Ja. Bij een bedrijf dat 3 jaar geleden door Centric overgenomen is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:47 schreef philipnorth het volgende:
Nog even over Centric, zijn er hier mensen die bij Centric zitten op dit moment?
13 maand niet, wel een winstuitkering dit jaar bij onze divisieafdeling (want dit jaar draaiden we inderdaad winst).quote:Ben namelijk benaderd om voor Managed IT Services op gesprek te komen, salaris ziet er ok uit wat ze me bieden. Ik ben meer benieuwd naar de secundaire arbeidsvoorwaarden, heeft Centric 13e maand, bonussen, winstuitkering etc?
Dan ben ik benieuwd wat je nu verdient als gedetacheerde?quote:(ben op dit moment ook gedetacheerd, en wil dus een reeele vergelijking voor mezelf kunnen maken tussen de bedrijven)
Dynomic is zeker een leuk bedrijf. Werk er nu sinds 2002 en zit meer op mijn plek dan ik ooit had verwacht. Jonge club met een gemiddelde leeftijd zo rond de 28 jaar. Allemaal enorm gemotiveerd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:06 schreef thaduck het volgende:
Heb ooit gesolliciteerd (en baan aangeboden gekregen, niet aangenomen) bij Dynomic (http://www.dynomic.nl). Heb er aantal consultants van gehad ook. Erg tevreden over, leuke sfeer, goed salaris en goede doorgroeimogelijkheden. Kijk daar is!
Hou je trouwens ver weg van het bedrijf Q-Magic. Zet mensen weg voor een geeltje per uur. Die moeten met OV of met eigen auto komen. Max. 120 euro / maand kilometervergoeding. Krijg je een zakelijke auto dan heb je eigen bijdrage van 100 euro (voor een 5 jaar oud wrak). Salarissen zijn kut en de feestjes ook heb ik me laten vertellen (net iemand overgenomen van Q-Magic).
Q-Magic blijft de budget-tak van Centric en heeft ook een compleet andere strategie dan Centric. QMagic neemt mensen aan om ze op een opdracht neer te zetten en uiteindelijk door de opdrachtgever te laten overnemen. Er is daar een enorm hoog verloop.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:32 schreef Smirnov het volgende:
Q-Magiq is deze zomer ook overgenomen door Centric dus salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden van Centric zullen waarschijnlijk ook wel voor Q-MAgiq gelden...
'T is toch geen LogicaCMG geworden hoop ik??quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef avotar het volgende:
[..]
genoeg diversiteit in opdrachten op je leuk bezig te houden
goede primaire & secundaire voorzieningen
ruimte voor het krijgen van trainingen
aandacht voor werknemers ondanks de grootte van de organisatie
* avotar heeft hiervoor bij PinkRoccade gewerkt en kan je verzekeren dat het daar niet zo goed (lees slecht) gesteld is...
Overigens heb ik destijds ook bij Centric gesolliciteerd toen ik weg wilde bij Pink en krijg ik het gevoel wat ik na die gesprekken had hier ook wel weer bevestigd..
maar goed.. niet alle grote bedrijven zijn slecht.
Het is ook voor een groot deel wat je er zelf van maakt.
Waar ik werk hebben we ook altijd nog mensen nodig hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Kick:
Ik heb wat grappigs te vertellen.
Ik heb een tijdje bij Q Magic gewerkt wat niet echt goed beviel en nou werd ik vandaag gebeld door Peak IT. (daar was ik al eerder op gesprek geweest 2 jaar geleden ofzo)
Heel mooi verhaal bla bla en mocht ik aangenomen worden dan moet ik eerst op de helpdesk zitten en verder leren, daarna komt er pas een andere plek in zicht.
Ik ga er nog even goed over na denken maar ik heb dr weinig vertrouwen in eigenlijk.
Waar werk je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waar ik werk hebben we ook altijd nog mensen nodig hoor.
weet niet wat je zoekt maar je kan het altijd laten weten wat je zoekt en mogelijk je CV dan kan ik het in de organisatie gooien
stuur mij anders een mail: p_c_koppenaal@hotmail.comquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:31 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
Ik ben op zoek naar een baan als systeembeheerder of field engineer.
Verder heb ik m'n MBO ICT beheerder 4 diploma.
Er worden momenteel voldoende vacatures voor Juniors aangeboden. Zoek gewoon eens bij de grote dienstverleners. Verwacht niet meteen bij een hoogstaand Kunstmatige Intelligentie project in te kunnen stromen zonder ervaring.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:26 schreef obl het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel je verdient als je Informatica(WO) hebt gestudeerd? Of Kunstmatige Intelligentie(WO). Dus welke functies kan je dan invullen? En hoeveel verdien je ongeveer, heb namelijk op het net wat rondgesurft, de meeste vacatures in de IT die ik tegenkom heb je allemaal 10-15 jaar werkervaring nodig, noem het allemaal maar op voordat je een interessante baan krijgt. Zoals Consulant bij KPMG ofzo? of iets anders...
Ik mail je vanaaf ff.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:23 schreef PieterCK het volgende:
[..]
stuur mij anders een mail: p_c_koppenaal@hotmail.com
Oke dat is waar ja, en de startsalarissen liggen toch over het algemeen dicht op elkaar. Merk wel dat in de IT ervaring een hele belangrijke rol speelt. Het gaat me vooral om de secundaire arbeidsvoorwaarden en hoe dat toch zit met 'projecten' in de IT. Ik wil niet dat ik om de 2 jaar weer naar een werkgever moet stoppen omdat die projecten tijdelijk zijn. Want zie ook hier dat veel IT'ers heel wat werkgevers hebben gehad. Of kan je ook wel gewoon lange tijd werken bij een werkgever?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Er worden momenteel voldoende vacatures voor Juniors aangeboden. Zoek gewoon eens bij de grote dienstverleners. Verwacht niet meteen bij een hoogstaand Kunstmatige Intelligentie project in te kunnen stromen zonder ervaring.
Wat je verdient is heel erg afhankelijk van je ervaring, maar verwacht zonder ervaring niet veel meer als 2000 eurie's.
Niet als werkgever, wel als klant. De twee medewerkers die ik aan mijn bureau had waren ZEER te spreken over hun werk.quote:Op woensdag 16 november 2005 08:39 schreef philipnorth het volgende:
Heeft iemand hier (recente) ervaringen met Qmagic?
yupquote:
Weet je heel erg zeker dat je het over bruto en niet over netto hebt?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef BreezerT het volgende:
[..]
yup
Met 8 jaar hardware ervaring waarvan 2 jaar bij HP
gedetacheerd
Ik zit al bijna 8 jaar bij dezelfde werkgever, een relatief kleine speler op de detacheringsmarkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef obl het volgende:
[..]
Oke dat is waar ja, en de startsalarissen liggen toch over het algemeen dicht op elkaar. Merk wel dat in de IT ervaring een hele belangrijke rol speelt. Het gaat me vooral om de secundaire arbeidsvoorwaarden en hoe dat toch zit met 'projecten' in de IT. Ik wil niet dat ik om de 2 jaar weer naar een werkgever moet stoppen omdat die projecten tijdelijk zijn. Want zie ook hier dat veel IT'ers heel wat werkgevers hebben gehad. Of kan je ook wel gewoon lange tijd werken bij een werkgever?
Hoe oud ben je dan? Want het komt bij mij over als een vrij matig sallaris hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:49 schreef BreezerT het volgende:
[..]
yup
Met 8 jaar hardware ervaring waarvan 2 jaar bij HP
gedetacheerd
nou d'r zou toch vast wel iets voor jou tussen zitten? : field engineer @ monsterboardquote:Op maandag 23 januari 2006 15:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Field Engineer, ik wou dat ik eens een keer voor zoiets werd aangenomen.
Hmmmmmmz..
24.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Want het komt bij mij over als een vrij matig sallaris hoor.
En die 8 jaar ervaring is echte ervaring? of thuisknutselervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |