote:
quote:
No wayquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je je vast wel tegen laten behandelen hoor![]()
Ik wilde net zeggen, back to the 90ts.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was het enige waar ik dan wel weer om kon lachen... Dat is jeugdsentiment
Ik wil er niet van leren houden, heb er 1 1/2 gewoond en dat was gewoon niet leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is tof. Je moet wel leren houden van die stad.
Dat heb ik met Amersfoort.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil er niet van leren houden, heb er 1 1/2 gewoond en dat was gewoon niet leuk.
Leiden is de mooiste van Nederland, dat weet iedereen.quote:
Ja dat jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, back to the 90ts.![]()
Zijn de partyanimals trouwens niet een keer in Rotterdam afgetuigd?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn de partyanimals trouwens niet een keer in Rotterdam afgetuigd?
Ik ben gekukkig nog nooit in Rozenburg geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles beter dan Rozenburg (dat is een eiland terug)
Is niet super spannend daar hequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles beter dan Rozenburg (dat is een eiland of 3 terug)
Ja, ik dacht dat gelezn te hebben in "Hand in Hand: Op stap met de hooligans van Feyenoord".quote:
Waarom in godsnaam?! Waarom lees jij zulke dingen?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat gelezn te hebben in "Hand in Hand: Op stap met de hooligans van Feyenoord".
Wat lees ik toch hoogstaande literatuur.![]()
Ja, moeten we inderdaad eens doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, Plato? Wanneer gaan wij eens de uber-vrijgezellen meet houden? Je weet wel, jij, QyRoZ en ik.
Ik wil ook komen, ik ben ook ubervrijgezel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, Plato? Wanneer gaan wij eens de uber-vrijgezellen meet houden? Je weet wel, jij, QyRoZ en ik.
Omdat ik dat leuke boeken vind. Al zijn de Engelse hooliganboeken doorgaans wat sappiger. Vooral de boeken over Millwall's F-troop zijn toppers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?! Waarom lees jij zulke dingen?!
Je bent geen man.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil ook komen, ik ben ook ubervrijgezel!
Maar wel al langer vrijgezel dan Annie, dus ik vind dat ik mag komen !quote:
Tussen Rozenburg, Leiden en Amersfoort in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, wel in een bereikbare stad met een fatsoenlijke kroeg
Ja, we nodigen ze allemaal uit, maar dan blijft het toch bij ons drieën.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:30 schreef Anthraxx het volgende:
Kunnen we ook niet gewoon potentiele vriendinnen uitnodigen Plato?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar wel al langer vrijgezel dan Annie, dus ik vind dat ik mag komen !
ij moet een alternatieve meet met CherryLips organiseren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar wel al langer vrijgezel dan Annie, dus ik vind dat ik mag komen !
OK, binnenkort dan maar eens via msn een datum prikken.quote:
Als CherryLips komt, kom ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ij moet een alternatieve meet met CherryLips organiseren.![]()
a, je bent altijd uiterst assertief in zulke dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Niet?
Ik had je net uit willen vragen voor een date
Ik vind mannen leuker dan vrouwenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ij moet een alternatieve meet met CherryLips organiseren.![]()
Oe! Vertel eens leuk over je vriendje!quote:
Heb ik ook gelezenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat gelezn te hebben in "Hand in Hand: Op stap met de hooligans van Feyenoord".
Wat lees ik toch hoogstaande literatuur.![]()
Ik lul elke vrouw zo mijn bed in!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
a, je bent altijd uiterst assertief in zulke dingen.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind mannen leuker dan vrouwenDus ik wil met jullie mee
quote:
Uiteraard is ie:quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe! Vertel eens leuk over je vriendje!
Duh!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uiteraard is ie:
Knap
Lief
Sexy
Slim
Fijn
Geweldig
Stoer
Gaaf
en hij heeft een mooie piemel!
Of is dat te grof
Dan moet er maar een tweede meet met jou erbij komen. Eén apate men's night moet je ons toch gunnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Duh!Vrienden zijn kan ik wel! Daar zijn mannen leuk voor
Uit dit lijstje ben ik alleen Slim en Geweldig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uiteraard is ie:
Knap
Lief
Sexy
Slim
Fijn
Geweldig
Stoer
Gaaf
en hij heeft een mooie piemel!
Of is dat te grof
Dus je hebt geen mooie piemel?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dit lijstje ben ik alleen Slim en Geweldig.
Ik word door mijn beste vriend altijd een mannetje genoemd, dus dat moet dan best in 1 meet kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan moet er maar een tweede meet met jou erbij komen. Eén apate men's night moet je ons toch gunnen.![]()
Italianen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn definitie van een mooie piemel is:
...
er is geen definitie
ik vind hem mooi, en daarmee basta!
Oh ja, hij is Italiaans
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn definitie van een mooie piemel is:
...
er is geen definitie
ik vind hem mooi, en daarmee basta!
Oh ja, hij is Italiaans
Kun je in een mannelijk tempo zuipen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik word door mijn beste vriend altijd een mannetje genoemd, dus dat moet dan best in 1 meet kunnen
Ow jawel hoor, gaat vast helemaal goed komen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kun je in een mannelijk tempo zuipen?![]()
Ik hoopte eigenlijk dat jij daar wat duidelijkheid over kon brengenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat wordt er over Italianen verteld dan?
Ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden en geloven
Sorry, maar ik had zin omquote:
Hahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had zin omdeze smiley te gebruiken, als je een Japanse of Centraal-Afrikaanse vriend had gehad dan zou ik die smiley ook gebruit hebben.
![]()
Misschien komt dat ooit nog welquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij daar wat duidelijkheid over kon brengen
Ik zou in ruil best één van hun vrouwen willen hebben.quote:
Achtergrond is helemaal niet leuk... er is nog een plekje hier naast mij op de eerste rangquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien komt dat ooit nog wel
Ik houd me nu nog een beetje op de achtergrond![]()
Mits ze zich niet blonderen wel ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Italiaanse vrouwen zijn erg mooi!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mits ze zich niet blonderen wel ja.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze heeft een vriendje
met een mooie piemel
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze heeft een vriendje
met een mooie piemel
ach kom, je bent ook best liefquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Uit dit lijstje ben ik alleen Slim en Geweldig.
Ik wist dat de oude Romeinen van orgies hielden, maar ik wist niet dat die nog steeds algemeen gangbaar waren in het hedendaagse Italië.quote:
Jij begint je tot reluser te ontwikkelen.quote:
Je bent in ieder geval nooit alleenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wist dat de oude Romeinen van orgies hielden, maar ik wist niet dat die nog steeds algemeen gangbaar waren in het hedendaagse Italië.
Mooi he!? Ik vind het geweldig!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij begint je tot reluser te ontwikkelen.![]()
ik?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij begint je tot reluser te ontwikkelen.![]()
Toen net zei je nog dat je mannen leuker vindt dan vrouwen.quote:
Ze weet gewoon niet wat ze wilquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen net zei je nog dat je mannen leuker vindt dan vrouwen.![]()
Twist is een uitzonderingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toen net zei je nog dat je mannen leuker vindt dan vrouwen.![]()
Ik weet niet of je bier drinkt, maar dat hebben de mannen ook vast nog wel in de aanbiedingquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha, die reacties hier!
Iedereen zit er gelijk bovenop.
Heerlijk!
*Thuisvoelt en een popcorntje van Melismay pakt*
Gelukkig weet ik dat je toch van mij houdt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik doe niet aan complimenten op commando
hmm ik sliep nog nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha, die reacties hier!
Iedereen zit er gelijk bovenop.
Heerlijk!
*Thuisvoelt en een popcorntje van Melismay pakt*
Nee, ik zit aan de rode wijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bier drinkt, maar dat hebben de mannen ook vast nog wel in de aanbieding
Maar ik maak t meeste kans toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen wil mij. Ik kan er ook niets aan doen.![]()
Dat zou je niet doorvertellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je toch van mij houdt.
En dat je mij erg lief en aardig vind.En iemand anders zei deze week al dat ze mij best knap vond. Genoeg ego boosts dus.
Das niet waar!quote:
idem..quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef _Cara_ het volgende:
Van hetzelfde...![]()
ben eigenlijk veel te moe..
Hahaha, hij is gewoon bangquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat jij stiekem heel erg verliefd op mij bent.
let op de PI aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |