Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruziequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Indeed. Vannacht ook bitchfight gehad om half 4 met 2 meidenwas mooi!
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Palau het volgende:
Weetje vd dag:
van 2 liter cola in een uur moet je veel boeren en veel pissen
Ik ga ze altijd uitdagen! gaan ze hitsig doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruzieMooi om te zien
en kleren kapot gaan scheuren thsirtjes bh's e.d.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef Palau het volgende:
Das humor bitchfights vooral als ze met schoenen gaan gooien
Hey ik wilde patent aanvragenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
tofquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Een ECHT vleespakket? Tis niet waaaaaaaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Nou, het is wel zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:22 schreef mister_dog het volgende:
kut zooi
hendig sjiek gek!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
Boho? Is dat n naam ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
naja we hebben gistre met z´n 4ren 1 liter gedaan dus dat valt nog meequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
denk et ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:30 schreef C2C het volgende:
[..]
naja we hebben gistre met z´n 4ren 1 liter gedaan dus dat valt nog mee
al hebben bepaalde mensen iets meer op
plus bier
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef Palau het volgende:
Boho is natuurlijk een bekende kamperuitroep.. Maken jullie nooit zweedse puzzels
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey honden waarom staat er geen TLK in het bovenste plaatste.
Ik post meer dan wat namen wat daar tussen staan
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier postenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey waarom sta ik niet tussen dat nieuwe ding ?
Zoals ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier posten
Er staan er zoveel nog niet inquote:
Blame moder8orquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier posten
ja dat heb je wel verdientquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef mister_dog het volgende:
weten julie wat het aller mooist is, ik krijg die fles als trofe
Jullie verdienen een downtime voor straf !quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
je staat er idd niet bij! was me nog helemaal niet opgevallen.
Idd ! asociaal is het, wij zijn de sjiekste van dit topic en ze vergeten onsquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef mister_dog het volgende:
weten julie wat het aller mooist is, ik krijg die fles als trofe
whehe ja iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
denk et ooken dat was nog binnen 45 minuten dat ie op was
whehequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef C2C het volgende:
[..]
whehede grap is dat hij dat gistre gedaan had, dik veel flesje svoor z'n raam, komt ie vannacht thuis zijn ze allemaal op de grond gesodemieterd
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef C2C het volgende:
[..]
whehede grap is dat hij dat gistre gedaan had, dik veel flesje svoor z'n raam, komt ie vannacht thuis zijn ze allemaal op de grond gesodemieterd
onacceptabelquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ! asociaal is het, wij zijn de sjiekste van dit topic en ze vergeten ons
Wou je nog sneller dan SC dan ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
onacceptabel
Kom we maken een concurent aan van de PUB slowchat.
De PUB fastchatvoor de toffe users
ja enzo maar c2c was eerder enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja enzo maar c2c was eerder enzo
nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
Linkje tlkMaak het dan provincieproof dus alleen de onderste 3 provincies..
Dan heb je meteen de tofste mensen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
Jullie hebben ze gewoon neergelegd en weten het niet meer ?quote:
Middelste lijn is veel lijperquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
o ja die heb ik het huis uit ge bonjourtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:38 schreef C2C het volgende:
[..]
hoe zit het nou met die vrouwelijke geest?
met jou kank pratenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Middelste lijn is veel lijper![]()
Overijssel, gelderland, Utrecht,Zuid en Noord Holland![]()
sletquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
o ja die heb ik het huis uit gebonjourt
te on ervaren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
o ja die heb ik het huis uit ge bonjourt
scherpquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben ghostrider 4 kijkenlaters !
Overijssel en Gelderland gaan nog wel maar die Randstedelingen denken altijd de beste te zijn, maar ze weten zelf niet waarin...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kwou net zeggen. Dan had ik toch gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik in 1 van die onderste provincies woon.![]()
Hebben ze daar al TV? en ADSL?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik in 1 van die onderste provincies woon.![]()
We hebben ook taallessen. Interesse?quote:
Wacht maar afquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef Palau het volgende:
TLK , waar blijft de tegenhanger met de toffe mensen ?:P
duracellquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, hoe leggen ze dat daar aan? met de hand? of doen ze daar niet aan?
Ben je nog steeds dronken ofzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef mister_dog het volgende:
weet je wat ik net hoorde? dat me pa bang was dat ik alcoholvergiftiging had en dat ie steeds ik gaa kijken of ik nog leefde
omgquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef mister_dog het volgende:
weet je wat ik net hoorde? dat me pa bang was dat ik alcoholvergiftiging had en dat ie steeds ik gaa kijken of ik nog leefde
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef mister_dog het volgende:
Ik dacht even hetzelfde over mij en Gizmore.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef mister_dog het volgende:
Hey modjequote:
Easyquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat wel zo. Voor we het weten deel 400
250cl bedoel jequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef C2C het volgende:
[..]
omgje pa is wel een tikkie appart wat dat betreft
van 25 cl sonnema gaat niemand dood hoor
ik wil deel 500 openenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat wel zo. Voor we het weten deel 400
kolenmijnen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef Palau het volgende:
De eerste industrie was trouwens in Twente, Brabant en Limburg..
Ken je geschiedenis
modjequote:
Ik pas het wel aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even hetzelfde over mij en Gizmore.
Edit: En TLK, Xbox Master.
Zoals?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hey modje![]()
Lees maar terug in het vorige topic, best veel gemist![]()
Ik zag laatst nog zo'n mannetje die in zijn buik werd getrapt door een pony, die zat flink te happenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind paarden eng.Pony's gaan nog wel.. zolang ze maar achter n hek staan.
![]()
Hoi imberrquote:
Xbox Master staat er wel in zo te zien. Misschien had moder8or even moeten kijken naar de plaatjes in de OP zodat de helft van de mensen niet vergeten worden.quote:
Ik sta er wel inquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even hetzelfde over mij en Gizmore.
Edit: En TLK, Xbox Master.
als hij toch wel 250 cl op heeft dan vind ik het nie tgek dat z'n pap bang is dat hij een alcohol vergiftiging heeftquote:
Doe maar wel. Als je wilt lachen iig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoi imberrOk. dan hoef ik niets teruglezen
Mijn vader stond vroeger achter een paard dat paard te irriteren! kreeeg die een trap in zn ballenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog zo'n mannetje die in zijn buik werd getrapt door een pony, die zat flink te happen
Ga je nu kankeren? Ik kan je nog steeds eruit halen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xbox Master staat er wel in zo te zien. Misschien had moder8or even moeten kijken naar de plaatjes in de OP zodat de helft van de mensen niet vergeten worden.
Kan toch nog allemaal aangepast worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Xbox Master staat er wel in zo te zien. Misschien had moder8or even moeten kijken naar de plaatjes in de OP zodat de helft van de mensen niet vergeten worden.
Sorry? Ik mag toch wel even wat zeggen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga je nu kankeren? Ik kan je nog steeds eruit halen hoor
Volgens mij kunnen er ook wel wat plaatjes weg uit de OP. Sommige heb ik hier nog nooit gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Kan toch nog allemaal aangepast worden.
Ik ken alle plaatjes wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er ook wel wat plaatjes weg uit de OP. Sommige heb ik hier nog nooit gezien![]()
Ik sta er ook inquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Kan toch nog allemaal aangepast worden.
Dan hoeft ie daar niet bang voor te zijn, dan is dat gewoon op zn minst zo als ie nog niet in coma ligtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef C2C het volgende:
[..]
als hij toch wel 250 cl op heeft dan vind ik het nie tgek dat z'n pap bang is dat hij een alcohol vergiftiging heeft
Jij post zeker al mee vanaf het beginquote:
Maar hoe je het zegt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sorry? Ik mag toch wel even wat zeggen?![]()
Hij is maar 9 dagen ouder dan ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:52 schreef Ayaxola het volgende:
mister_dog mag nog geen eens alcohol drinken![]()
Ik welquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij post zeker al mee vanaf het begin![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Doe maar wel. Als je wilt lachen iig.![]()
Niet vanaf deel 1.. maar wel paar deeltjes daarna.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij post zeker al mee vanaf het begin![]()
Tsja moet ik het dan in het Duits vertellen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar hoe je het zegt.
Je staat erbij zeurpiet
Ik heb het nu te druk, moet nog veel uitprinten/opstellen.quote:
Zand eroverquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja moet ik het dan in het Duits vertellen ofzo?![]()
Thnx.
Waar ben je allemaal mee bezig?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu te druk, moet nog veel uitprinten/opstellen.
aah.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb het nu te druk, moet nog veel uitprinten/opstellen.
Al een hele tijd hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Paltos het volgende:
Fok! is weer snel hierzo!
Alleen maar goedquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Paltos het volgende:
Fok! is weer snel hierzo!
Sorry dat ik veel van jullie ben vergetnquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
PUB SlowChat #360: Nu staan we er wel bij ! is de OP
Is pas sinds 2005quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
PUB slowchat #2 is de eerste in mn MAT .. Das deel 2kon deel 1 even niet vinden.
Ik ben erbij sinds deel 13quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
PUB slowchat #2 is de eerste in mn MAT .. Das deel 2kon deel 1 even niet vinden.
TT hoop ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Deel 239 hierquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben erbij sinds deel 13
En dan users erbij zetten die amper posten hierquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik veel van jullie ben vergetn
TLKquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Nummer 7 mijn allereerste PUB SC deeltje. Postte daarvoor natuurlijk al mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Talena en Jett ook nog ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Boeman staat er nu ook in.!
Goh, is ook op IDOLS 3 een BB5 na het nieuwste forum wat er is volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:57 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Is pas sinds 2005dan ben ik nog niet eens zo heel erg laat
En vergeet DSG (Design) niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goh, is ook op IDOLS 3 een BB5 na het nieuwste forum wat er is volgens mij
Wat heb je opgelost? Het is mijn plaatje hèquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan users erbij zetten die amper posten hier
Maar ik heb het al een beetje opgelost
Heb je alles aangepast ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Boeman staat er nu ook in.!
Sinds de grote vakantie ergens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jett post hier ook zowat nooitquote:
De ontbrekende namen onder het plaatje gezetquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat heb je opgelost? Het is mijn plaatje hè
Wat voor een provider/internet snelheid heb je?quote:
Ik zie geen namenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De ontbrekende namen onder het plaatje gezet
Das wel waarquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jett post hier ook zowat nooit![]()
Hou gewoon de plaatjes aan. Dus de namen die bij de plaatjes horen. Als je ze (nog) niet allemaal kent wil ik je er wel bij helpen als je dat wil.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Wie moeten er allemaal uit dan?
DSGquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jett staat er nog niet in.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hou gewoon de plaatjes aan. Dus de namen die bij de plaatjes horen. Als je ze (nog) niet allemaal kent wil ik je er wel bij helpen als je dat wil.
Jett hoeft er voor mij niet in.
in de wiki onder het plaatjequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor een provider/internet snelheid heb je?
[..]
Ik zie geen namen
Telenet (België) is normaal goed hoor, maar op zondag, in een wijk waar meer mensen telenet hebben, kan het weleens vertragen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor een provider/internet snelheid heb je?
[..]
Ik zie geen namen
Al 4 dagen ofzoquote:
eenschquote:
Is dat dan kabel ofzow ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Telenet (België) is normaal goed hoor, maar op zondag, in een wijk waar meer mensen telenet hebben, kan het weleens vertragen.
En ik heb een datalimiet.![]()
België..
hele week druk geweest enzo, dus niet veel van meegekregenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Al 4 dagen ofzo, nog nooit meegemaakt
![]()
datalimiet suckesquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Telenet (België) is normaal goed hoor, maar op zondag, in een wijk waar meer mensen telenet hebben, kan het weleens vertragen.
En ik heb een datalimiet.![]()
België..
nah, belgie is gewoon kut met internet ^^quote:
Hij staat er al dude. Hij wordt automatisch aangepastquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is nu de bedoeling ?
Is er een nieuw plaatje ? zeg dat dan even dan kan ik mijn OP aanpassen....!!!!!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ach als we in deel 600 zitten ben je allang erbij
Ik sinds 286quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met snelheden en dergelijke zeker niet. We zijn dan ook één van de dichtsbekabelde landen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef IFASS het volgende:
[..]
nah, belgie is gewoon kut met internet ^^
Dan mag ik niet eens meer hier komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
600 redden we nog wel voor 31 decemberquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok, dan pas ik mijn OP aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij staat er al dude. Hij wordt automatisch aangepastAlleen even uploaden en klaar is ie
Moet kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
600 redden we nog wel voor 31 december![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Yeah.. ik ben er eerder dan mijn voorbeeld![]()
Ok.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ok, dan pas ik mijn OP aan
kheb het dan ook over de limieten iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:05 schreef Paltos het volgende:
[..]
Met snelheden en dergelijke zeker niet. We zijn dan ook één van de dichtsbekabelde landen..
Maar qua datalimieten is het ronduit kut. Niemand biedt het aan, en geen enkele provider voelt zich geroepen om pionier te zijn.![]()
Das ook niet tofquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ik heb je nog helemaal niet gezien
Hoi!!
Hij heeft het wel gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:08 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Modje ziet dat nietals ie mij nog niet eens ziet met mijn opvallende groen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:08 schreef mister_dog het volgende:
dag dag
Van mij mogen er in:quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jett staat er nog niet in.
Zeg maar wie er nog bij horen, en wie eruit moeten
Ik ben er nog. De PUB-Vader.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:03 schreef Messenga het volgende:
ben ik nu 1 van degene die hier vanaf het begin nog is ?
hoeveel heb je gezopen danquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:11 schreef Palau het volgende:
Zo fuck man, kheb echt last van mn maag . Mijn maag is die cola nog aan het verwerken
Ik heb last van me kop van al dat lerenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:11 schreef Palau het volgende:
Zo fuck man, kheb echt last van mn maag . Mijn maag is die cola nog aan het verwerken
Ik zei net dat nummer 7 het eerste deeltje was dat ik opende. Ik was er natuurlijk al veel eerder bij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij was toch niet van deel 1 zei je nietof las ik dat verkeerd
Okeejquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zei net dat nummer 7 het eerste deeltje was dat ik opende. Ik was er natuurlijk al veel eerder bij.
Dit was zeg maar mn tweede experiment die 45 minuten geleden eindigde, maar het was iets te veel. Ik wilde kijken hoeveel glazen 2 liter was en dat is 7quote:
Heb je er een toets over binnenkort?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:13 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Okeejik heb al te veel scheikunde achter me kiezen denk k
MOrgenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je er een toets over binnenkort?![]()
Ja dat heb ik erbij zeg maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb last van me kop van al dat leren
Ik sta in het middelpunt van de belangstelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Goed werk !
Ik sta als eenerlaatste dan zie je mijn naam goed
Kep er nog nooit 1 geopentquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
nr. 71 was de eerste die ik opende geloof ik
ik heb er nog nooit 1 geopendquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
Staan er nu wel bijquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en SpeedyGJ natuurlijk ook maar die staat er al in. En indahnesia.com mag er van mij ook wel in.
Dat was de eerste inderdaad. In totaal heb je er 8 geopend.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:15 schreef Imberr het volgende:
PUB SlowChat #71 Slapen doen we overdag
de helft van de plaatjes doen t niet meer.![]()
![]()
Ah lekker dan. Ken je het een beetje?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijna deel 360 een TLK topic die zijn masterlijk
Jaaahquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was de eerste inderdaad. In totaal heb je er 8 geopend.
[..]
Ah lekker dan. Ken je het een beetje?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was de eerste inderdaad. In totaal heb je er 8 geopend.
Wiequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh trouwens, moet k-Rin ook in de op?![]()
Waar gaat wiskunde over dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef M3rcury het volgende:
[..]
JaaahAlleen wiskunde nog niet maar daar hoef ik niet voor te leren vind ik
Ik heb ook toetsweek en bij ons moet je wiskunde echt wel leren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Succes morgen!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:17 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Magie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
oh trouwens, moet k-Rin ook in de op?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van mij mogen er in:
Jaguarized, taart, brainster, Casparovv, Imberr, Maikuul, Eix, Ayaxola, spenky, ijsmeis, DaMook, BObNL, the_legend_killer, Boeman, Rayman69, B_BOY, Fwnk, Renesite, Gizmore, EvilWasp, Parar, Bupatih, The_Terminator, saaw, Lizz-n, Talena, k-Rin, _Xbox_Master_, M3rcury, Palau, CNC, snopprinses, Dribbel_, Messenga, Brechtje, _moder8or_, freiss.![]()
_elmaikel_ eruit? Hij is hier vaak toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Succes morgen!Wat voor wiskunde heb je?
@moder8or, de eerste naam mag wel uit de OP wat mij betreft maar ik weet niet hoe andere mensen hier over denken.
WB- 1,2quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Succes morgen!Wat voor wiskunde heb je?
@moder8or, de eerste naam mag wel uit de OP wat mij betreft maar ik weet niet hoe andere mensen hier over denken.
zusje van Gizmorequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Hij wordt steeds langer (de lijst met mensen)
[..]
Wie
Ik zie hem niet zo vaak meer en als hij er is dan komt er weinig zinnigs uit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
_elmaikel_ eruit? Hij is hier vaak toch?
Laatste heel veel delen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
en nu in de alfabetische volgorde
Een TLK topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef IFASS het volgende:
Nog ff doorposten en we zijn bij 360 ^_^
special editionquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
bijna een TLK topic
Dat heb ik ook gehadquote:
valt wel mee tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie hem niet zo vaak meer en als hij er is dan komt er weinig zinnigs uit.Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Die heb ik echt nooit zien postenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
zusje van Gizmore
oh, en Gabry! hoewel die hier de laatste tijd ook niet veel meer komt![]()
quote:
Nee. Hij wil gewoon in de OP.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
_elmaikel_ eruit? Hij is hier vaak toch?
Das het ergste van allemaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef M3rcury het volgende:
[..]
uhmmz.. ff kijkengoniometrisch functies ofzow
Das makkelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad![]()
Differentieren enzo![]()
Oeh dat is echt heel moeilijk ja!quote:
Of er bij jou wat zinnigs uitkomt?quote:
Dan gaat hij er toch gewoon uit?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Hij wil gewoon in de OP.Hij komt alleen om te zeuren dattie niet meer in de OP staat.
![]()
Jij bent ook nog n newbie in deze reeks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die heb ik echt nooit zien posten
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Hij wil gewoon in de OP.Hij komt alleen om te zeuren dattie niet meer in de OP staat.
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit 1 geopend![]()
Ben niet zo goed met TT's![]()
Heeft die pech. Eruit ermeequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij bent ook nog n newbie in deze reeks.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |