Dat vraag ik me ook af, maar ook zij zullen mogen luchten, tv-kijken etc en misschien wel in een gemeenschappelijke ruimte o.i.d.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je opgesloten zit?
Lijkt mij ook sterk inderdaad, luchten of recreeren zal het wel niet zijn dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
MIdden in de nacht luchten of recreeren? Lijkt me sterk.
Welke van de 6?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:10 schreef Elgigante het volgende:
We zullen het dus af moeten wachten, wanneer is het onderzoek voltooid?
je eerste punt is precies waarom ik niet pleit voor onvoorwaardelijke toegang tot nederland voor zover het gaat om asielzoekers. en zoals eerder genoemd wel graag financiele compensatie naar verhouding en draagkracht van het land waar ze vandaan kwamen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen indicaties in die richting gehoord maar er zullen vast complicerende factoren zijn maar:
De overheid heeft een zorgplicht voor gedetineerden en die is hier niet nagekomen.
Had ze maar aan het juiste adres moeten zijn. De sufferd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:00 schreef vanthof het volgende:
Die Nigeriaan getrouwd met een Nederlandse vrouw die in een isoleercel beland is. En waarvan de schoonmoeder hemel en aarde moest bewegen om een levens teken te ontvangen.
Wel een zeer inside-nuance natuurlijk. Voor wat het waard is dus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef evert het volgende:
netwerk gezien? gaf wel even een wat genuanceerdere kijk op de zaken die zich die nacht hebben afgespeeld.
sch ik snap je punt, jij wil graag koppen zien rollen, maar zo simpel ligt het wederom niet. wacht je kans af als er echt iets is waar je haar op kan afrekenen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel een zeer inside-nuance natuurlijk. Voor wat het waard is dus.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch ik snap je punt, jij wil graag koppen zien rollen, maar zo simpel ligt het wederom niet. wacht je kans af als er echt iets is waar je haar op kan afrekenen.
huh? je lult uit je nek vrind. het gaat me hier om het feit dat mensen op voorhand al veroordelen. ik gaf al aan dat ik het verschrikkelijk vind. je moet beter leren lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Ik reken niemand ergens op af. De staat is verantwoordelijk, dat is duidelijk. En Verdonk is dom bezig door vast te houden aan het "adequaat reageren".
Verder vind ik het schandalig dat het jou allemaal minder kan verdommen omdat het illegalen betreft, zoals driekwart van de Nederlanders. Echt grof schandalig. Ontken het maar, maar het is nou eenmaal zo.
Je hebt het alleen maar over straffen en de brandstichters, niet over de doden. Dat zegt genoeg. Het is dieptriest hoe hierop gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
huh? je lult uit je nek vrind. het gaat me hier om het feit dat mensen op voorhand al veroordelen. ik gaf al aan dat ik het verschrikkelijk vind. je moet beter leren lezen.
nogmaals, je moet beter lezen. ik heb juist wel mijn afschuw laten zien. doe ff normaalquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt het alleen maar over straffen en de brandstichters, niet over de doden. Dat zegt genoeg. Het is dieptriest hoe hierop gereageerd wordt.
Ik ben niet onder de indruk zoalshetis.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, je moet beter lezen. ik heb juist wel mijn afschuw laten zien. doe ff normaal![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk zoalshetis.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat in dit topic toch niet over de humane kant.
sch ik kan een eind met je meegaan soms, maar nu ff niet. pak een ander als je iets duidelijk wil maken, hier en nu is het zinloos en nogal onzinnig.quote:
Dan moet je niet van die domme posts plaatsen over dat mensen keihard aangepakt moeten worden, alsof het daarom gaat hierquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sch ik kan een eind met je meegaan soms, maar nu ff niet. pak een ander als je iets duidelijk wil maken, hier en nu is het zinloos en nogal onzinnig.
de brandstichters gozerquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die domme posts plaatsen over dat mensen keihard aangepakt moeten worden, alsof het daarom gaat hier![]()
Ik kan goed lezen hoor, domme posts - beter je leven en beperk je tot de kern en verval niet in dat nutteloze repressieve gezeikquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de brandstichters gozerlees nou eens goed godverdomme, en hou op met je nutteloze kruistochtje.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan goed lezen hoor, domme posts - beter je leven en beperk je tot de kern en verval niet in dat nutteloze repressieve gezeik
quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben juist genuanceerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |