Urbi en Juanfran linksbackquote:
Goed ideequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Urbi en Juanfran linksback
Huntelaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard moet Yannis in de spits. Wie anders?.
Moet je wel iemand hebben die ze er wel intrapt...quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:31 schreef D1 het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan kan Jakupovic weer ballen uit z'n net graaien
AJAX
Kunnen wij Kuyt en Kalou niet lenen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die ze er wel intrapt...
Zelfs ALS we hem kopen mag hij niet in de CL spelen toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Huntelaar.... (het kan nog)
Volgens mij ook niet. Hij heeft al voor Heerenveen in Europa gespeeld. Net zoals Koné niet voor PSV kan uitkomen. Maar volgens mij duurt dat maar tot de winterstop.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs ALS we hem kopen mag hij niet in de CL spelen toch?
Nee, maar in de CL hebben we Yannisquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, hij is dan niet speelgerechtigt. Ajax moet dan wachten op ronde 2quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel hopen dat hij van onze vriend een kans krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar in de CL hebben we Yannis.
quote:
Neej, die hebben we nodig om zoveel punten boven jullie te blijven...quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:09 schreef D1 het volgende:
[..]
Kunnen wij Kuyt en Kalou niet lenen?
Jullie zijn toch al klaar in Europa
Aha. Maar Kuyt was toch geblesseerd?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej, die hebben we nodig om zoveel punten boven jullie te blijven...
Kampioen worden jullie niet en in de playoffs leggen jullie het toch wel af tegen ons, dus blijf maar lekker boven ons staan, het wordt toch weer één ronde uefa cup.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:18 schreef Kaap het volgende:
[..]
Neej, die hebben we nodig om zoveel punten boven jullie te blijven...
devv heeft gesproken. Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kampioen worden jullie niet en in de playoffs leggen jullie het toch wel af tegen ons, dus blijf maar lekker boven ons staan, het wordt toch weer één ronde uefa cup.
idd koné heeft nog gen europees gespeeld maar niet eengemeld door PSV (moest op 31-8 geloof ik). daardoor kan hij in januari wel aangemeld gana worden voor de UEFA cupquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef D1 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Hij heeft al voor Heerenveen in Europa gespeeld. Net zoals Koné niet voor PSV kan uitkomen. Maar volgens mij duurt dat maar tot de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |