Ja en verstandiger, hij pakt een stuk minder kaarten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Ontopic: Danny is een held, het leuke is dat ie voetballend steeds beter wordt en z'n plek op rechtshalf steeds beter invult.
Objection. Not relevant.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Hij lijkt me wel dom
Volgens mij is Jordy geen broertje van hem eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef Erasmusch het volgende:
Zn broertje zie ik het eerste ook nog wel halen. Hij komt wel vrij dom over, Polak gemixt met Van Persie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef wouter1988 het volgende:
Typisch Groningen weer
Grote bek over Majstorovic terwijl meneer Buys er niet veel van verschilt ...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef wouter1988 het volgende:
vandaar dat Majsto ooit naar een topclub zal vertrekken en meneer Buys op dat knollenveld van Euroborg 'groot' zal worden![]()
Ja sorry, tis mijn tweede keer vandaagquote:
Als dat ooit zou gebeuren overweeg ik zowaar een wedstrijd van het NL elftal te gaan bezoeken.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:
Hoeft niet hoor, we komen er zo ook wel uit!
Danny binnenkort in Oranje?
Volgens mij wel. Hij zei zoiets bij Feyenoord TV.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij is Jordy geen broertje van hem eigenlijk.
Op de regionale TV komt hij niet dom over in ieder geval. Heb ze véél en véél erger gezien. Je voormalig idool K-J H. bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
Hij lijkt me wel dom
Man, relax. Dat was ironisch om die vochtige Clauwhee een beetje op de kast te jagen. KJH is pas echt dom en allesbehalve mijn idool.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Op de regionale TV komt hij niet dom over in ieder geval. Heb ze véél en véél erger gezien. Je voormalig idool K-J H. bijvoorbeeld.
Geen idee waar je het trouwens vandaan haalt over Buijs, maar jij bent je dan ook aan het ontpoppen als een super slechte verliezer de laatste paar dagen.
Maar zeg, hou je je dan wel een beetje inquote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, relax. Dat was ironisch om die vochtige Clauwhee een beetje op de kast te jagen.
Toch? We zullen eens op zoek gaan dan. Op de Feyenoord-site moet iets te vinden zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij zei zoiets bij Feyenoord TV.
Mja, ik liet me meeslepen. De lont was te kort. Excusez-moiquote:Op maandag 16 januari 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Man, relax. Dat was ironisch om die vochtige Clauwhee een beetje op de kast te jagen. KJH is pas echt dom en allesbehalve mijn idool.
En dat van die slechte verliezer vind ik echt een heel merkwaardige opmerking. Ik heb meteen alle Grunningers die ik sprak gefeliciteerd met hun meer dan terechte overwinning. Maar dat over de scheidsrechter is redelijk objectief en waarom zou ik dat dan niet mogen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |