Ik zou graag willen weten of iemand die scene ook kent. Want ik weet zeker dat ik het niet verzonnen hebquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:37 schreef HPoi het volgende:
En nu?
Geef 't maar gewoon toe. Je hebt het zelf gedaan!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:39 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik zou graag willen weten of iemand die scene ook kent. Want ik weet zeker dat ik het niet verzonnen heb
Dat is inderdaad wel grappig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef HuHu het volgende:
Of meeuwen brood voeren dat in sterke drank is gedoopt.
Gaan ze vliegen en opeens storten ze neer![]()
![]()
Of als je op het balkon zit met een biertje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zeker als je op Texel op de camping zit en het regent.
Luxe... een tent met een balkon.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of als je op het balkon zit met een biertje.
IS DAT HEM! ISS HET DAAAAAAAATquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:55 schreef dwerg het volgende:
TV-Tip. 24 hour party people. Vrijdag Ned-3.
Volgens mij met wodka of iets dergelijks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En een biertje.![]()
Maar even serieus.Waar had je ze mee gevoerd? Wij met Goldstrike.
Ooh ja ik heb alleen dat onthouden volgens mij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef wegwerp2004 het volgende:
Ik vond het een vette filmBen gelijk weer verslaafd aan dat liedje van Joy Division
Iets meer details gaarne, ik vind dit wel humor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Volgens mij met wodka of iets dergelijks.
Het leuke is dat ze daarna een prachtig doelwit worden voor een beetje gooien met een honkbal. (wel een softe honkbal, al kan je daar nog een autoruit mee ingooien)
Stoned? Ik heb de film wel gezien, maar ik was ook stoned.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef XoloX het volgende:
hmm vind de duiven scene uit how high beter
Ik heb 't een keer verteld, maar toen werd Nikky boosquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Iets meer details gaarne, ik vind dit wel humor.
Whehe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:14 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb 't een keer verteld, maar toen werd Nikky boos
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.quote:
LOLquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.
FF kijken of ik het topic nog kan vinden.
Post het nog maar een keer. Nikky is achterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post-leegmaak-edit boos. En een waarschuwing dacht ik.
FF kijken of ik het topic nog kan vinden.
Ja hier kan ik niks mee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het was een combinatie van een dronken duif en een honkbal. Verder waren er nog wat nuchtere duiven en een tentharinghamer met een lekker werpgrip.
Duif is érg lekker, hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Duiven doden is een geweldig idee, vleugelratten die ziektes verspreiden zijn het.
Houtduif uit het bos ja, maar stadsduif zou ik niet etenquote:
Dat is ook waar voor muizen, ratten en kakkerlakkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Tasma het volgende:
Die beesten vallen nagenoeg niemand lastig, en ruimen de zooi van ons achter ons op.
muizen ratten en kakkerlakken komen in je huis, als duiven IN je huis komen mag je ze ook afmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is ook waar voor muizen, ratten en kakkerlakken
wil jij die ook beschermen?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef Tasma het volgende:
bla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |