Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruziequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Indeed. Vannacht ook bitchfight gehad om half 4 met 2 meidenwas mooi!
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa doodquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Palau het volgende:
Weetje vd dag:
van 2 liter cola in een uur moet je veel boeren en veel pissen
Ik ga ze altijd uitdagen! gaan ze hitsig doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Met de introductie week in Enschede kwamen er opeens ook 2 op mijn luchtbed vallen. Die hadden ook vette ruzieMooi om te zien
en kleren kapot gaan scheuren thsirtjes bh's e.d.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef Palau het volgende:
Das humor bitchfights vooral als ze met schoenen gaan gooien
Hey ik wilde patent aanvragenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
tofquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Een ECHT vleespakket? Tis niet waaaaaaaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:24 schreef Maikuuul het volgende:
Leuke tt gek, maar het feest was wel sjieken ik heb zelfs een vleespakket gewonnen
Keulen worstjes, Keulen limburgs zuurvlees, en Keulen presskop
Nou, het is wel zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:22 schreef mister_dog het volgende:
kut zooi
hendig sjiek gek!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
Boho? Is dat n naam ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:28 schreef Maikuuul het volgende:
Boho ik en me neefje gingen gister ook de skiberg afrennen toen we redelijk aangeschoten warenwe konden niet meer stoppen haha anders ging je op je gezicht
naja we hebben gistre met z´n 4ren 1 liter gedaan dus dat valt nog meequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Weetje vd dag2: van 1 liter sonnema berenburg ga je volgens me pa dood
denk et ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:30 schreef C2C het volgende:
[..]
naja we hebben gistre met z´n 4ren 1 liter gedaan dus dat valt nog mee
al hebben bepaalde mensen iets meer op
plus bier
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef Palau het volgende:
Boho is natuurlijk een bekende kamperuitroep.. Maken jullie nooit zweedse puzzels
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey honden waarom staat er geen TLK in het bovenste plaatste.
Ik post meer dan wat namen wat daar tussen staan
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier postenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ey waarom sta ik niet tussen dat nieuwe ding ?
Zoals ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier posten
Er staan er zoveel nog niet inquote:
Blame moder8orquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Precies ons vergeten en dan wat mensen er tussen zetten die bijna nooit hier posten
ja dat heb je wel verdientquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef mister_dog het volgende:
weten julie wat het aller mooist is, ik krijg die fles als trofe
Jullie verdienen een downtime voor straf !quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
je staat er idd niet bij! was me nog helemaal niet opgevallen.
Idd ! asociaal is het, wij zijn de sjiekste van dit topic en ze vergeten onsquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:33 schreef mister_dog het volgende:
weten julie wat het aller mooist is, ik krijg die fles als trofe
whehe ja iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef mister_dog het volgende:
[..]
denk et ooken dat was nog binnen 45 minuten dat ie op was
whehequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef C2C het volgende:
[..]
whehede grap is dat hij dat gistre gedaan had, dik veel flesje svoor z'n raam, komt ie vannacht thuis zijn ze allemaal op de grond gesodemieterd
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef C2C het volgende:
[..]
whehede grap is dat hij dat gistre gedaan had, dik veel flesje svoor z'n raam, komt ie vannacht thuis zijn ze allemaal op de grond gesodemieterd
onacceptabelquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ! asociaal is het, wij zijn de sjiekste van dit topic en ze vergeten ons
Wou je nog sneller dan SC dan ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
onacceptabel
Kom we maken een concurent aan van de PUB slowchat.
De PUB fastchatvoor de toffe users
ja enzo maar c2c was eerder enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook niet bierflesjes opgestapeld ofzoiets?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja enzo maar c2c was eerder enzo
nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
Linkje tlkMaak het dan provincieproof dus alleen de onderste 3 provincies..
Dan heb je meteen de tofste mensen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
Jullie hebben ze gewoon neergelegd en weten het niet meer ?quote:
Middelste lijn is veel lijperquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:37 schreef Palau het volgende:
o ja die heb ik het huis uit ge bonjourtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:38 schreef C2C het volgende:
[..]
hoe zit het nou met die vrouwelijke geest?
met jou kank pratenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Middelste lijn is veel lijper![]()
Overijssel, gelderland, Utrecht,Zuid en Noord Holland![]()
sletquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
o ja die heb ik het huis uit gebonjourt
te on ervaren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef mister_dog het volgende:
[..]
o ja die heb ik het huis uit ge bonjourt
scherpquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben ghostrider 4 kijkenlaters !
Overijssel en Gelderland gaan nog wel maar die Randstedelingen denken altijd de beste te zijn, maar ze weten zelf niet waarin...quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kwou net zeggen. Dan had ik toch gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik in 1 van die onderste provincies woon.![]()
Hebben ze daar al TV? en ADSL?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat ik in 1 van die onderste provincies woon.![]()
We hebben ook taallessen. Interesse?quote:
Wacht maar afquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef Palau het volgende:
TLK , waar blijft de tegenhanger met de toffe mensen ?:P
duracellquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, hoe leggen ze dat daar aan? met de hand? of doen ze daar niet aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |