abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:58:41 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31838271
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Thun is er met 6-1 eraf gegaan bij Zürich .
Dus zijn ze extra gemotiveerd tegen Ajax. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31838348
Plus het feit dat zij WEL gescoord hebben
Houd van een lijntje.
pi_31838351
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Fijn voor jullie. Heb je lekker wat aan gehad in Europa .

EN nou !
Wie is jullie ? Wat een dombo ben jij toch met je aannames.
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:20:20 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31838853
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Edenoniphobic het volgende:

Schelden tegen andere users doen we hier niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:59:53 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31840022
quote:
dom·bo (de ~ (m.), ~'s)
1 [inf.] sufferd, dom persoon
Als dat al schelden is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31840280
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Edenoniphobic het volgende:

edit door golfer: niet verder op ingaan

[ Bericht 12% gewijzigd door golfer op 31-10-2005 16:35:41 ]
pi_31841402
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
Nog 24 wedstrijden in de competitie, als we die allemaal winnen, maken we nog wel een kans op het kampioenschap. In de CL zijn we sowieso nog kansrijk, woensdag winnen van FC Thun en thuis Sparta Praag verslaan, dan doet Arsenal-uit er niet eens meer toe. Ook in de G-cup zijn we nog niet uitgeschakeld. Het seizoen is dus nog niet verloren.
Theoretisch kan Ajax nog het beste seizoen (al speelt het in December geen wereldbeker) uit de geschiedenis spelen want het doet nog overal aan mee, al denk ik dat Ajax iedere topper móet winnen (uit bij Feyenoord, thuis tegen AZ en PSV) om aan te sluiten bij de drie anderen en niet onnodig gelijk te spelen. Ajax zit in een fase dat men alleen maar pech heeft, vergelijkbaar denk ik met het inzetten op rood en vervolgens 40 keer toezien hoe het het balletje op zwart valt, theoretisch niet onmogelijk, maar in de praktijk vaak wel.
Als Ajax 1 van de 4 kansen binnenschiet winnen ze vrijwel iedere wedstrijd denk ik, aleen is het opvallend hoe weinig doelpogingen daadwerkelijk tussen de palen komen, maar vaker naast of over gaan.
Ik zou als Ajax zijnde geen overhaaste beslissingen nemen,want het spel en de kansen zijn er, nu nog iemand die zijn hoofd koel kan houden en dat moet met Babel, Anastasiou, Rosenberg en Charisteas toch geen problemen meer blijven vormen denk ik.

Qua Championsleague heeft Ajax weinig te vrezen denk ik, winst in Thun (of gewoon 1x scoren) en je bent er eigenlijk al.

De beker is nog niet begonnen, maar ook daar liggen natuurlijk kansen.

Verder zal Blind in zijn handjes wrijven met het feit dat dit jaar de play-offs zijn ingevoerd, want die zullen ze wel halen en dan gaat het er alleen om wie de fitste en in vorm zijnde selectie heeft aan het eind van het seizoen.
Yeah baby Yeah!
pi_31841547
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Als Ajax 1 van de 4 kansen binnenschiet winnen ze vrijwel iedere wedstrijd denk ik, aleen is het opvallend hoe weinig doelpogingen daadwerkelijk tussen de palen komen, maar vaker naast of over gaan.
Dat valt mij ook op ja. En als ze tussen de palen komen zijn het slappe mietjes schotjes.
Houd van een lijntje.
pi_31841694
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Theoretisch kan Ajax nog het beste seizoen (al speelt het in December geen wereldbeker) uit de geschiedenis spelen want het doet nog overal aan mee, al denk ik dat Ajax iedere topper móet winnen (uit bij Feyenoord, thuis tegen AZ en PSV) om aan te sluiten bij de drie anderen en niet onnodig gelijk te spelen. Ajax zit in een fase dat men alleen maar pech heeft, vergelijkbaar denk ik met het inzetten op rood en vervolgens 40 keer toezien hoe het het balletje op zwart valt, theoretisch niet onmogelijk, maar in de praktijk vaak wel.
Ik zou als Ajax zijnde geen overhaaste beslissingen nemen,want het spel en de kansen zijn er, nu nog iemand die zijn hoofd koel kan houden en dat moet met Babel, Anastasiou, Rosenberg en Charisteas toch geen problemen meer blijven vormen denk ik.
Vergeet de middenvelders niet: de Jong heeft de laatste wedstrijden minimaal 5 100% kansen gemist. Tel daar Boukhari en Sneijder nog bij op en ik denk dat de middenvelders mer kansen missen dan de aanvallers.
quote:
Qua Championsleague heeft Ajax weinig te vrezen denk ik, winst in Thun (of gewoon 1x scoren) en je bent er eigenlijk al.
Thun zal niet erg makkelijk worden denk ik. Ik hou hun wedstrijd in de Arena op een off day, want toen ik ze tegen Arsenal zag spelen knden ze echt wel wat. Denk overigens wel dat de doorgaan.
quote:
De beker is nog niet begonnen, maar ook daar liggen natuurlijk kansen.
Dit kan je net zo goed weglaten; het winnen van de beker betekent helemaal niets.
quote:
Verder zal Blind in zijn handjes wrijven met het feit dat dit jaar de play-offs zijn ingevoerd, want die zullen ze wel halen en dan gaat het er alleen om wie de fitste en in vorm zijnde selectie heeft aan het eind van het seizoen.
Idd
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31846417
Jammer dat Pienaar geschorst is. Missen we hem 3 duels.

Woensdag kan ie gelukkig wel spelen. Maar weer met Ioannis en Babel gewoon op links dan maar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31847234
Jong Ajax wordt nu ook al verslagen door Jong Feyenoord, om nog even terug te komen op de discussie van gisteren. 5-1 hoor ik nu.
pi_31847574
5-1 voor fnoord? Das niet best nee, maar goed dat ik dan op het laatste moment alsnog niet heen kon... Pienaar zal ik niet zo missen trouwens de komende wedstrijden, is de laatste tijd toch niet veel, zeker niet op rechtsbuiten.
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:23:51 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31847692
quote:
Dapp're Strijders looft prijs uit voor scorend vermogen

Als redactie van Dapp're Strijders hebben wij besloten om de speler die het eerstvolgende doelpunt maakt een beloning toe te kennen. Wij denken dat dit de spelers moet motiveren om een doelpunt te maken. Uiteraard moet het doelpunt bij de tegenstander in het doel vallen. Tevens moet het doelpunt tijdens een Champions League of een competitiewedstrijd vallen. De prijs is een exemplaar van Ons Boek 2005. Wij zijn benieuwd wanneer en aan wie we de beloning kunnen overhandigen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 31 oktober 2005 @ 20:24:44 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31847720
quote:
Wedstrijden eind december naar later tijdstip

Zoals het er nu naar uitziet zal het aanvangstijdstip van de wedstrijden Ajax - FC Groningen (27 december 2005) en sc Heerenveen - Ajax (30 december 2005) worden verplaatst naar de avond. Het oorspronkelijke aanvangstijdstip van 16.00 uur leverde voor veel supporters problemen op, omdat zij gewoon moet werken tussen de feestdagen. Na aandringen van de supportersverenigingen zijn de clubs overeengekomen om de wedstrijden later te spelen. De wedstrijden zullen nu rond 20.00 uur beginnen. Zodra de definitieve aanvangstijdstippen bekend zijn zullen we dit via de site communiceren.
pi_31847754
Helemaal niet best (5-1 is de einstand) voor Jong Ajax nee.
pi_31847881
Lekker voor jullie, een voorbode op aankomende jaren!
pi_31847925
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:25 schreef sweet_love het volgende:
Helemaal niet best (5-1 is de einstand) voor Jong Ajax nee.
1-5 was ut, het was ook nog eens in jullie Ufo
pi_31847956
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lekker voor jullie, een voorbode op aankomende jaren!
Mogen ze bij ons eerst eens daadwerkelijk gebruik gaan maken van de talenten.
pi_31848588
Ook niet zo heel moeilijk tegen het Jong Ajax van nu.
pi_31848718
Ze staan nu voorlaatste.
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:02:15 #171
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31848942
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 20:55 schreef JeroenV het volgende:
Ze staan nu voorlaatste.
Laatste, Jong NAC heeft gewonnen volgens mij.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_31848956
Daarom.

Wat gaat er dan zo kut bij Jong Ajax?
  maandag 31 oktober 2005 @ 21:08:11 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31849172
Lopen bij Jong Feyenoord niet al die talenten rond die ze overgenomen hebben van Ajax?
pi_31849219
Speciaal voor jullie. Omdat ik niet de beroerste ben, een wedstrijdverslag!

JONG FEYENOORD OPPERMACHTIG IN DE ARENA: 1-5

Jong Feyenoord heeft maandagavond rivaal Jong Ajax met grote cijfers verslagen: 1-5. In de Arena verzorgden Resham Sardar, Timothy Derijck, Evander Sno, Lorenzo Davids en Tim Vincken de treffers. Vincken was met een treffer en drie assists beste man van het veld. Sno maakte met een schot van veertig meter het mooiste doelpunt. Rydell Poepon scoorde tegen namens de Amsterdammers. Feyenoord bleef door de zege in het spoor van koploper AZ.

De clash tussen Ajax en Feyenoord staat meestal garant voor spektakel, maar in elk geval voor spanning. Toch was er op dat laatste vlak vreemd genoeg weinig te verwachten. Landskampioen Ajax stond immers op de onwaardige voorlaatste plek op de ranglijst, met slechts vier punten uit zes duels. Daarnaast was er het gegeven dat de ploeg van John van den Brom nauwelijks op versterkingen uit de A-selectie kon rekenen. Ajax vertrok op maandag richting Zwitserland, waar woensdag de confrontatie met FC Thun op het programma staat. Alleen de uit de gratie geraakte Bogdan Lobont bleef zodoende over voor Jong Ajax. Van den Brom zal met jaloezie hebben gekeken naar collega Henk Duut, die met Maikel Aerts, Pieter Collen, Karim Saidi, Pascal Bosschaart, Tim Vincken en Sebastián Pardo honderden wedstrijden aan eredivisie-ervaring in het veld kon brengen.

Feyenoord zal Ajax niet hebben onderschat, wat waarschijnlijk met name te maken had met de ontknoping van het vorige seizoen. Toen gaf Feyenoord in de laatste wedstrijd het kampioenschap uit handen door na een 0-2 voorsprong tegen PSV alsnog te verliezen (3-2). Ajax, dat die dag zelf dik won van NAC, kon daarna volstrekt onverwacht een feestje vieren. De Rotterdammers waren uit op sportieve revanche, wat bevestigd werd door de uitstekende instelling. Het had al snel een doelpunt tot gevolg. Resham Sardar tikte de afgemeten voorzet van Tim Vincken knap binnen, waarmee het zich voortslepende Ajax het laatste restje geloof verloor. De Amsterdammers wilden wel, maar waren afgezien van een schot van Tom Kalkhuis voorin onmachtig. Feyenoords offensieve inspanningen hielden voor rust ook niet over, maar desondanks slaagden de Rotterdammers er wel in de marge te verdubbelen. Pardo gaf de bal op Vincken, die niet zelfzuchtig was en afgaf op Timothy Derijck. De Belg – die dit seizoen bij elke wedstrijd van Feyenoord 1 op de bank zat maar in geen van de tien competitiewedstrijden speelminuten kreeg – schoot de bal in het lege doel: 0-2. Ajax mocht op dat moment al blij zijn dat het nog met elf man op het veld stond. Even voor de treffer had Emmanuel Boakye de doorgebroken Tim Vincken afgestopt, wat door de coulante scheidsrechter De Groot slechts met een gele kaart werd bestraft.

Evander Sno gooide de wedstrijd even na rust in het slot. De wijze waarop de talentvolle centrale verdediger dat tegen zijn oude club deed was indrukwekkend. Vanaf ruim veertig meter verraste Sno de ver voor zijn doel staande Lobont met een prachtig schot: 0-3. Het was een moment waarop Ajax rijp voor de sloop leek. Toch slaagde de ploeg van Van den Brom erin zich nog een keer op te laden, wat ertoe leidde dat Poepon de 1-3 kon maken. Ajax geloofde weer in de eigen kansen, maar lang duurde dat niet. Een counter van Feyenoord bezegelde het lot van de Amsterdammers. Vincken brak uit op links en toonde wederom aan in het collectief te denken. De rechtsbuiten had voor eigen succes kunnen gaan, maar legde af op Davids die simpel binnentikte: 1-4. Vincken kreeg een kwartier voor tijd loon naar werken. De aanvaller kon dit keer op niemand afleggen en besloot het zelf maar eens te proberen met een doeltreffende lob. Voor Lobont werd het zo een uiterst onprettige avond. De doelman werd in Ajax-dienst nooit eerder vijf keer gepasseerd, maar beleefde maandag de primeur die wat hem betreft had mogen uitblijven.

Jong Ajax – Jong Feyenoord 1-5

Scoreverloop:
10´ 0-1 Sardar
42´ 0-2 Derijck
51´ 0-3 Sno
58´ 1-3 Poepon
64´ 1-4 Davids
73´ 1-5 Vincken

Geel: Boakye, Boerrigter, Biseswar, Bosschaart

Opstellingen
Jong Ajax: Lobont; Koenders, Boakye, Schilder, Moisander; Sahadewsing (46´ Sarpong), Kalkhuis (46´ Martina’), Anita; Poepon, Vertongen en Boerrigter.
Jong Feyenoord: Aerts; Collen, Saidi, Sno, Drenthe; Bosschaart, Pardo (64´ Biseswar, Derijck; Sardar, Davids (74´ Harbuzi) en Vincken.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31849316
Nou nou, knappe overwinning . Aerts, Collen, Saidi, Bosschaart, Pardo en Vincken tegen Lobont. Die al eeuwen niet meer heeft gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')