Stoned? Ik heb de film wel gezien, maar ik was ook stoned.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
hmm vind de duiven scene uit how high beter
Ik heb 't een keer verteld, maar toen werd Nikky boosquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Iets meer details gaarne, ik vind dit wel humor.
Whehe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb 't een keer verteld, maar toen werd Nikky boos
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.quote:
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.
FF kijken of ik het topic nog kan vinden.
Post het nog maar een keer. Nikky is achterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.
FF kijken of ik het topic nog kan vinden.
Ja hier kan ik niks mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het was een combinatie van een dronken duif en een honkbal. Verder waren er nog wat nuchtere duiven en een tentharinghamer met een lekker werpgrip.
Duif is érg lekker, hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Duiven doden is een geweldig idee, vleugelratten die ziektes verspreiden zijn het.
Houtduif uit het bos ja, maar stadsduif zou ik niet etenquote:
Dat is ook waar voor muizen, ratten en kakkerlakkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Tasma het volgende:
Die beesten vallen nagenoeg niemand lastig, en ruimen de zooi van ons achter ons op.
muizen ratten en kakkerlakken komen in je huis, als duiven IN je huis komen mag je ze ook afmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook waar voor muizen, ratten en kakkerlakken
wil jij die ook beschermen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Tasma het volgende:
bla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |