ja dat blijkt.quote:
en jouw nuance is zeker dat verdonk moet hangen en het hele nieuwe beleid schuldig is aan deze brand.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw nuance is blijkbaar dat je al honderd procent zeker weet dat er brand is gesticht.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jouw nuance is zeker dat verdonk moet hangen en het hele nieuwe beleid schuldig is aan deze brand.
jaha sch het is tuurlijk klote dat het gebeurd is. ik walg er ook van, maar je moet niet alleen maar denken dat dit soort verschrikkingen gebeuren ten tijde van het huidige beleid. dat is ongenuanceerd. je snapt me volgens mij prima. en ik vind het ook heel erg. net als minder geld niet de schuld is van het huidige kabinet, maar meer van de tijdelijke situatie op de internationale markt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]Ik denk eerder dat Donner moet hangen maar Verdonk heeft mijn ergernis gewekt door die uitspraken. En het heeft niet alles met het nieuwe beleid te maken, het heeft misschien nog het meest met bezuinigingen te maken.
Het gaat er natuurlijk om wat er met dat geld gedaan wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jaha sch het is tuurlijk klote dat het gebeurd is. ik walg er ook van, maar je moet niet alleen maar denken dat dit soort verschrikkingen gebeuren ten tijde van het huidige beleid. dat is ongenuanceerd. je snapt me volgens mij prima. en ik vind het ook heel erg. net als minder geld niet de schuld is van het huidige kabinet, maar meer van de tijdelijke situatie op de internationale markt.
en nog steeds ben je overtuigd dat ik ongenuanceerd loop te lachen om al die 'criminelen en asielzoekers' die verbrand zijn? ik wil graag het onderzoek afwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat er met dat geld gedaan wordt.
Maar idd, dit had ook in een andere tijd kunnen gebeuren wellicht. Maar dat is niet zo, het gebeurt nu en daarom spreken we de huidige verantwoordelijken erop aan. Dat is toch logisch?
Je legde mij wat te veel de nadruk op het feit dat de brand gesticht zou zijn, dat is voor veel mensen blijkbaar nogal van belang en dat begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en nog steeds ben je overtuigd dat ik ongenuanceerd loop te lachen om al die 'criminelen en asielzoekers' die verbrand zijn? ik wil graag het onderzoek afwachten.
ik vond dat je ook nogal wat nadruk legde op je eigen emotionele waarneming. we wachten af ok?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je legde mij wat te veel de nadruk op het feit dat de brand gesticht zou zijn, dat is voor veel mensen blijkbaar nogal van belang en dat begrijp ik niet.
Ik wacht liever niet te lang af zoalshetis, we gaan morgen weer full speed verder met deze zaakquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond dat je ook nogal wat nadruk legde op je eigen emotionele waarneming. we wachten af ok?
ok gozert. ik hou toch nog steeds van je heur. je moet me alleen geen emoties in de mond leggen die ik niet gemeld heb. succes met je tocht.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wacht liever niet te lang af zoalshetis, we gaan morgen weer full speed verder met deze zaak
okay, veel plezier bij de bejaarden, de tocht zal niet stil worden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok gozert. ik hou toch nog steeds van je heur. je moet me alleen geen emoties in de mond leggen die ik niet gemeld heb. succes met je tocht.
mag ik hopen, ik wil graag de onderste steen boven hebben, maar brand je niet aan de verkeerde steen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
okay, veel plezier bij de bejaarden, de tocht zal niet stil worden.
waarom is deze inside nuance van een andere waarde dan de inside nuance van de gedetineerden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel een zeer inside-nuance natuurlijk. Voor wat het waard is dus.
Nou nou ben het weer met SCH eens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ligt hier toch echt anders.
De overheid sluit mensen op en heeft maar te zorgen dat die mensen niks overkomt. Zo simpel ligt het.
maar jij weet ook niet, net zoals iemand anders, hoe de brand ontstaan is. Als iemand bewust brand gesticht heeft in zijn cel, kun je dat de overheid kwalijk nemen?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef Flumina het volgende:
[..]
Nou nou ben het weer met SCH eens.
Niet de brand zelf, maar elf doden, dat kan gewoon echt niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:05 schreef evert het volgende:
[..]
maar jij weet ook niet, net zoals iemand anders, hoe de brand ontstaan is. Als iemand bewust brand gesticht heeft in zijn cel, kun je dat de overheid kwalijk nemen?
Natuurlijk is de overheid verantwoordelijk voor mensen die buiten de samenleving worden gezet, maar wat heeft dat met de asielstatus van de mensen te maken?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef Flumina het volgende:
[..]
Nou nou ben het weer met SCH eens.
Dat ben ik hartgrondig met je eens.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk is de overheid verantwoordelijk voor mensen die buiten de samenleving worden gezet, maar wat heeft dat met de asielstatus van de mensen te maken?
Dat er 11 doden bij vallen, moet je de overheid zelfs kwalijk nemen.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:05 schreef evert het volgende:
[..]
maar jij weet ook niet, net zoals iemand anders, hoe de brand ontstaan is. Als iemand bewust brand gesticht heeft in zijn cel, kun je dat de overheid kwalijk nemen?
Niets natuurlijk. Ik pleit ook niet voor een generaal pardon. Maar ik schrik wel van reacties dat het min of meer hun eigen schuld is, die brand.quote:Op woensdag 2 november 2005 03:05 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Natuurlijk is de overheid verantwoordelijk voor mensen die buiten de samenleving worden gezet, maar wat heeft dat met de asielstatus van de mensen te maken?
Even juridisch: de overheid heeft geen risico-aansprakelijkheid mbt gedetineerden hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat er 11 doden bij vallen, moet je de overheid zelfs kwalijk nemen.
Wat bedoel je daarmee want zoals je het nu formuleert snap ik het niet. De overheid is wel degelijk aansprakelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Even juridisch: de overheid heeft geen risico-aansprakelijkheid mbt gedetineerden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |