Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:18 schreef _Kimmie_ het volgende:
nee, maar zonder eten ga ik uiteindelijk dood en dat wil ik nog niet ..
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog etenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan dat eten best een uurtje of 2 uitstellen
Dan haal je het er maar uit en eet je het straks nog een keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat kunnen, maar nu heb ik het al op. Moet alleen mn toetje nog eten
Sambal bij?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef _Kimmie_ het volgende:
dit lees ik terwijl ik mn toetje eet, en ik denk in beelden dus ik zag het voor me.. en bedankt he..
Omdat ik eigenlijk geen honger heb, mijn moeder en broertje net terug zijn van een verjaardag en ook geen honger hebbenquote:
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..quote:
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FMquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen vanavond?
Ik ga zometeen naar salsa dansenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Oeh, wat ga ik uitzoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ja dag.. zoek het ff lekker uit ofzo..
Wat jij wilt..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, wat ga ik uitzoeken
En nee, beetje tv kijken ofzo,
jij wel?
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik sterf van de pijn in mn rug.. dus wordt niet veel leuks doen
dvd's kijken is fijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:06 schreef Breetai het volgende:
[..]
DVD's kijken denk ik. of X-rated luisteren op KinK FM
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe komt dat? En wat ga je er tegen doen?
Eens naar laten kijken door een ha?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt (heb het al een week maar wordt steeds erger) en ik kan er weinig tegen doen he..
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eens naar laten kijken door een ha?
Daarom zeg ik het nog maar eens hequote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je kent me toch wel langer dan vandaag of niet?
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nog maar eens he![]()
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nee ok, dan weet je ook hoeveel nut het ongeveer heeft
Vanuit Thailand?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik blijf gewoon door zeuren hoor![]()
Goh?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Goh
ga je dan nu mijn tentamens maken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goh?
Trouwens, goedeavond iedereen. Ik voel me nog niet veel beter maar ik ben wel van mijn tentamens af
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ga je dan nu mijn tentamens maken?
psychologie en human resource management ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor vakken en wat krijg ik er vor terug?
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?quote:
HRMquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
psychologie en human resource management ofzo
en je krijgt er niks voor terug.. helaas pindakaas
We gaan 1 keer per week naar een internetcafe volgens onders, dus ja, dan kan ik ook wel even fokken hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker niet in een internet cafe zitten om te gaan fokken? en om mij te vertellen dat ik naar de dokter moet?
Babe!quote:
Dan maak ik ook je tentamen nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
psychologie en human resource management ofzo
en je krijgt er niks voor terug.. helaas pindakaas
Mail me, make me laugh, please.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ik moet je wat vertellen over TGC eigenlijk, word je daar nu blij van?
ga je ons dan ook foto's laten zien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We gaan 1 keer per week naar een internetcafe volgens onders, dus ja, dan kan ik ook wel even fokken hoor
Kun je die mug op mijn kamer misschien ook komen vermoorden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef Twisted_fok het volgende:
gelukkig maak ik alles dood vandaag.
of niet
kom me maar halenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Kun je die mug op mijn kamer misschien ook komen vermoorden?
Zeg dat niet te hard, ik ben met anderhalf uur bij je hoor!quote:
Mag ik bruidsmeisje zijn?quote:
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.quote:
Ik wil niet in lingerie bruidsmeisje zijn hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.
Dat je het even weet.
Oke, jij mag naakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wil niet in lingerie bruidsmeisje zijn hoor
Ik wil graag een burkaquote:
Geen probleem. De familie laten we trouwens wel achterwege.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Trouwens, als ik in mn sexy lingerie met je ga trouwen verwacht ik wel dat jij in een prachtige boxershort op komt dagen.
Dat je het even weet.
Ja bah, familie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen probleem. De familie laten we trouwens wel achterwege.
Niet vanuit het internetcafe, ik heb hopelijk wel mijn eigen site als ik terugkom dus die even inrichten en de foto's erinquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
ga je ons dan ook foto's laten zien?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al blij dat ik zelf iets heb kunnen regelen
denkproces van de man: naakt=goed ... bier.... bier...quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef melismay het volgende:
Ja, maar ik ben al zo lelijk en naakt wordt het er niet beter op.... Hoe moet ik dan in godsnaam een leuke vrijgezelle kerel aan de haak slaan op jullie bruiloft![]()
Ja, nog meer dan ik er al heb!?quote:
Ik ben lelijk naaktquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
denkproces van de man: naakt=goed ... bier.... bier...
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten isquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is dit een topic voor mensen met problemen of?
Ja, af en toe kunnen we dat bestquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten is
Zeg, waarom wordt mijn uitnodiging geschrapt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Heel simpel: er komen geen leuke vrijgezelle kerels.
quote:
Dat bedekt ook echt te weinigquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]dan word het dus toch in lingerie...
Ik zei LEUKE vrijgezelle kerels.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, waarom wordt mijn uitnodiging geschrapt?.
Gewoon meepraten. Het gaat toch nergens over 9 van de 10 keerquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik snap SC topics nooit zo goed..
Ben niet zo'n wonder
Gewoon leuk mee ouwehoeren, we zijn niet engquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben niet zo'n wonder
Je bedoelt, ik ben er weer jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat mag hoor.. er zijn hier nu wel een paar mensen waar mee te praten is
Je moet er een beetje in groeien... we zijn eigenlijk gewoon een kliekje, maar dat mag je niet doorvertellenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ben niet zo'n wonder
iets, IETS!!! Is dat alles wat ik voor je ben? IETS?!?!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben al blij dat ik zelf iets heb kunnen regelen
Ik voorzie problemen met terugbrengen, maar verder: graagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk touw over gehouden aan mijn tentamenweek. Lenen?
Zie je wel, je kan wel beter krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
iets, IETS!!! Is dat alles wat ik voor je ben? IETS?!?!
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent al het iets dat ik zal krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sure why not.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?Voor mij ben je alles en de seks is in ieder geval goed
Ik heb verdomme nog niet eens seks met haar gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil je dan alsjeblieft toch met mij trouwen?Voor mij ben je alles en de seks is in ieder geval goed
Moet ik daar ook trots op zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij bent al het iets dat ik zal krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |