Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
nee, maar zonder eten ga ik uiteindelijk dood en dat wil ik nog niet ..
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog etenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellen
Dan haal je het er maar uit en eet je het straks nog een keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog eten
Sambal bij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
dit lees ik terwijl ik mn toetje eet, en ik denk in beelden dus ik zag het voor me.. en bedankt he..
Omdat ik eigenlijk geen honger heb, mijn moeder en broertje net terug zijn van een verjaardag en ook geen honger hebbenquote:
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..quote:
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FMquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen vanavond?
Ik ga zometeen naar salsa dansenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Oeh, wat ga ik uitzoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Wat jij wilt..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat ga ik uitzoeken
En nee, beetje tv kijken ofzo,
jij wel?
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik sterf van de pijn in mn rug.. dus wordt niet veel leuks doen
dvd's kijken is fijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:06 schreef Breetai het volgende:
[..]
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FM
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?
Eens naar laten kijken door een ha?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens naar laten kijken door een ha?
Daarom zeg ik het nog maar eens hequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog maar eens he![]()
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeft
Vanuit Thailand?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoor![]()
Goh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goh
ga je dan nu mijn tentamens maken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goh?
Trouwens, goedeavond iedereen. Ik voel me nog niet veel beter maar ik ben wel van mijn tentamens af
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ga je dan nu mijn tentamens maken?
psychologie en human resource management ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?quote:
HRMquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
psychologie en human resource management ofzo
en je krijgt er niks voor terug.. helaas pindakaas
We gaan 1 keer per week naar een internetcafe volgens onders, dus ja, dan kan ik ook wel even fokken hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |