willen we dat? , Neen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef Jajong het volgende:
Nu willen we Luirink ook hebben schijnt t.
Lijkt me zelf nog een beetje vroeg, alhoewel hij het wel goed doet bij Groningen en uit de eigen opleiding komt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:05 schreef Jajong het volgende:
Nu willen we Luirink ook hebben schijnt t.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
Nog 24 wedstrijden in de competitie, als we die allemaal winnen, maken we nog wel een kans op het kampioenschap. In de CL zijn we sowieso nog kansrijk, woensdag winnen van FC Thun en thuis Sparta Praag verslaan, dan doet Arsenal-uit er niet eens meer toe. Ook in de G-cup zijn we nog niet uitgeschakeld. Het seizoen is dus nog niet verloren.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:07 schreef M0NTANA het volgende:
Gijs Luirink is een Amsterdammer en heeft bij FC Volendam en FC Groningen nu genoeg ervaring opgedaan om in elk geval een nuttige aanvulling te zijn voor de Ajax-selectie. Toch zie ik nóg liever Ron Vlaar en/of KJH komen, vanavond 0.00 uur sluit de transfermarkt toch? Zal Ajax ons nog eens POSITIEFverrassen dit seizoen?
Als je hier dan toch komt verander dan je avaterquote:
Feyenoord heeft in diverse jeugd-Oranjes al een aatnal jaren zwaar de overhand qua selectiespelers, dus dat zij het gat hebben dichtgetrokken met Ajax is wel duidelijk, was allang bekend (behalve voor Ajacieden die denken dat ze altijd overal de beste in zijn). Er wordt en werd alleen weinig met het talent gedaan doordat de Gullits en van Marwijks liever elders inkochten.quote:Pijnlijk he? Maar vorig seizoen zag je al dat Ajax niet meer domineerde in de jeugdcompetities en Feyenoord en zelfs PSV steeds dichterbij kwamen. Kan een kwestie zijn van een betere jeugdopleiding bij de andere clubs, maar het kan ook gewoon zijn dat het bij Ajax klote loopt.
Dat slaat nergens op, waarom zou de knvb dat perse willen? De beste jeugd spelers moeten spelen, en als die bij Ajax vandaan komen spelen ze. Komen ze bij RKC vandaan spelen die..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:04 schreef Tvduijn het volgende:
Tja, de kvnb wil ook graag minder ajax en meer jeugd van andere clubs. Maargoed als je kijkt naar het WK -20 dan lopen er 3 ajacieden en 1 ex ajacied en dat zijn dan ook precies de uitblinkers.
Maar dat is natuurlijk toeval...
Die Danny snapt het helemaalquote:Trabelsi niet op tijd fit voor FC Thun
31/10/2005 14:06
Hatem Trabelsi is niet van de partij in Zwitserland. Ajax reist zonder de rechtsback af naar Bern voor de wedstrijd tegen FC Thun in de Champions League.
Trabelsi heeft nog te veel last van een hamstringblessure, die vrijdag al na een half uur van het veld moest tijdens het duel met SC Heerenveen. Maandagmiddag hakte coach Danny Blind de knoop door.
Steven Pienaar heeft eveneens last van een hamstring, maar maakt wel deel uit van de Amsterdamse selectie. Net als Urby Emanuelson (hamstring) en Hedwiges Maduro (enkel) is hij slechts licht geblesseerd. Angelos Charisteas en Edgar Manucharyan blijven in Amsterdam achter.
Coach Blind keek al vooruit naar de komende wedstrijden in de Champions League. 'We moeten uit de komende twee wedstrijden, FC Thun uit en Sparta Praag thuis, vier punten zien te halen. Dat moet voldoende zijn om de volgende ronde te bereiken. Maar we gaan ook woensdag voor de winst. Het seizoen is echter niet voorbij als we niet mochten winnen van Thun.'
KNJB KNJB!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, waarom zou de knvb dat perse willen? De beste jeugd spelers moeten spelen, en als die bij Ajax vandaan komen spelen ze. Komen ze bij RKC vandaan spelen die..
Zou lekker worden als de KNVB clubvoorkeur zou hebben... al vinden de Calimero's natuurlijk van wel.
Tja ik dacht dat een keer op tv gehoord te hebben dat de KNVB spelers van meer verschillende clubs wilt. Ik weet niet of het direct invloed heeft gehad op het selectiebeleid ofzo maar ik weet wel bijna zeker dat dat zo was.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, waarom zou de knvb dat perse willen? De beste jeugd spelers moeten spelen, en als die bij Ajax vandaan komen spelen ze. Komen ze bij RKC vandaan spelen die..
Zou lekker worden als de KNVB clubvoorkeur zou hebben... al vinden de Calimero's natuurlijk van wel.
Nou het kan een WENS van 1 persoon geweest zijn ofzo, maar als beleid lijkt het me niets.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:27 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tja ik dacht dat een keer op tv gehoord te hebben dat de KNVB spelers van meer verschillende clubs wilt. Ik weet niet of het direct invloed heeft gehad op het selectiebeleid ofzo maar ik weet wel bijna zeker dat dat zo was.
Oud nieuwsquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Thun is er met 6-1 eraf gegaan bij Zürich.
Dus zijn ze extra gemotiveerd tegen Ajax.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Thun is er met 6-1 eraf gegaan bij Zürich.
Wie is jullie ? Wat een dombo ben jij toch met je aannames.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:55 schreef HeatWave het volgende:
Fijn voor jullie. Heb je lekker wat aan gehad in Europa.
EN nou!
Schelden tegen andere users doen we hier niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wie is jullie ? Wat een dombo ben jij toch met je aannames.
Als dat al schelden is.quote:dom·bo (de ~ (m.), ~'s)
1 [inf.] sufferd, dom persoon
edit door golfer: niet verder op ingaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
Wie is jullie ? Wat een dombo ben jij toch met je aannames.
Theoretisch kan Ajax nog het beste seizoen (al speelt het in December geen wereldbeker) uit de geschiedenis spelen want het doet nog overal aan mee, al denk ik dat Ajax iedere topper móet winnen (uit bij Feyenoord, thuis tegen AZ en PSV) om aan te sluiten bij de drie anderen en niet onnodig gelijk te spelen. Ajax zit in een fase dat men alleen maar pech heeft, vergelijkbaar denk ik met het inzetten op rood en vervolgens 40 keer toezien hoe het het balletje op zwart valt, theoretisch niet onmogelijk, maar in de praktijk vaak wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
Nog 24 wedstrijden in de competitie, als we die allemaal winnen, maken we nog wel een kans op het kampioenschap. In de CL zijn we sowieso nog kansrijk, woensdag winnen van FC Thun en thuis Sparta Praag verslaan, dan doet Arsenal-uit er niet eens meer toe. Ook in de G-cup zijn we nog niet uitgeschakeld. Het seizoen is dus nog niet verloren.
Dat valt mij ook op ja. En als ze tussen de palen komen zijn het slappe mietjes schotjes.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als Ajax 1 van de 4 kansen binnenschiet winnen ze vrijwel iedere wedstrijd denk ik, aleen is het opvallend hoe weinig doelpogingen daadwerkelijk tussen de palen komen, maar vaker naast of over gaan.
Vergeet de middenvelders niet: de Jong heeft de laatste wedstrijden minimaal 5 100% kansen gemist. Tel daar Boukhari en Sneijder nog bij op en ik denk dat de middenvelders mer kansen missen dan de aanvallers.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:55 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Theoretisch kan Ajax nog het beste seizoen (al speelt het in December geen wereldbeker) uit de geschiedenis spelen want het doet nog overal aan mee, al denk ik dat Ajax iedere topper móet winnen (uit bij Feyenoord, thuis tegen AZ en PSV) om aan te sluiten bij de drie anderen en niet onnodig gelijk te spelen. Ajax zit in een fase dat men alleen maar pech heeft, vergelijkbaar denk ik met het inzetten op rood en vervolgens 40 keer toezien hoe het het balletje op zwart valt, theoretisch niet onmogelijk, maar in de praktijk vaak wel.
Als Ajax 1 van de 4 kansen binnenschiet winnen ze vrijwel iedere wedstrijd denk ik, aleen is het opvallend hoe weinig doelpogingen daadwerkelijk tussen de palen komen, maar vaker naast of over gaan.
Ik zou als Ajax zijnde geen overhaaste beslissingen nemen,want het spel en de kansen zijn er, nu nog iemand die zijn hoofd koel kan houden en dat moet met Babel, Anastasiou, Rosenberg en Charisteas toch geen problemen meer blijven vormen denk ik.
Thun zal niet erg makkelijk worden denk ik. Ik hou hun wedstrijd in de Arena op een off day, want toen ik ze tegen Arsenal zag spelen knden ze echt wel wat. Denk overigens wel dat de doorgaan.quote:Qua Championsleague heeft Ajax weinig te vrezen denk ik, winst in Thun (of gewoon 1x scoren) en je bent er eigenlijk al.
Dit kan je net zo goed weglaten; het winnen van de beker betekent helemaal niets.quote:De beker is nog niet begonnen, maar ook daar liggen natuurlijk kansen.
Iddquote:Verder zal Blind in zijn handjes wrijven met het feit dat dit jaar de play-offs zijn ingevoerd, want die zullen ze wel halen en dan gaat het er alleen om wie de fitste en in vorm zijnde selectie heeft aan het eind van het seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |