Een grotere doos?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:52 schreef HuHu het volgende:
Je bent op vakantie op Texel. Het regent en de meeuwen cirkelen als aasgieren om je tent heen. Wat ga je doen als het droog is geworden, juist meeuwen vangen!!!
[afbeelding]
Iemand nog tips hoe het beter kan, zo'n meeuw vangen?
Hebben we gedaan, maar toen hadden ze ons door, ze bleven weg. Toen is een van ons er zelf in gaan zitten en een meeuw na gaan doen. Iemand lette even niet op en dacht dat we er eentje hadden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een grotere doos?
Het werkt beter met chips zijn we achter gekomen. Die aasgieren jatten het gewoon uit je hand.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
brood op je hand leggen
heel stil zitten
speel jij toevallig Battle Grounds?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:53 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een grotere doos?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:37 schreef charon het volgende:
met een hengel natuurlijk!
wat schreef jequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:54 schreef Cheese het volgende:
reactie op quote verwijderd
Dat zullen we maar niet herhalen, anders blijf Nikky bezig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
wat schreef je![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:22 schreef cerror het volgende:Zo erg vind ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij schreef dan ook wat anders dan datquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo erg vind ik hem niet![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
dat is niet leuk of lollig dat is sneu gedrag
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:37 schreef HuHu het volgende:
dat is niet stoer of lollig dat is sneu gedrag
En dan is mijn reactie op de reactie op quote helemaal verwijderd. Dus wij zullen wel wat anders hebben geschreven dan SPOILER.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:54 schreef Cheese het volgende:
reactie op quote verwijderd
Werkt goed zo jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:46 schreef Skv het volgende:
Je pakt een touw met een vishaak, daar knoop je brood aan, lop je naar die beesten toe en gooi je het brood met vishaak naartoe.
Die gulzige kutdingen slikken dat brood in, jij sleurt aan je lijn en hoppa:
een meeuw aan een touwtje.
ff je buit inhalen en smullen maar!
dat komt omdat ze zoveel vis etenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:09 schreef Dododo het volgende:
[..]
Werkt goed zo ja
Maar meeuwen stinken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |